۹۹/۸/۲۸، ۰۳:۴۶ عصر
در این بخش دو روش برای خدمات رسانی به شما معرفی میشود در بخش اول همکاران نماینده ها به عبارتی مشتریانی که از ما خرید داشته اند. در بخش دوم عزیزانی که تا به حال با ما همکاری نداشته اند و از گارانتی کمپانی نورینکس بهره نبرده اند و فاقد اعتبار پشتیبانی است. بدین منظور با توجه به بخش دوم روش کارگزاران کمپانی نورینکس: پس از اعلان خرابی (تماس با ما) طی زمان مشخص شده کمپانی که از 8 صبح تا 2 ظهر اعیاب و ذهاب متخصص هزینه بررسی و کارشناسی متخصص در صورت نیاز، هزینه برای خرید قطعات و ریز قطعات داخلی.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.