شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 36 رأی - میانگین امتیازات: 3.08
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
است؟ مشتریان جدید حفظ بهتر است فعلی از چرا جذب

چرا حفظ مشتریان فعلی بهتر از جذب مشتریان جدید است؟
#2
پست خوبی بود ممنون
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چرا حفظ مشتریان فعلی بهتر از جذب مشتریان جدید است؟ - توسط mesterweb - ۹۶/۱۰/۲۵، ۰۲:۳۴ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  فرار مشتریان بعد از شکست در پرداخت و راه‌های جلوگیری از آن masoudfn 0 929 ۹۹/۱۰/۱۶، ۱۰:۵۳ صبح
آخرین ارسال: masoudfn
  کاربرد استفاده از چوب روسی را بهتر بشناسیم lemonn 0 838 ۹۹/۷/۱۴، ۱۲:۵۴ عصر
آخرین ارسال: lemonn
  رابطه‌ موفقیت شرکت‌های ‌‌B2B با رشد و درآمدزایی مشتریان سحر 1 1,563 ۹۸/۸/۹، ۰۲:۳۴ عصر
آخرین ارسال: boxell
  لزوم توجه به شکایت مشتریان elshan 0 1,052 ۹۷/۲/۲۰، ۰۵:۲۵ صبح
آخرین ارسال: elshan
  چگونه با پرسیدن سوال، مشتریان را بهتر بشناسیم؟ elshan 0 1,151 ۹۶/۱۱/۱۹، ۰۱:۰۵ عصر
آخرین ارسال: elshan
  جذب دوباره‌ی مشتریان قدیمی در کوتاه‌ترین زمان farnaz 0 1,107 ۹۶/۱۱/۱۵، ۰۵:۴۴ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  چگونه مشتریان و شرکت های بزرگ را برای کار کردن با استارتاپ ها جذب ک elshan 0 1,769 ۹۶/۹/۱۴، ۰۶:۱۳ صبح
آخرین ارسال: elshan
  نکاتی برای استفاده‌ی بهتر از زمان نگار 0 1,257 ۹۶/۸/۱۹، ۰۷:۳۶ عصر
آخرین ارسال: نگار
  روشهای وفادار کردن مشتریان نسیم 0 1,176 ۹۶/۷/۲۱، ۰۶:۴۱ عصر
آخرین ارسال: نسیم
  ترغیب مشتریان از دست رفته به خرید در فروش تلفنی saman 1 2,288 ۹۵/۹/۲، ۰۵:۴۷ صبح
آخرین ارسال: elshan

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان