شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 65 رأی - میانگین امتیازات: 2.86
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
انتخاب کلیدی مناسب کلمات راهنمای

راهنمای انتخاب کلمات کلیدی مناسب
#1
راه حل جهت انتخاب کلمات کلیدی مناسب توصیه می شود از ابزار مخصوص گوگل در آدرس زیر استفاده نمایید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

در این ابزار شما کلمه کلی مرتبط با موضوع خود را وارد می کنید و گوگل پیشنهادهای خود را به شما ارائه می دهد.
در قسمت keywords :  کلمه کلیدی مورد نظرتان را تایپ کنید.
در قسمت advanced options:  گزینه all countries - all languages را انتخاب کرده و در قسمت پایین سمت راست columns را کلیک کرده و Estimated Avg .CPC را انتخاب و apply کنید.
کلمه ی بالای دکمه سرچ را در کادر مورد نظر تایپ کنید و سرچ کنید.
 
به نکات زیر برای انتخاب کلید واژه مناسب توجه فرمایید:
  • کلمات کلیدی را دقیقا مرتبط با سایت و موضوع تبلیغتان انتخاب کنید. تبلیغ با استفاده از کلمات کلیدی نا مرتبط اصلا توصیه نمی شود زیرا تنها باعث افزایش هزینه شما می گردد و نتیجه ای در بر ندارد.
  • از انتخاب کلمات کلیدی عمومی اجتناب کنید زیرا وقتی کاربراین کلمات کلیدی را سرچ کند و به دلیل عدم ارتباط تبلیغ شما با کلمه سرچ شده بر روی تبلیغ شما کلیک نکند به مرور زمان نسبت نمایش به کلیک شما کاهش می یابد و آن کلمه احتیاج به افزایش هزینه کلیک پیدا می کند.
  • کلمات خیلی تخصصی را انتخاب نکنید طوری که به ذهن کاربر نرسد.
  • عبارات کلیدی خود را دو یا سه کلمه ای انتخاب کنید عبارات تک کلمه ای ممکن است توسط کسانی که برای موردی غیر از موضوعات شما در حال جستجو هستند سرچ شود همچنین عبارات طولانی ممکن است اصلا سرچ نشوند کلا عباراتی که با کمترین تعداد کلمه بتوانند محصول یا سرویس شما را مشخص کنند عبارات مناسبی هستند.
  • بهتر است از کلمات ترکیبی استفاده کنید تا تک کلمه ای(نکته این که کلمات ترکیبی یک کلمه کلیدی محسوب می شود)(مثلا "فروش سریال" یک کلمه کلیدی می باشد)
  • احتیاجی نیست که طوری کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید که نمایشتان زیاد شود زیرا باعث می شود تبلیغ شما کلیک هرز بخورد و از اعتبارتان کم شود بهتر است تمرکزتان را روی مشتریانتان و آن محصولی که می خواهید تبلیغ کنید قرار دهید زیرا کسانی که به این وسیله وارد سایتتان می شوند مشتریانتان هستند.
  • تعداد کلید واژه های خود را کم و حد اکثر 20 کلید واژه انتخاب نمایید زیرا تعداد زیاد کلید واژه باعث ورود کاربران نا مرتبط می شود.
  • کلمات کلیدی شما حتما باید در صفحه ای تبلیغ شما به ان متصل می باشد وجود داشته باشد در این حالت هزینه تبلیغ شما به شدت کاهش می یابد(در صورتی که در صفحه تبلیغ شما وجود نداشته باشد و در صفحات دیگر سایت شما وجود داشته باشد گوگل انرا بررسی نمی نماید)
  • شما باید کلمه کلیدی خود را طوری انتخاب نمایید که تعداد بیشتری از کاربرانی که آن کلمه را جستجو روز تبلیغ شما کلیک نمایند در این حالت نتیجه تبلیغ شما بسیار بهتر خواهد بود پس از انتخاب کلمات عمومی و یا نا مرتبط جدا پرهیز کنید.
  • بصورت معمول حتما باید کلمات فارسی و یا ترکیب فارسی استفاده نمایید و از استفاده از کلمات خالص انگلیسی خودداری نمایید. زیرا هنگامی که کاربر مثلا کلمه اتومبیل را جستجو می نماید به دنبا یک وب سایت فارسی زبان و یا ایرانی می گردد که در مورد اتومبیل مطلب ارائه نموده و یا فروشنده اتومبیل است اما هنگامی که کاربر فارسی زیان و یا ایرانی به جای کلمه فارسی کلمه automobile را جستجو می نماید پس حتما به دنبال یک سایت غیر فارسی زبان و یا خارجی بوده است که این کلمه را به انگلیسی جستجو نموده است پس انتظار سایت شما که یک سایت فارسی زبان و یا ایرانی می باشد را ندارد پس این کاربر یک کاربر خوب و یا مشتری بالقوه شما نخواهد بود پس لازم نیست بر روی آن سرمایه گزاری نمایید پس بهتر است همیشه کلمات شما فارسی یا ترکیبی از فارسی مانند مثال بالا باشد زیرا هنگامی که فردی این کلمه و یا عبارت را جستجو می نماید به دنبال یک سایت فارسی زبان یا ایرانی می گردد پس این کاربر جستجو کننده می توانید یک کاربر خوب یا مشتری بالقوه شما باشد.
  • اگر عبارت کلیدی شما جزئی از عبارت سرچ شده کاربر باشد ولی تطابق عینی نداشته باشد باز هم گوگل تبلیغ شما را به وی نشان خواهد داد . مثلا اگر عبارت کلیدی شما " خودکار بیک" باشد و کاربر "خودکار آبی بیک" را سرچ کند تبلیغ شما را می بیند.
  • تعداد کلمات کلیدی بیشتر نشان دهنده بازخورد بهتر نیست کافیست از کلماتی استفاده کنید که کاربر آنها را سرچ می کند و دقیقا مربوط به تبلیغ شماست و تمرکزتان را روی مشتریانتان قرار دهید. این کار باعث می شود که شما مدیریتتان روی تبلیغ آسانتر و بهینه تر شود و همجنین موجب می شود در کل وضعیت تبلیغتان بهتر شود مثلا در مورد پلن 1 لزومی ندارد حتما 20 کلمه کلیدی بدهید.
 
