۹۴/۱۰/۱۱، ۱۰:۳۳ عصر
{بازاریابی b2b بخش ششم}
هماهنگ کنندهی بازاریابی b2b
آنها چه کاری انجام میدهند؟
هماهنگ کنندهی بازاریابی b2b، وظایف بنا کردن و بازاریابی روز به روز برند b2b را سازمان دهی و پیاده سازی میکند. این موقعیت معمولا مسئول ارتباط با افراد گوناگون به منظور بر پا کردن نمایشگاه ها، سمینارها و دیگر رویدادها، به علاوه کمک به استخراج نوشتاری (کتبی) مصالح بازاریابی، لیست مشتری و کمپینهای پست الکترونیکی است.
هماهنگ کننده ی بازاریابی از آنجایی که عموما مسئول پشت صحنه ی کل تشکیلات کمپین b2b میباشد، نیازمند تبحر در آمار، تجزیه و تحلیل داده ها و تضمین کیفیت است. همچنین نظر به این که آنها به منظور برپا کردن رویدادها و تبلیغات مجبور به تلفن کردن و ایمیل زدن به طیف وسیعی از افراد هستند، باید دارای مهارتهای ارتباطی و نوشتاری خوبی باشند.
تحصیلات و تجارب
اکثر هماهنگ کننده های بازاریابی نیازمند مدرک کارشناسی در زمینه ی بازاریابی، برنامه ریزی رویدادها یا رشته های مرتبط هستند اما در مقایسه با دیگر مشاغل مرتبط با بازاریابی b2b، عموما نیاز کمتری به تجارب قبلی دارند. آنها باید دارای مهارت عالی در زمینه ی مدیریت زمان و مهارتهای سازمانی باشند و قادر باشند در ضرب الاجل های تنگ و محدود تعیین شده پروژه های متعددی را مدیریت کنند.
حقوق مشاغل بازاریابی b2b
مدیر بازاریابی
سطح اولیه ی ورود: 57750 دلار
با ده سال سابقه: 112800 دلار.
نماینده فروش
سطح اولیه ی ورود: 26970 دلار
با ده سال سابقه: 52440 دلار
هماهنگ کننده ی بازاریابی
سطح اولیه ی ورود: 40520 دلار
با ده سال سابقه: 54000 دلار
منبع: اداره آمار نیروی انسانی، سال 2012
++ادامه دارد...++
هماهنگ کنندهی بازاریابی b2b
آنها چه کاری انجام میدهند؟
هماهنگ کنندهی بازاریابی b2b، وظایف بنا کردن و بازاریابی روز به روز برند b2b را سازمان دهی و پیاده سازی میکند. این موقعیت معمولا مسئول ارتباط با افراد گوناگون به منظور بر پا کردن نمایشگاه ها، سمینارها و دیگر رویدادها، به علاوه کمک به استخراج نوشتاری (کتبی) مصالح بازاریابی، لیست مشتری و کمپینهای پست الکترونیکی است.
هماهنگ کننده ی بازاریابی از آنجایی که عموما مسئول پشت صحنه ی کل تشکیلات کمپین b2b میباشد، نیازمند تبحر در آمار، تجزیه و تحلیل داده ها و تضمین کیفیت است. همچنین نظر به این که آنها به منظور برپا کردن رویدادها و تبلیغات مجبور به تلفن کردن و ایمیل زدن به طیف وسیعی از افراد هستند، باید دارای مهارتهای ارتباطی و نوشتاری خوبی باشند.
تحصیلات و تجارب
اکثر هماهنگ کننده های بازاریابی نیازمند مدرک کارشناسی در زمینه ی بازاریابی، برنامه ریزی رویدادها یا رشته های مرتبط هستند اما در مقایسه با دیگر مشاغل مرتبط با بازاریابی b2b، عموما نیاز کمتری به تجارب قبلی دارند. آنها باید دارای مهارت عالی در زمینه ی مدیریت زمان و مهارتهای سازمانی باشند و قادر باشند در ضرب الاجل های تنگ و محدود تعیین شده پروژه های متعددی را مدیریت کنند.
حقوق مشاغل بازاریابی b2b
مدیر بازاریابی
سطح اولیه ی ورود: 57750 دلار
با ده سال سابقه: 112800 دلار.
نماینده فروش
سطح اولیه ی ورود: 26970 دلار
با ده سال سابقه: 52440 دلار
هماهنگ کننده ی بازاریابی
سطح اولیه ی ورود: 40520 دلار
با ده سال سابقه: 54000 دلار
منبع: اداره آمار نیروی انسانی، سال 2012
++ادامه دارد...++