شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 60 رأی - میانگین امتیازات: 2.88
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی
#9
{بخش ششم، پایان بازاریابی ویروسی}
پژوهشگر بازار
بیشتر اشکال بازاریابی و در میان آنها استراتژی های ویروسی تا حدود زیادی از تحقیقات در زمینه ی گرایش ها و عادات مشتریان سود می برند. یک پژوهشگر بازار اطلاعات موجود مشتری ها را مطالعه کرده و تحقیقات اصلی اش را برای تعیین آنچه که مشتری ها می خواهند و نیز نحوه ی رسیدن به آنها، هدایت و اجرا می کند. این وظایف نیازمند توجه زیاد به جزئیات، دانش کامپیوتری و مهارت های ارتباطی قوی است.
تحصیلات / تجارب
پژوهشگران بازار باید دارای مدرک کارشناسی در رشته های بازاریابی، کسب و کار، روانشناسی، جامعه شناسی و یا تجزیه و تحلیل داده ها باشند. همچنین داشتن سوابق در زمینه ی مدیریت پایگاه داده یا تجزیه و تحلیل های آماری مفید است.
حقوق بازاریابی ویروسی

طراح وب

شروع از: 47000 دلار
میانگین: 62000 دلار
بالاترین حقوق بگیران: 80000 دلار

متخصص محتوا

شروع از : 41000 دلار
میانگین: 54000 دلار
بالاترین حقوق بگیران: 72000 دلار

محقق بازار

شروع از: 39000 دلار
میانگین: 51000 دلار
بالاترین حقوق بگیران: 65000 دلار
منبع: دفتر آمار نیروی انسانی

یادگیری بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی شاید یکی از محبوب ترین و سریع الرشد ترین استراتژی ها در این زمینه است؛ اما اغلب با اشکال متداول و مرسوم تر بازاریابی به کار گرفته می شود. کسانی که علاقمند به پیگیری کمپین های ویروسی هستند، می توانند گنجاندن مهارت های گوناگون مشتری مدار در یک برنامه آموزش بازاریابی را توسعه دهند.
برنامه های بازاریابی با دوره های بنیادی که روی اصولی مانند بودجه، فرهنگ شرکت، بسط و توسعه ی برند و دیگر مفاهیم مشترک بین تمام استراتژی ها در کسب و کار بازاریابی متمرکز هستند، آغاز می شود. بازاریابی حرفه ای نیازمند استفاده از این مهارت ها صرف نظر از شرکت ها و محصولات تحت کنترل آنها است.
همچنین دانشجویان در برنامه های بازاریابی خواهند آموخت که چگونه از ابزارهایی نظیر واژه پردازها، نرم افزار مدیریت پایگاه داده و بسیاری از اشکال رسانه ای نوین برای کمپین های اینترنتی استفاده کنند. فن آوری کامپیوتر برای هر نوع بازاریابی که امروزه به کار گماشته می شود، از کمپین های ویروسی نوین تا یک پست الکترونیکی کلاسیک و ساده، ضروری است.

دوره های پایانی برنامه، وظیفه ی آزمودن دانشجویان در مورد بکارگیری عملی دانسته های آموخته شده از کتاب ها و مطالعات موردی خوانده شده توسط آنها را دارند. این کار اغلب به شکل شبیه سازی های کسب و کار اتخاذ می شود که دانشجویان را مکلف می کند تا طرح های بازاریابی خود را خلق کرده، تیم های شان را توسعه داده و هدایت و اداره ی تحقیقات بازار را بر عهده گیرند. این آخرین و با ارزش ترین آزمون در آموزش بازاریابی است. دانشجویانی که موفق به گذراندن این مرحله می شوند، آماده برای پیگیری جایگاه خود در دنیای نوین بازاریابی هستند که به سرعت رو به جلو گام بر می دارد.
++پایان بازاریابی ویروسی++
پاسخ
 سپاس شده توسط nader12 ، saberi


پیام‌های داخل این موضوع
بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۹/۲۸، ۱۰:۲۵ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۹/۲۹، ۱۰:۴۰ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۹/۳۰، ۱۰:۰۹ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط fatima - ۹۴/۹/۳۰، ۱۰:۱۹ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۹/۳۰، ۱۰:۲۷ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط saberi - ۹۴/۹/۳۰، ۱۰:۳۴ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۱، ۰۹:۵۷ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۲، ۱۰:۲۷ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۳، ۱۰:۵۲ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط nader12 - ۹۴/۱۰/۴، ۰۱:۱۶ صبح
RE: بازاریابی ویروسی - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۴، ۱۰:۵۰ عصر
RE: بازاریابی ویروسی - توسط saberi - ۹۴/۱۰/۴، ۱۰:۵۲ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزایا و معایب بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی نگار 1 1,592 ۹۶/۱۲/۲۱، ۰۲:۲۵ صبح
آخرین ارسال: سحر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان