شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 55 رأی - میانگین امتیازات: 3.02
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
سه مشتریان ویژگی خدمات voip برای

سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان
#2
از فروشگاه نوین ویپ ما تلفن های voip خریدیم و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هم عالی بود . تلفن سیسکو خریدیم و پشتیبانی ویپ رو هم خودشون انجام دادند .
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان - توسط arenanoc - ۹۷/۲/۳۱، ۱۰:۳۰ صبح
RE: سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان - توسط امیرعلی پوزشی - ۹۹/۸/۲۵، ۰۱:۲۷ عصر
RE: سه ویژگی VoIP برای خدمات مشتریان - توسط taraznet - ۹۹/۹/۲۷، ۰۶:۰۸ صبح

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  IBM در مورد ظهور حملات سایبری روی پروتکل (VoIP) هشدار می دهد arenanoc 0 1,548 ۹۷/۳/۶، ۰۹:۴۳ صبح
آخرین ارسال: arenanoc
  اصول سیستم های VoIP arenanoc 1 1,638 ۹۶/۹/۶، ۰۵:۲۹ عصر
آخرین ارسال: hoboot
  نکته: معرفی تکنولوژی VoIP یا Voice Over Internet Protocol arenanoc 0 1,639 ۹۶/۸/۲۸، ۰۲:۱۴ عصر
آخرین ارسال: arenanoc
  مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت‌لوک را برای ویندوز و iOS منتشر mitra 0 3,241 ۹۵/۸/۲۶، ۰۶:۴۰ عصر
آخرین ارسال: mitra
  کیفیت سرویس پشتیبانی مشتریان اپل همراه با عرضه‌ی اپل واچ افت کرده مینا 0 2,755 ۹۴/۶/۹، ۰۴:۴۲ عصر
آخرین ارسال: مینا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان