شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 60 رأی - میانگین امتیازات: 3.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
‌‌b2b با موفقیت شرکت‌های مشتریان درآمدزایی و رشد رابطه‌

رابطه‌ موفقیت شرکت‌های ‌‌B2B با رشد و درآمدزایی مشتریان
#2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
؟
موفقیت مشتری، یکی از بخش های سازمانی است که به مشتری کمک می ‎کند تا با بخش‎ های فروش، بازاریابی و مدیریت محصول رابطه ‎ای درخور و نزدیک داشته و بتواند از محصول و خدمات سازمان نهایت بهره را برده و ایجاد ارزش نماید. بخش موفقیت مشتری یک سازمان نیز مانند بخش ‎های فروش و بازاریابی، درآمدزا و ارزش آفرین است. بخش موفقیت مشتری با مشارکت فعال، تلاش می‎ کند تا با استفاده از بیش فروشی (upsells)، فروش مکمل (cross-sells) و بازاریابی دهان به دهان (word-of-mouth)، نحوه تعامل با مشتریان را بهبود بخشد و در بهبود تجربه مشتری نیز نقش موثری داشته و نتایج موفقیت آمیز حاصل از تعامل با مشتری را افزایش دهد.

موفقیت مشتری و بخش پشتیبانی با رابطه ‎ای نزدیک و هم تراز، هدف مشابهی را دنبال می‎ کنند و آن چیزی نیست جز رضایت مشتری در عالی‎ترین سطوح!

اما، در حالی که پشتیبانی مشتری در خطوط مقدم از طریق تماس ‎های تلفنی، ایمیل، و شبکه ‎های اجتماعی، به شکلی انفعالی به بررسی و حل و فصل مشکلات و مسائل مشتریان پرداخته و بر اجابت درخواست ‎های آنان تمرکز دارد، بخش موفقیت مشتری، فعالانه بر مشارکت با مشتریان متمرکز شده است تا در طول تعامل با کسب و کار شما بتوانند ارزش بیشتری کسب نموده و بازخوردهای‎شان را به اشتراک بگذارند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به چه دلیل حائز اهمیت است؟!
فروش و بازاریابی در کسب و کارها به طور سنتی، به عنوان اهرم رشد درافزایش درآمد شناخته می‎شوند. اما با این وجود، نادیده گرفتن مشتریان به عنوان عامل موثر در رونق کسب و کار، اشتباهی محض است. شما با تمرکز بر مشتریان و موفقیت آن ‎ها قادر خواهید بود نرخ حفظ مشتری را افزایش داده و طرفدارانی پروپاقرص داشته باشید. به این ترتیب، مشتریان، شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی نموده و به این ترتیب،بازاریابی دهان به دهان (word-of-mouth) کمک خواهد کرد تا مشتریان جدیدی داشته باشید.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: رابطه‌ موفقیت شرکت‌های ‌‌B2B با رشد و درآمدزایی مشتریان - توسط boxell - ۹۸/۸/۹، ۰۲:۳۴ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  موانع موفقیت چیست؟ reyhanes7770 1 949 ۰۲/۵/۱۴، ۰۲:۱۳ عصر
آخرین ارسال: pouria
  فرار مشتریان بعد از شکست در پرداخت و راه‌های جلوگیری از آن masoudfn 0 1,091 ۹۹/۱۰/۱۶، ۱۰:۵۳ صبح
آخرین ارسال: masoudfn
  برای موفقیت در کارآفرینی، پل‌های پشت سر خود را خراب کنید نسرین 0 1,466 ۹۷/۲/۲۲، ۰۳:۳۱ صبح
آخرین ارسال: نسرین
  لزوم توجه به شکایت مشتریان elshan 0 1,151 ۹۷/۲/۲۰، ۰۵:۲۵ صبح
آخرین ارسال: elshan
  رابطه کار تیمی و موفقیت شرکت farnaz 0 1,209 ۹۶/۱۲/۱۹، ۰۶:۳۰ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  هک کردن مغز راهی به‌ سوی موفقیت در سطوح بالا mesterweb 0 1,530 ۹۶/۱۱/۲۹، ۱۱:۴۹ صبح
آخرین ارسال: mesterweb
  چگونه با پرسیدن سوال، مشتریان را بهتر بشناسیم؟ elshan 0 1,262 ۹۶/۱۱/۱۹، ۰۱:۰۵ عصر
آخرین ارسال: elshan
  برای موفقیت در کسب و کار، دنبال مد روز نباشید farnaz 0 1,446 ۹۶/۱۱/۱۷، ۱۰:۲۸ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  جذب دوباره‌ی مشتریان قدیمی در کوتاه‌ترین زمان farnaz 0 1,234 ۹۶/۱۱/۱۵، ۰۵:۴۴ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  چرا حفظ مشتریان فعلی بهتر از جذب مشتریان جدید است؟ نگار 1 1,760 ۹۶/۱۰/۲۵، ۰۲:۳۴ عصر
آخرین ارسال: mesterweb

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان