۹۶/۱۰/۲۸، ۰۸:۱۴ عصر
کاربرانی که از ورژن های قدیمی جوملا استفاده کرده اند. احتمالا با انجام بروزرسانی به آخرین ورژن های جوملا (در حال حاضر نسخه ۳٫۶ و ۳٫۷ و ۳٫۸) در هسته جوملا یا کامپوننت های K2 و Zoo با مشکل عدم ذخیره آیتم و خطای DateTime::__construct روبرو می شوند. این خطا که به دلیل تداخل و ناهماهنگی تقویم هسته ی جوملا با تقویم های مستقل این افزونه ها اتفاق می افتد. همچنین این خطا بعضا در بخش های مختلف خود جوملا پیش می آید مانند مطالب، مدیریت افزونه ها و... و در بسیاری از موارد در افزونه های جانبی مانند k2 نیز این مشکل دیده می شود.
شکل کلی خطا معمولا بصورت زیر است:
DateTime::__construct(): Failed to parse time string (-2664-68690-21 00:00:00) at position 3 (6): Unexpected character
اگر این خطا را در افزونه های جانبی مانند کامپوننت کی۲، کامپوننت زو و یا هر افزونه جانبی دیگر دریافت کردید
راه حل رفع مشکل شما این است که نسخه فارسی افزونه مورد نظر همراه با تاریخ شمسی آن را دانلود و نصب نمایید. به عنوان مثال برای کی۲ نسخه فارسی با تاریخ شمسی در اینترنت وجود دارد.
اگر این خطا را در بخش های خود جوملا مانند مطالب، مدیریت افزونه ها و ... دریافت کردید
در ابتدا مطمئن شوید که نسخه جوملای شما آخرین نسخه موجود می باشد.
از طریق مدیریت جوملا مسیر زیر را دنبال نمایید:
به این ترنیب مشکل شما رفع خواهد شد.
از طریق مدیریت جوملا مسیر زیر را دنبال نمایید:
منوی افزونهها / گزینه مدیریت / گزینه بروز رسانی
ابتدا بر روی گزینه پاکسازی سپس بر روی گزینه جستجوی نسخه های بروزرسانی کلیک نمایید.
در نتایجی که به شما نمایش می دهد گزینه زبان فارسی (fa-IR) را انتخاب نموده سپس بر روی گزینه بروزرسانی کلیک نمایید.به این ترنیب مشکل شما رفع خواهد شد.
توضیحات و نمونه های مختلف این خطا
نمونه اول خطا:
نمونه دوم خطا:
نمونه سوم خطا:
راه حل اول: این راه روشی ابتدایی و به نوعی دستی است که در آن میبایست هر آیتمی که با آن دچار خطای فوق شده اید ، را یک به یک باز کرده و فیلدهای تاریخ انتشار و تاریخ تغییر را خالی کنید و بعد آیتم را ذخیره کنید. بدین ترتیب آیتم شما دیگر با خطا مواجه نخواهد شد و هر زمان این اتفاق افتاد میتوانید این عملیات را تکرار کنید.
راه حل دوم: روش به این ترتیب هست که زبان سایت خود را بروی انگلیسی (هم برای کاربری و هم برای بخش مدیریت جوملا) بعد آیتمی که با آن دچار خطای فوق شده اید را باز و ذخیره نمایید. به این ترتیب خطای مربوط به تقویم برطرف خواهد شد.
راه حل سوم: همانطور که گفته شد علت این خطا تداخل موجود میان تقویم افزونه های K2 , ZOO و… است که باید کامپوننت فارسی و شمسی K2 به روز تری و کاملتری نصب کنید .بدین ترتیب مشکل شما بطور کامل برطرف خواهد شد.
*محتوای این قسمت تنها برای اعضای انجمن قابل مشاهده می باشد. *
نمونه دوم خطا:
*محتوای این قسمت تنها برای اعضای انجمن قابل مشاهده می باشد. *
نمونه سوم خطا:
*محتوای این قسمت تنها برای اعضای انجمن قابل مشاهده می باشد. *
راه حل اول: این راه روشی ابتدایی و به نوعی دستی است که در آن میبایست هر آیتمی که با آن دچار خطای فوق شده اید ، را یک به یک باز کرده و فیلدهای تاریخ انتشار و تاریخ تغییر را خالی کنید و بعد آیتم را ذخیره کنید. بدین ترتیب آیتم شما دیگر با خطا مواجه نخواهد شد و هر زمان این اتفاق افتاد میتوانید این عملیات را تکرار کنید.
راه حل دوم: روش به این ترتیب هست که زبان سایت خود را بروی انگلیسی (هم برای کاربری و هم برای بخش مدیریت جوملا) بعد آیتمی که با آن دچار خطای فوق شده اید را باز و ذخیره نمایید. به این ترتیب خطای مربوط به تقویم برطرف خواهد شد.
راه حل سوم: همانطور که گفته شد علت این خطا تداخل موجود میان تقویم افزونه های K2 , ZOO و… است که باید کامپوننت فارسی و شمسی K2 به روز تری و کاملتری نصب کنید .بدین ترتیب مشکل شما بطور کامل برطرف خواهد شد.
ثبت دامنه و فروش هاست، سامانه پیامک، طراحی سایت، خدمات شبکه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
| دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
sms: 10004673 - 500021995
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
| دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
sms: 10004673 - 500021995