۹۶/۱/۱۴، ۰۴:۰۴ عصر
سلام
تبلیغات یکی از راه های معرفی خود به بازار است از این طریق است که ما می توانیم کسب و کار خود را توسعه داده و در این مسیر پیشرفت کنیم. البته هزینه تبلیغات در بعضی از موارد به شدت بالاست اما ما می توانیم از راههای متفاوت به این امر دست پیدا کنیم یکی از این موارد استفاده از تلویزیون های شهری و تابلو های روان است که هزینه بسیار کمی دارد.
شهرها پر هستند از مشتری بالفعل و وجب به وجب شهر سرشارست از فرصت تبلیغاتی، اگر کمی با دقت به شهر نگاه کنید متوجه این حقیقت می شوید، دائما چیزی در حال تبلیغ شدن و شناسانده شدن است.
تیزر تبلیغاتی ای در تلویزیون شهری در حال پخش شدن است، وقتی سرمان از تلویزیون به سمت دیگر می بریم متوجه می شویم که بیلبورد چیزی دیگر را تبلیغ می کند قدمی جلوتر می رویم و با تابلو VMS روبرو می شویم که بر روی آن یک شعار تبلیغاتی نوشته شده است، تمام این مصادیق بیانگر این مطلب هستند که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می باشد. اما این که چرا شهر از نظر تبلیغاتی بسیار مهم است امری کاملا بدیهی ست که ما روشن ساختن این مسئله کاملا بدیهی می پردازیم و روشن می کنیم که چرا این مسئله ی ساده باید روشن شود.
اولین چیز این که شرکت های تجاری در شهرها قرار گرفته اند و همین مسئله موجب شده که جمعیت شهرها بالا رود، این جمعیت یعنی مصرف کننده ی بیشتر پس طبیعی است که ابزارهای ارتباطی زیادی در شهر فعال باشند. از طرفی دیگر بیلبوردها به تنهایی برای تبلیغ کافی نیستند و باید که ابزار های نوری مجهز به پروژکتور LED باشند.
تبلیغات محیطی جدید و قدیم
در گذشته تبلیغات محیطی به تاثیرگذاری الان نبود بلکه بسیار بیشتر بود چرا که در گذشته تنها رسانه های چاپی و محیطی وجود داشتند و بعدها تلویزیون و دیگر رسانه ها به آن اضافه شدند، رفته رفته تابلو روان با داشتن چراغ های LED جای تابلوهای ایستا و ثابت را گرفت و با کشف پروژکتور LED تلویزیون های شهری باب شدند. اهمیت رسانه های محیطی از این جهت است که در شب بیشتر دیده می شوند، به عنوان مثال شما اگر توجه داشته باشید متوجه می شوید که تلویزیون های شهری معمولا در ساعات روز خاموش هستند و این به این دلیل است که در طول روز به خاطر روشن بودن هوا تلویزیون شهری دیده نمی شود و در شب با درخششی که از پروژکتورهای LED خود دارد بیشتر خودنمایی می کند.
تکنولوژی LED و تبلیغات
استادیوم ها یکی از مکان هایی هستند که شما می توانید متوجه تمام ابزارهای تبلیغاتی جدید بشوید. برج های نوری که در اطراف ورزشگاه قرار گرفته اند زمین را روشن کرده و تابلو VMS و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
که در اقسا نقاط زمین جای گرفته اند نقش تبلیغاتی را ایفا می کنند، نکته حائز اهمیت این است که تمام این وسیله های تبلیغاتی از تکنولوژی LED برخوردار هستند و مادر تمام آنها پروژکتور LED می باشد.
[url=http://ssa.co.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C/]برج نوری که از 4 یا 5 پروژکتور LED ساخته شده است، تابلو VMS که سردرد ورزشگاه قرار گرفته و نتایج بازی را اعلام می کند و تابلو روان که دست دوار بازی است و خطا و اخراج بازیکنان بر روی آن نوشته شده است همگی بیانگر یک چیز هستند و آن تاثیر تکنولوژی بر ابزارهای تبلیغاتی است. البته این ابزارها استثنایی نیز دارد به عنوان مثال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یکی از ابزارهایی ست که در آن تکنولوژی LED به کار نرفته است اما با این وجود نمی توان از نقش و تاثیر این تکنولوژی بر تبلیغات چیزی کم کرد.
منبع:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلیغات یکی از راه های معرفی خود به بازار است از این طریق است که ما می توانیم کسب و کار خود را توسعه داده و در این مسیر پیشرفت کنیم. البته هزینه تبلیغات در بعضی از موارد به شدت بالاست اما ما می توانیم از راههای متفاوت به این امر دست پیدا کنیم یکی از این موارد استفاده از تلویزیون های شهری و تابلو های روان است که هزینه بسیار کمی دارد.
شهرها پر هستند از مشتری بالفعل و وجب به وجب شهر سرشارست از فرصت تبلیغاتی، اگر کمی با دقت به شهر نگاه کنید متوجه این حقیقت می شوید، دائما چیزی در حال تبلیغ شدن و شناسانده شدن است.
تیزر تبلیغاتی ای در تلویزیون شهری در حال پخش شدن است، وقتی سرمان از تلویزیون به سمت دیگر می بریم متوجه می شویم که بیلبورد چیزی دیگر را تبلیغ می کند قدمی جلوتر می رویم و با تابلو VMS روبرو می شویم که بر روی آن یک شعار تبلیغاتی نوشته شده است، تمام این مصادیق بیانگر این مطلب هستند که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
می باشد. اما این که چرا شهر از نظر تبلیغاتی بسیار مهم است امری کاملا بدیهی ست که ما روشن ساختن این مسئله کاملا بدیهی می پردازیم و روشن می کنیم که چرا این مسئله ی ساده باید روشن شود.
اولین چیز این که شرکت های تجاری در شهرها قرار گرفته اند و همین مسئله موجب شده که جمعیت شهرها بالا رود، این جمعیت یعنی مصرف کننده ی بیشتر پس طبیعی است که ابزارهای ارتباطی زیادی در شهر فعال باشند. از طرفی دیگر بیلبوردها به تنهایی برای تبلیغ کافی نیستند و باید که ابزار های نوری مجهز به پروژکتور LED باشند.
تبلیغات محیطی جدید و قدیم
در گذشته تبلیغات محیطی به تاثیرگذاری الان نبود بلکه بسیار بیشتر بود چرا که در گذشته تنها رسانه های چاپی و محیطی وجود داشتند و بعدها تلویزیون و دیگر رسانه ها به آن اضافه شدند، رفته رفته تابلو روان با داشتن چراغ های LED جای تابلوهای ایستا و ثابت را گرفت و با کشف پروژکتور LED تلویزیون های شهری باب شدند. اهمیت رسانه های محیطی از این جهت است که در شب بیشتر دیده می شوند، به عنوان مثال شما اگر توجه داشته باشید متوجه می شوید که تلویزیون های شهری معمولا در ساعات روز خاموش هستند و این به این دلیل است که در طول روز به خاطر روشن بودن هوا تلویزیون شهری دیده نمی شود و در شب با درخششی که از پروژکتورهای LED خود دارد بیشتر خودنمایی می کند.
تکنولوژی LED و تبلیغات
استادیوم ها یکی از مکان هایی هستند که شما می توانید متوجه تمام ابزارهای تبلیغاتی جدید بشوید. برج های نوری که در اطراف ورزشگاه قرار گرفته اند زمین را روشن کرده و تابلو VMS و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
که در اقسا نقاط زمین جای گرفته اند نقش تبلیغاتی را ایفا می کنند، نکته حائز اهمیت این است که تمام این وسیله های تبلیغاتی از تکنولوژی LED برخوردار هستند و مادر تمام آنها پروژکتور LED می باشد.
[url=http://ssa.co.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C/]برج نوری که از 4 یا 5 پروژکتور LED ساخته شده است، تابلو VMS که سردرد ورزشگاه قرار گرفته و نتایج بازی را اعلام می کند و تابلو روان که دست دوار بازی است و خطا و اخراج بازیکنان بر روی آن نوشته شده است همگی بیانگر یک چیز هستند و آن تاثیر تکنولوژی بر ابزارهای تبلیغاتی است. البته این ابزارها استثنایی نیز دارد به عنوان مثال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یکی از ابزارهایی ست که در آن تکنولوژی LED به کار نرفته است اما با این وجود نمی توان از نقش و تاثیر این تکنولوژی بر تبلیغات چیزی کم کرد.
منبع:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.