شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 47 رأی - میانگین امتیازات: 2.91
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
وبرند بازاریابی سازی استفاده از اینستاگرام کنیم چگونه برای

چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی وبرند سازی استفاده کنیم
#2
2- پست‌ها (تصاویر) جذابی آماده کنید که کاربران آنها را دوست داشته باشند

[تصویر:  do.php?img=169]

حتما شنیده‌اید که هر تصویر، به اندازه ۱۰۰۰ کلمه حرف برای گفتن دارد؛ پس بیایید از این قدرت برای جذب خریدارها استفاده کنیم.

محققین گفته‌اند که اینستاگرام به عنوان یک شبکه تصویرمحور، دوبرابر بیشتر از دیگر شبکه‌های متن‌محور کامنت می‌گیرد و ۹۰٪ اطلاعاتی که به ذهن ما مخابره می‌شود از طریق دیدار اتفاق افتاده است. پس بیایید به تصاویری که منتشر می‌کنیم بیشتر از قبل اهمیت بدهیم و بیشتر برروی آنها کار کنیم.


خریداران گفته‌اند که شبکه‌های اجتماعی تاثیر به‌سزایی در تصمیم آنها برای خرید داشته‌اند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه. در واقع می‌گویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است. لذا سعی کنید در خط وسط حرکت کنید؛ یعنی نه آنقدری در مورد محصولتان Show off کنید و نه آنقدری بی‌سر و صدا باشید که کاربران در مورد محصولات شما بی‌خبر باشند.

– از تصاویر خلاقانه و حرفه‌ای استفاده کنید

قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است.

ارسال تصاویر محصولاتتان به همراه توضیحات آن محصول پشت سر هم دردی را دوا نمی‌کند! یادتان باشد که کاربران اینستاگرام به صورت مستقیم آماده برای خرید محصولات شما نیستند. بلکه قرار است در ابتدا برروی آنها تاثیر بگذاریم، توجه آنها را به برندمان جلب کنیم و سپس به آنها محصولاتمان را ارائه کنیم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی یا یک بازار قدرتمند برای تبدیل بازدید‌های مستقیم به خریداران است. اما چگونه چنین بهره‌ای ببریم؟ بلکه می‌بایست محتواهای خاص، ایده‌های خلاقانه و تبلیغات غیرمستقیم را به کار ببریم تا نظر کاربران را بیش از پیش به خود جلب کنیم.


اینگونه فکر کنید که برند شما در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام حضور یافته تا با کاربرانش ارتباط برقرار کند. به درستی ارتباط برقرار کنید و ببینید که چگونه کاربران به صفحه شما می‌آیند، شما را دنبال می‌کنند و در آخر از شما خرید می‌کنند

– از اندازه‌های صحیح استفاده کنید



راستش هرچه تصاویر شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. از آنجایی که گفتیم اینستاگرام یک شبکه تصویرمحور است، باید کیفیت تصاویرتان به حد قابل قبولی بالا و خوب باشد. یادتان باشد که تصاویر اینستاگرام دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۱۰۸۰ هستند، پس سعی کنید اندازه تصاویر را در فتوشاپ تغییر دهید تا تغییر سایز آن توسط اینستاگرام باعث افت کیفیت یا حذف بخشی از تصویر نشود.



– فیلترها و ویرایش تصاویر را فراموش نکنید



فیلترهای اینستاگرام جلوه‌های خاصی به تصاویر شما می‌دهند؛ بد نیست که از آنها به درستی استفاده کنید و قبل از انتشار، چندین فیلتر مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یکی جذاب‌تر و بهتر است. ضمنا تصاویر روشن در اینستاگرام ۲۴٪ لایک بیشتری به نسبت تصاویر تیره گرفته‌اند.

– پیشنهادهای ویژه را در اینستاگرام منتشر کنید



از آنجایی که ۴۱٪ اینستاگرامی‌ها گفتند که برندها را برای دریافت پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌هایشان دنبال می‌کنند، بد نیست که کاربرانتان را با پیشنهادهای ویژه در اینستاگرام خوشحال کنید!



می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مثل Phonto, Piclap و Over استفاده کنید که متنی را برروی تصاویر قرار دهید.



– رویدادها و مکان‌ها را نیز به اشتراک بگذارید



کمتر از ۵٪ پست‌های اینستاگرام، موقعیت خود (location) را مشخص کرده‌اند؛ اما همین ۵٪، ۷۹٪ بیشتر توجه افراد را جلب کرده‌اند. پس بر روی پست‌های خود حتما مکان را مشخص کنید.



– پست‌های پرطرفدار را شناسایی کنید



چیزی که باید بدانید این است که چه پست‌هایی بیشترین بازخورد را برای شما داشته‌اند و در مقابل چه پست‌هایی کمترین بازخورد را داشته‌اند؟ مشخص کردن این مورد می‌تواند بسیار به انتخاب پست‌های بعدی شما کمک کند.
آرامشت را به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نکن  تا همواره در آرامش باشی... 
پاسخ
 سپاس شده توسط saberi ، نگار ، mesterweb


پیام‌های داخل این موضوع
RE: چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی وبرند سازی استفاده کنیم - توسط ms.khassi - ۹۴/۱۱/۱۸، ۰۸:۴۵ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بهترین ترفندها برای افزایش شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام hedie1382 0 70 ۰۳/۱/۶، ۰۲:۴۶ عصر
آخرین ارسال: hedie1382
  چگونه به سایت های فروش فالوور واقعی اعتماد کنیم ؟ sajadas 0 82 ۰۲/۱۲/۲۲، ۱۲:۰۴ صبح
آخرین ارسال: sajadas
  چرا و چگونه باید فالوور خارجی اینستاگرام بخریم؟ noramohammadi 0 140 ۰۲/۱۱/۹، ۰۱:۲۷ صبح
آخرین ارسال: noramohammadi
  چگونه فالوور رایگان اینستاگرام بگیریم؟ روش سریع noramohammadi 0 142 ۰۲/۱۰/۱۰، ۱۱:۰۵ عصر
آخرین ارسال: noramohammadi
  چهار روش طلایی و تضمین شده برای ورود به اکسپلور اینستاگرام aynazmasomi 0 263 ۰۲/۳/۳۱، ۱۰:۱۶ صبح
آخرین ارسال: aynazmasomi
  چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ flwland 4 1,010 ۰۱/۱۱/۱۰، ۰۱:۵۰ عصر
آخرین ارسال: torenyolistanbul
  ساخت فروشگاه آنلاین برای اینستاگرام masoudfn 0 294 ۰۱/۸/۷، ۰۵:۳۹ عصر
آخرین ارسال: masoudfn
  درگاه اینترنتی برای اینستاگرام masoudfn 1 755 ۰۰/۴/۱۵، ۰۳:۲۵ عصر
آخرین ارسال: masoudfn
  ابزار آنلاین برای تحلیل ترافیک اینستاگرام magbot 4 1,434 ۹۹/۶/۳۱، ۰۹:۲۸ صبح
آخرین ارسال: Solmaz2022
  اینستاگرام ابزار جدیدی با نام Reels برای ویرایش ویدیو ارائه کرد saberi 0 906 ۹۸/۸/۲۳، ۰۵:۱۴ صبح
آخرین ارسال: saberi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان