۹۶/۸/۹، ۰۳:۳۷ عصر
شبکه هاي اجتماعي بعد از موتورهاي جستجوگر دوما منبع براي ايجاد ترافيک وب سايت مي باشند اگر به دنبال ترافيک براي و وب سايت خود هستين و يا قصد برنديگ داريد شبکه هاي اجتماعي يک فرصت بسيار عالي براي شما فراهم خواهد کرد که ميتواند به صورت رايگان باشد .
براي بدست آوردن بازديد کننده در شبکه هاي اجتماعي بايد يک مدت تلاش کنيد و بازار هدف را براي خود ايجاد کنيد .
سوالي که براي همه پيش مي آيد آيا ميتوانم با خريد يک پيج بازاريابي خود را شروع کنم : در پاسخ به اين سوال بايد گفت پيج خريداري شده شما در صورتي که مشتري هدف نباشد علاوه بر هزينه براي خريد پيج ميتواند زمان شما را از بين ببرد
البته استفاده از شبکه هاي اجتماعي و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي مباحثي مي باشد که معمولا در بازاريابي اينترنتي مورد بحث قرار ميگيرد
Social Media Marketing يا به طور خلاصه smm يا بازاريابي شبکه هاي اجتماعي نوعي از بازريابي مي باشد که با استفاده از آن ميتوانيم نام تجاري و محصولات خود را در شبکه هاي اجتماعي معرفي کنيم .توجه داشته باشيد شبکه هاي اجتماعي براي کسب و کار هاي که در حال توسعه مي باند بسيار مفيد و در رسيدن به هدف ميتوان به آنها بسيار کمک کند
بعض از مزاياي شبکه هاي اجتماعي را ميتوان به صورت زير خلاصه کرد
1-افزايش ترافيک براي وب سايت
2-ايجاد يک پل اطمينان بخش بين خود و مشتري
3-ايجاد يک نام تجاري با کمترين هزينه
4-و.....
آموزش بازاريابي با رسانه هاي اجتماعي :
1-ابتدا برنامه ريزي کنيد :ارسال مطالب براي معرفي کالا و شرکت در شبکه هاي اجتماعي بسيار مفيد مي باشد و نيازمند يک برنامه ريزي و طرح بازاريابي مي باشد
2-محتوا پادشاه است : لقبي که براي محتوا قرار گرفته و اکثر با اين واژه آشنا هستيد مطالب ارسالي خود را با تصاوير ،ويدئو،infographics و... ترکيب کنيد و يک پست بسيار مفيد را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذاريد .
3-سعي کنيد از يک تصوير هميشه به عنوان معرفي شرکت و نام تجاري استفاده کنيد
4-قرار دادن لينک مشاهده مقاله به صورت کامل در وب سايت ما ميتواند باعث ايجاد ترافيک براي وب سايت ما شود
5-حتما در پست هاي خود وب سايت خود را معرفي کنيد و به نحوي از بازديد کنندگان بخوايد از وب سايت شما ديدن فرمايند
6-سعي کنيد مطالب را به صورت دقيق در يک بازه زماني ارسال کنيد و از بازديد کنندگان بخوااهيد از مطالب ديگر شما استفاده گنند
چند شبکه اجتماعي قوي که ميتوانيد در آنها فعاليت داشته باشيد :
فيسبوک: يک استراتژي در بازاريابي اينترنتي است که ابتدا با ايجاد يک پيج ميتوانيد شرکت و محصولات را معرفي کنيد و تصاوير ،متن و... را به اشتراک بگذاريد .
گوگل پلاسGoogle+: رقيب جدي فيسبوک مي باشد که شما ميتوانيد يک حلقه از مشتريان را ايجاد و کسب و کار خود را معرفي کنيد
پينترست :شبکه اجتماعي جديد براي ارئه تصاوير محصولات مي باشد اين شبکه اجتماعي مناسب کسب و کرا هاي کوچک مي باشد
توييتر: مناسب براي کسب و کار هاي بزرگ ارائه اخبار ،ارسال محصولات ،تخفيف ها و... براي اين شبکه اجتماعي ميتواند مناسب باشد
مناسب براي پخش کليپ هاي معرفي محصولات شرکت و نام تجاري شرکت
براي بدست آوردن بازديد کننده در شبکه هاي اجتماعي بايد يک مدت تلاش کنيد و بازار هدف را براي خود ايجاد کنيد .
سوالي که براي همه پيش مي آيد آيا ميتوانم با خريد يک پيج بازاريابي خود را شروع کنم : در پاسخ به اين سوال بايد گفت پيج خريداري شده شما در صورتي که مشتري هدف نباشد علاوه بر هزينه براي خريد پيج ميتواند زمان شما را از بين ببرد
البته استفاده از شبکه هاي اجتماعي و بازاريابي شبکه هاي اجتماعي مباحثي مي باشد که معمولا در بازاريابي اينترنتي مورد بحث قرار ميگيرد
Social Media Marketing يا به طور خلاصه smm يا بازاريابي شبکه هاي اجتماعي نوعي از بازريابي مي باشد که با استفاده از آن ميتوانيم نام تجاري و محصولات خود را در شبکه هاي اجتماعي معرفي کنيم .توجه داشته باشيد شبکه هاي اجتماعي براي کسب و کار هاي که در حال توسعه مي باند بسيار مفيد و در رسيدن به هدف ميتوان به آنها بسيار کمک کند
بعض از مزاياي شبکه هاي اجتماعي را ميتوان به صورت زير خلاصه کرد
1-افزايش ترافيک براي وب سايت
2-ايجاد يک پل اطمينان بخش بين خود و مشتري
3-ايجاد يک نام تجاري با کمترين هزينه
4-و.....
آموزش بازاريابي با رسانه هاي اجتماعي :
1-ابتدا برنامه ريزي کنيد :ارسال مطالب براي معرفي کالا و شرکت در شبکه هاي اجتماعي بسيار مفيد مي باشد و نيازمند يک برنامه ريزي و طرح بازاريابي مي باشد
2-محتوا پادشاه است : لقبي که براي محتوا قرار گرفته و اکثر با اين واژه آشنا هستيد مطالب ارسالي خود را با تصاوير ،ويدئو،infographics و... ترکيب کنيد و يک پست بسيار مفيد را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذاريد .
3-سعي کنيد از يک تصوير هميشه به عنوان معرفي شرکت و نام تجاري استفاده کنيد
4-قرار دادن لينک مشاهده مقاله به صورت کامل در وب سايت ما ميتواند باعث ايجاد ترافيک براي وب سايت ما شود
5-حتما در پست هاي خود وب سايت خود را معرفي کنيد و به نحوي از بازديد کنندگان بخوايد از وب سايت شما ديدن فرمايند
6-سعي کنيد مطالب را به صورت دقيق در يک بازه زماني ارسال کنيد و از بازديد کنندگان بخوااهيد از مطالب ديگر شما استفاده گنند
چند شبکه اجتماعي قوي که ميتوانيد در آنها فعاليت داشته باشيد :
فيسبوک: يک استراتژي در بازاريابي اينترنتي است که ابتدا با ايجاد يک پيج ميتوانيد شرکت و محصولات را معرفي کنيد و تصاوير ،متن و... را به اشتراک بگذاريد .
گوگل پلاسGoogle+: رقيب جدي فيسبوک مي باشد که شما ميتوانيد يک حلقه از مشتريان را ايجاد و کسب و کار خود را معرفي کنيد
پينترست :شبکه اجتماعي جديد براي ارئه تصاوير محصولات مي باشد اين شبکه اجتماعي مناسب کسب و کرا هاي کوچک مي باشد
توييتر: مناسب براي کسب و کار هاي بزرگ ارائه اخبار ،ارسال محصولات ،تخفيف ها و... براي اين شبکه اجتماعي ميتواند مناسب باشد
مناسب براي پخش کليپ هاي معرفي محصولات شرکت و نام تجاري شرکت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
| دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
| دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.