شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: مینا - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2202
کیفیت سرویس پشتیبانی مشتریان اپل همراه با عرضه‌ی اپل واچ افت کرده
کیفیت سرویس پشتیبانی مشتریان اپل همراه با عرضه‌ی اپل واچ افت کرده است

[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
گزارش‌های جدید منتشر شده توسط StellaService نشان می‌دهند که اپل در نیمه‌ی دوم سال میلادی از نظر کیفیت پشتیبانی از مشتریان خود دچار افت شده است.
[align=justify]نتایج بررسی‌ منتشر شده توسط StellaService نشان از افت نسبی عملکرد سرویس پشتیبانی اپل دارد. اپل در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ میلادی جایگاه ۲۵ را در این لیست از آن خود ک
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1963
چگونه در مشتریان نسبت به یک برند تعهد ایجاد کنیم؟
[align=justify]برند به‌عنوان یکی از موضوعات مهم در مدیریت بازاریابی از سال 1990 مطرح و یکی از ابعاد مهم وبرجسته در صنعت جهانی به‌شمار می‌رود. برندهای قدرتمند مجموعه‌ای از منافع مالی و غیرمالی را برای شرکت‌ها فراهم می‌آورند.

این منافع شامل وفاداری بیشتر مشتریان، انعطاف‌پذیری بیشتر عملیات شرکت در مواجهه با بحران‌های محیطی، حاشیه سود بالاتر، فرصت‌های توسعه و بسط برند و... است. هدف تحقیقاتی که نام برند را با توجه به ادراکات مصرف‌کنندگان مورد بررسی قرار داده‌اند، تجزیه وتحلیل واکنش آنها نسبت به بر
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1451
چگونه مشتریان به شیفتگان سازمان تبدیل می‌شوند؟
[align=justify]بر طبق گزارشات سایت Trendwatching این که مشتریان احساس کنند خدمات خوبی را از یک مؤسسه دریافت کرده‌اند، درست شبیه به احساس عاشق شدن است! چرا که وقتی خدمات مشتریان به خوبی ارائه شود، در مشتری ایجاد حس مهم بودن و ارزشمند بودن می‌کند و اینها همان احساساتی است که در یک عشق اتفاق می‌افتد.

سه روش وجود دارد که به ایجاد این حس در مشتریان کمک می‌کند:

کارهایی فراتر از خواسته و نیاز مشتریان انجام شود.
آسایش مشتریان به خوبی درک شود.
«در دسترس بودن» یک نوع سرمایه‌گذاری لحاظ شود و
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1882
افشای اطلاعات شخصی مشتریان acer به دلیل نقص امنیتی وبسایت فروش این ش
[align=justify]حفره های امنیتی در نرم افزارها و سرویس ها به هیچ وجه موضوع جدیدی به حساب نمی آیند و بعید است که بتوان برای همیشه جلوی آنها را گرفت. به تازگی خبر رسیده که به احتمال زیاد اطلاعات شخصی بخشی از مشتریان فروشگاه مجازی کمپانی ایسر در کشور آمریکا که در فاصله ۱۲ می ۲۰۱۵ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۶ اقدام به خرید محصول کرده اند، به دست افراد غیر مجاز افتاده است.

بر اساس اعلام رسمی شرکت مذکور، این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نشانی، شماره کارت اعتباری به همراه تاریخ انقضا و کد CCV آن می شود. ایسر
نویسنده: mitra - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2392
مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت‌لوک را برای ویندوز و iOS منتشر
[align=justify]مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت لوک را به زودی و به عنوان بخشی از سرویس آفیس ۳۶۵ منتشر خواهد کرد.
امروز مایکروسافت ابزار جدید خود «Outlook Customer Manager» را معرفی کرد. نرم‌افزاری که به شرکت‌ها کمک می‌کند از طریق اوت‌لوک رابطه‌ی خود با مشتریان را کنترل و مدیریت کنند.
این ابزار برای شرکت‌هایی که به عضویت سرویسِ آفیس ۳۶۵ بیزنس پرمیوم درآمده‌اند به شکل رایگان در دسترس خواهد بود. به‌زودی برخی از شرکت‌ها به شکل آزمایشی به امکانات این سرویس دسترسی پید
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1808
ترغیب مشتریان از دست رفته به خرید در فروش تلفنی
[align=justify]به سؤالات زیر توجه کنید:
1. اگر مشتری های سابق تان در فروش تلفنی با شما قطع ارتباط کنند و دیگر از شما خرید نکنند چه باید بکنید؟
2. چگونه میتوانید در اولین تماس با شرکتها، ارشدترین مقامات آنها را وادار به گفتگو کنید؟

در ادامه قصد دارم این دو سؤال را کمی بررسی کنم:
فرض کردیم که شما مشتری هایی داشتید که اکنون دیگر با شما قطع ارتباط کرده اند و از شما خرید نمیکنند. برای اینکه آنها را دوباره به خرید و همکاری تشویق کنید، چه باید بکنید؟ در جواب باید گفت که ابتدا باید علت قطع ارتباط
نویسنده: نگار - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 2039
پرداخت غرامت به مشتریان ال‌جی نکسوس 5 ایکس
پرداخت غرامت به مشتریان نکسوس 5 ایکس که به مشکل سخت افزاری برخورده‌اند

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند ال‌جی کل هزینه‌ی نکسوس 5 ایکس را به کسانی که به مشکل مشخص سخت‌افزاری برخورد کرده‌اند، باز پس داده‌ است.

معمولا وقتی مشتری، گوشی معیوب خود را به خدمات گارانتی تولیدکننده‌ی آن تحویل می‌دهد، باید صبر کند تا مشکل توسط خدمات رفع شود یا اینکه در عوض، نسخه‌ی جایگزین را (که می‌تواند نو یا تعمیر شده با
نویسنده: نسیم - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 933
روشهای وفادار کردن مشتریان
همه می‌دانیم که پیدا کردن مشتری‌های وفادار کار آسانی نیست. اما دانستن یکسری نکات علمی کمک می‌کند که زودتر به نتیجه‌ی مورد نظر خود برسیم.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

فرآیند جذب مشتری و تلاش برای برگرداندن آن‌ها بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. از طرفی کارآفرینان معمولا افراد صبوری نیستند و نمی‌توانند زمان زیادی برای انجام این کار بگذارند. پس چگونه می‌توان تعداد مشتری‌های وفادار برند را افزایش داد؟
متیو لیبرمن (Matthew D. Lieberman)، نویسنده
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 910
چرا کسب‌وکار شما منحصربه‌فرد نیست؟
[align=justify]عرضه‌ی محصولات و خدمات عالی، به‌تنهایی باعث نمی‌شود مشتریان عاشق یک برند شوند. مهم‌ترین اصل در پایداری و بقای یک کسب‌وکار چیست؟

همه‌ی مؤسسان شرکت، فکر می‌کنند کسب‌وکار آن‌ها بی‌نظیر و منحصربه‌فرد است. ولی بیایید واقع‌بین باشیم. چه چیزی محصول و قابلیت‌های شما را منحصربه‌فرد می‌کند؟ مسئله‌ی مهم، محصولی نیست که شما تولید می‌کنید، بلکه فرهنگ‌سازمانی و روابط شما است.
می‌توانیم صادقانه بگوییم که کسب‌وکار شما، خاص نیست. احتمالاً بسیاری از شرکت‌های دیگر هم محصولی مشابه با شما ع
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1353
چگونه مشتریان و شرکت های بزرگ را برای کار کردن با استارتاپ ها جذب ک
[align=justify]جذب مشتری یکی از چالش‌های عمومی استارتاپ‌ها است. در این میان جذب شرکت‌های بزرگ به کار کردن با استارتاپ، دشوارتر است.
استارتاپ‌ها در شروع کار برنامه‌ای مشخص برای جذب مشتری ندارند. آنها روی خدمات و محصول تمرکز کرده و تنها به حل کردن چالش مدنظرشان توجه می‌کنند. نکته‌ی مهم پس از آماده کردن محصول یا سرویس، جذب مشتری برای آن است. برخی استارتاپ‌ها از ابتدا روش تجارت خود را می‌دانند و محصول و سرویس را برای شرکت‌های دیگر آماده می‌کنند. این استارتاپ‌ها در دسته‌ی B2B قرار می‌گیرند.

پیدا