۹۸/۸/۹، ۰۲:۳۴ عصر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
؟
موفقیت مشتری، یکی از بخش های سازمانی است که به مشتری کمک می کند تا با بخش های فروش، بازاریابی و مدیریت محصول رابطه ای درخور و نزدیک داشته و بتواند از محصول و خدمات سازمان نهایت بهره را برده و ایجاد ارزش نماید. بخش موفقیت مشتری یک سازمان نیز مانند بخش های فروش و بازاریابی، درآمدزا و ارزش آفرین است. بخش موفقیت مشتری با مشارکت فعال، تلاش می کند تا با استفاده از بیش فروشی (upsells)، فروش مکمل (cross-sells) و بازاریابی دهان به دهان (word-of-mouth)، نحوه تعامل با مشتریان را بهبود بخشد و در بهبود تجربه مشتری نیز نقش موثری داشته و نتایج موفقیت آمیز حاصل از تعامل با مشتری را افزایش دهد.
موفقیت مشتری و بخش پشتیبانی با رابطه ای نزدیک و هم تراز، هدف مشابهی را دنبال می کنند و آن چیزی نیست جز رضایت مشتری در عالیترین سطوح!
اما، در حالی که پشتیبانی مشتری در خطوط مقدم از طریق تماس های تلفنی، ایمیل، و شبکه های اجتماعی، به شکلی انفعالی به بررسی و حل و فصل مشکلات و مسائل مشتریان پرداخته و بر اجابت درخواست های آنان تمرکز دارد، بخش موفقیت مشتری، فعالانه بر مشارکت با مشتریان متمرکز شده است تا در طول تعامل با کسب و کار شما بتوانند ارزش بیشتری کسب نموده و بازخوردهایشان را به اشتراک بگذارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به چه دلیل حائز اهمیت است؟!
فروش و بازاریابی در کسب و کارها به طور سنتی، به عنوان اهرم رشد درافزایش درآمد شناخته میشوند. اما با این وجود، نادیده گرفتن مشتریان به عنوان عامل موثر در رونق کسب و کار، اشتباهی محض است. شما با تمرکز بر مشتریان و موفقیت آن ها قادر خواهید بود نرخ حفظ مشتری را افزایش داده و طرفدارانی پروپاقرص داشته باشید. به این ترتیب، مشتریان، شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی نموده و به این ترتیب،بازاریابی دهان به دهان (word-of-mouth) کمک خواهد کرد تا مشتریان جدیدی داشته باشید.
؟
موفقیت مشتری، یکی از بخش های سازمانی است که به مشتری کمک می کند تا با بخش های فروش، بازاریابی و مدیریت محصول رابطه ای درخور و نزدیک داشته و بتواند از محصول و خدمات سازمان نهایت بهره را برده و ایجاد ارزش نماید. بخش موفقیت مشتری یک سازمان نیز مانند بخش های فروش و بازاریابی، درآمدزا و ارزش آفرین است. بخش موفقیت مشتری با مشارکت فعال، تلاش می کند تا با استفاده از بیش فروشی (upsells)، فروش مکمل (cross-sells) و بازاریابی دهان به دهان (word-of-mouth)، نحوه تعامل با مشتریان را بهبود بخشد و در بهبود تجربه مشتری نیز نقش موثری داشته و نتایج موفقیت آمیز حاصل از تعامل با مشتری را افزایش دهد.
موفقیت مشتری و بخش پشتیبانی با رابطه ای نزدیک و هم تراز، هدف مشابهی را دنبال می کنند و آن چیزی نیست جز رضایت مشتری در عالیترین سطوح!
اما، در حالی که پشتیبانی مشتری در خطوط مقدم از طریق تماس های تلفنی، ایمیل، و شبکه های اجتماعی، به شکلی انفعالی به بررسی و حل و فصل مشکلات و مسائل مشتریان پرداخته و بر اجابت درخواست های آنان تمرکز دارد، بخش موفقیت مشتری، فعالانه بر مشارکت با مشتریان متمرکز شده است تا در طول تعامل با کسب و کار شما بتوانند ارزش بیشتری کسب نموده و بازخوردهایشان را به اشتراک بگذارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به چه دلیل حائز اهمیت است؟!
فروش و بازاریابی در کسب و کارها به طور سنتی، به عنوان اهرم رشد درافزایش درآمد شناخته میشوند. اما با این وجود، نادیده گرفتن مشتریان به عنوان عامل موثر در رونق کسب و کار، اشتباهی محض است. شما با تمرکز بر مشتریان و موفقیت آن ها قادر خواهید بود نرخ حفظ مشتری را افزایش داده و طرفدارانی پروپاقرص داشته باشید. به این ترتیب، مشتریان، شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی نموده و به این ترتیب،بازاریابی دهان به دهان (word-of-mouth) کمک خواهد کرد تا مشتریان جدیدی داشته باشید.