اربرد افراد مشهور در استراتژی مارکتینگ بسیاری از برندها مرسوم است و در معرفی یک برند در بسیاری از کشورهای دنیا رواج دارد. بر اساس تحقیقات بازار و با توجه به ریسکی که این کاربرد افراد مشهور دارد، ۱۵٪ تبلیغات در کشور آمریکا با استفاده از چهره های مشهور صورت می گیرد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته شرکت های آمریکایی سالانه ۵۰ بیلیون دلار برای جذب اسپانسرهای شرکتی و استفاده از افراد مشهور برای تبلیغات برند خود هزینه می کنند. در فرهنگی که بسیار تحت تأثیر افراد مشهور قرار دارد به نظر می رسد که کاربرد این چهره ها می تواند در فضای بازار موثر باشد. بهتر است تمامی مزیت ها و معایب استفاده از افراد مشهور را در استراتژی بازاریابی خود، قبل از به کار گیری این افراد به عنوان مبلغان برند که در فضاهای عمومی و به طور آشکار به تبلیغ برند شما خواهد پرداخت، در نظر گیرید.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلمات کلیدی |
در نقش برند ambassador سفیر cyberlebrities brand برندسازی سلبریتی celebrity ها branding |
نقش سلبریتی ها در برندسازی
|
|
پیامهای داخل این موضوع |
نقش سلبریتی ها در برندسازی - توسط shahab - ۹۷/۱/۱۴، ۱۲:۱۷ صبح
RE: نقش سلبریتی ها در برندسازی - توسط boxell - ۹۸/۸/۸، ۰۴:۰۰ عصر
RE: نقش سلبریتی ها در برندسازی - توسط raha23 - ۹۸/۸/۱۸، ۰۹:۳۱ صبح
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
نقش سلبریتی ها در تبلیغات | shahab | 0 | 1,956 |
۹۷/۱/۱۴، ۱۲:۱۲ صبح آخرین ارسال: shahab |
|
نقش سلبریتی ها در بازاریابی و مارکتینگ | shahab | 0 | 2,030 |
۹۷/۱/۱۳، ۱۱:۵۶ عصر آخرین ارسال: shahab |
|
سلبریتی کیست؟ | shahab | 0 | 1,021 |
۹۷/۱/۱۳، ۱۱:۵۳ عصر آخرین ارسال: shahab |
|
برندسازی سیاسی | saberi | 0 | 1,403 |
۹۴/۸/۳، ۰۶:۳۸ صبح آخرین ارسال: saberi |
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان