شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: mesterweb - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1478
استفاده شرکت‌های امنیتی از تاکتیک "ترس" برای افزایش فروش
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری کارآفرینی، شروع به جمع‌آوری سرمایه برای سرمایه‌گذاری مجدد در کسب و کارهای نوپا کرده‌اند و حتی به سرمایه‌گذاران وعده داده‌اند که در آینده یک "فیس‌بوک" یا "گوگل" جدید با امنیت سایبری، ایجاد خواهند کرد.

آیا خطرات امنیتی، همیشه و همه جا در کمین است؟ و آیا باید چشم بسته تسلیم شرکت‌های فعال در حوزه امنیت شد؟ واقعیت این است که در پاسخ به این سؤال باید قدری احتیاط به خرج داد.
اخیراً
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1088
چرا مدیرعامل‌ شرکت‌های بزرگ دنیا مهندس هستند
امروزه مدیرعامل هفت شرکت از ده شرکت بزرگ دنیا مهندس هستند. کدام ویژگی در مهندسان باعث شده است که این افراد مهارت‌های رهبری داشته باشند؟

[align=justify]در گذشته مردم معتقد بودند که برای مدیرعامل شدن باید مدرک مدیریتی یا مالی داشته باشند. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است و مدیرعامل هفت تا از با ارزش‌ترین شرکت‌های دنیا مهندس هستند. البته جای تعجب نیست که همه‌ی آن‌ها از جمله اپل، آلفابت، مایکروسافت، آمازون، فیسبوک و تنسنت بزرگ‌ترین شرکت‌های سیلیکون‌ولی هستند.
مایک فارلی،
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1041
واگذاری خدمات مکالمات تلفنی بین‌الملل به شرکت‌های خصوصی
[align=justify]مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که سرویس مکالمات بین‌الملل از انحصار این شرکت خارج می‌شود و ارائه خدمات مکالمات تلفنی بین‌الملل به شرکت‌های خصوصی واگذار خواهد شد.

صادق عباسی شاهکوه، اجرای این طرح را در راستای اهداف کاهش تصدی شرکت ارتباطات زیرساخت و رفع انحصار در این بخش عنوان می‌کند و می‌گوید مکالمات بین‌الملل از انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت خارج می‌شود و شرایط قرار است به نحوی باشد که مقداری از وظایف شرکت زیرساخت در این بخش، به سمت اپراتورهای ارتباطی برود.

با انجام
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1131
رابطه‌ موفقیت شرکت‌های ‌‌B2B با رشد و درآمدزایی مشتریان
شرکت‌هایی که خدمات و محصولات خود را نه به مصرف‌کنندگان نهایی، بلکه به کسب‌وکارهای دیگر ارائه می‌کنند، باید منافع خود را با منافع مشتریان هماهنگ و همسو کنند.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

همه‌ی صاحبان کسب‌وکار در آرزوی موفقیت شرکت‌هایشان هستند. البته موفقیت، بسته به اینکه درباره‌ی چه کسی یا چه شرکتی حرف می‌زنیم، تعاریف مختلفی دارد؛ اما رایج‌ترین علائم موفقیت در نرخ بالای رشد، سودآوری و عملیات استراتژیک دیده می‌شود.
اگر شما به مشتریانتان