مثالهایی از چند کلمه مناسب و نا مناسب
  • خرید (نا مناسب) به دلیل عمومی بودن
  • سریال (نا مناسب) به دلیل عمومی بودن
  • خرید سریال (مناسب)
  • فروش انواع سریالهای ایرانی و خارجی (نا مناسب) به دلیل طولانی بودن
  • Ielts (نامناسب) به دلیل لاتین بودن کامل
  • آزمون ielts (مناسب)
  • اس ام اس (نا مناسب برای تبلیغ مربوط به فروش سریال) به دلیل نا مربوط بودن به تبلیغ
پاسخ
 سپاس شده توسط afshin21 ، sadegh001


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آیا کلمات کلیدی در سال 2018 هم می توانند به سئو کمک کنند؟ darkoob1 1 1,537 ۹۹/۵/۲۷، ۰۲:۰۷ عصر
آخرین ارسال: parisa1398
  اهمیت کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت ehsannasr 2 1,633 ۹۸/۹/۲۰، ۰۵:۴۱ عصر
آخرین ارسال: nazi
  ابزار جستجوی کلمات کلیدی مناسب سایت ehsannasr 0 906 ۹۷/۸/۲۹، ۰۳:۰۵ عصر
آخرین ارسال: ehsannasr
  برای افزایش سئو،کلمات کلیدی تک کلمه ای یا چند کلمه ای مناسب است؟ ع ehsannasr 0 1,212 ۹۷/۶/۱۵، ۰۱:۳۴ عصر
آخرین ارسال: ehsannasr
  کلمات کلیدی در سئو چه مقدار دارای اهمیت دارد؟ ehsannasr 0 1,051 ۹۷/۵/۱۸، ۱۲:۱۳ عصر
آخرین ارسال: ehsannasr
  چهار ابزار جستجوی کلمات کلیدی ehsannasr 1 1,112 ۹۷/۴/۲۱، ۱۱:۲۲ صبح
آخرین ارسال: samanlink@YAHOO.COM
  انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای بهبود وب سایت ehsannasr 0 1,091 ۹۷/۲/۲۰، ۱۲:۵۱ عصر
آخرین ارسال: ehsannasr
  روش های آنالیز کلمات کلیدی وب سایت sitecup1 0 1,143 ۹۶/۸/۳، ۰۲:۴۷ عصر
آخرین ارسال: sitecup1

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان