شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 55 رأی - میانگین امتیازات: 3.02
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
سه مشتریان ویژگی خدمات voip برای

سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان
#3
منظور از سامانه ویپ چیست؟
یکی از تکنولوژی‌های جدید برای انتقال صدا از طریق شبکه است. در این حالت شما برای برقراری تماس تلفنی نیازی به کابل کشی تلفن نخواهید داشت و تنها با استفاده از سانترال و خطوط شبکه خواهید توانست تماس صوتی برقرار نمایید. در این سامانه به جای استفاده از تلفن‌های سانترال قدیمی از سانترال‌های ip استفاده می‌شود. این مورد می‌تواند به دو صورت سخت افزاری و یا نرم افزاری پیاده سازی شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان - توسط arenanoc - ۹۷/۲/۳۱، ۱۰:۳۰ صبح
RE: سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان - توسط taraznet - ۹۹/۹/۲۷، ۰۶:۰۸ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  IBM در مورد ظهور حملات سایبری روی پروتکل (VoIP) هشدار می دهد arenanoc 0 1,298 ۹۷/۳/۶، ۰۹:۴۳ صبح
آخرین ارسال: arenanoc
  اصول سیستم های VoIP arenanoc 1 1,389 ۹۶/۹/۶، ۰۵:۲۹ عصر
آخرین ارسال: hoboot
  نکته: معرفی تکنولوژی VoIP یا Voice Over Internet Protocol arenanoc 0 1,381 ۹۶/۸/۲۸، ۰۲:۱۴ عصر
آخرین ارسال: arenanoc
  مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت‌لوک را برای ویندوز و iOS منتشر mitra 0 2,775 ۹۵/۸/۲۶، ۰۶:۴۰ عصر
آخرین ارسال: mitra
  کیفیت سرویس پشتیبانی مشتریان اپل همراه با عرضه‌ی اپل واچ افت کرده مینا 0 2,433 ۹۴/۶/۹، ۰۴:۴۲ عصر
آخرین ارسال: مینا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان