۹۸/۷/۱۰، ۰۳:۴۳ عصر
لازم نیست که حتما یکی از سودآورترین و بهترین شرکتها باشید تا بتوانید برنامهی تشویقی مشتری را اجرا کنید. فقط کافی است که در برنامهی خود، به ازای هر خرید و برخورداری از چند معیار ساده، تخفیف هایی را برای مشتریان خود درنظر بگیرید. برای نمونه:
- در صورت یک سال خرید از شما، آنها میتوانند از تخفیفی ۵۰ درصدی برای نخستین خرید خود در سال دوم، برخوردار شوند.
- در ازای خریدهای خود امتیاز دریافت کنند و از این امتیازها برای برخورداری از تخفیف، دریافت هدیه و غیره استفاده کنند.
- برای خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان، از تخفیفی ۱۰ درصدی برخوردار شوند.
ماساژ گردن