با استفاده از این سرویس مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره دیگری انتقال دهند.
روش انتقال اعتبار:
۱.روش کدهای میان بر(USSD)
با ارسال کد میانبر با فرمت ذیل می توان اعتبار مورد نظر را انتقال داد:
پس از ارسال کد میانبر فوق برای انتقال دهنده ارسال می گردد و در صورت تایید ایشان ، انتقال اعتبارانجام می گردد.
رمزانتقال : مشترکین برای دریافت رمزانتقال ( ۸ رقمی ) ، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۱۰ ارسال می گردد.
پس از ارسال کد میانبر فوق برای انتقال دهنده ارسال می گردد و در صورت تایید ایشان ، انتقال اعتبار انجام نمایند.
۲. تلفن گویا:
۱. تماس با تلفن گویا ۴۴۴
۲. انتخاب کلید انتقال اعتبار
۳. وارد نمودن شماره تلفن همراه (******** ۰۹۱)
۴. وارد نمودن رمزانتقال
۵. وارد نمودن مبلغ مورد نظر
۶. شماره توسط تلفن گویا اعلام می گردد.
۷. هزینه انتقال توسط تلفن گویا اعلام می گردد.
۸. انتخاب کلید تایید و پایان عملیات انتقال اعتبار
رمزانتقال : مشترکین برای دریافت رمز انتقال ( ۸ رقمی ) ، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۱۰ ارسال و در صورتیکه رمزعبور را تغییر داده ، لکن امکان دسترسی به رمز عبور را نداشته باشند، می توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و با ارائه مدارک لازم (اصل کارت ملی ) نسبت به دریافت رمز اقدام و سپس رمز دریافتی را تغییر دهند.
در انتقال اعتبار به نکات زیر توجه فرمایید:
۱. در هر بار انتقال ، مشترک می تواند مبلغی بین ۱۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ ریال را به شماره دیگر انتقال دهد.
۲. مشترک باید بعد از انتقال وجه ۵۰۰۰ ریال اعتبار داشته باشد اگر کمتر باشد انتقال انجام نمی شود.
۳. کارمزد این سرویس ۴۰۰ ریال می باشد .
۴. قبل از شماره مشترک حتماً شماره ۹۸ را قرار دهید به طور مثال *******۹۸۹۱۹
۵. اگر خط مشترک انتقال دهنده در وضعیتهای سلب امتیاز (pool) ، لیست سیاه (Blak list) ، یکطرفه (Suspend) ، غیرفعال (Disable) ، خط صفر (Idle) باشد امکان انتقال اعتبار وجود ندارد.
۶. پس از ارسال درخواست انتقال برای مشترک پیامی مبنی بر تایید انتقال ارسال می شود و اگر مورد قبول انتقال دهنده بوده با عدد یک انتقال را تایید می نماید . ( ارسال ازطریق کد میانبر)
۷. در صورتی که دریافت کننده اعتبار بعلت اتمام مبلغ در وضعیت یکطرفه ( Suspend) باشد مبلغ مورد نظر به اعتبار ایشان اضافه گردیده و زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی مشترک اضافه و وضعیت مشترک فعال می گردد.
۸. در صورتی که دریافت کننده اعتبار بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت غیرفعال (Disable) باشد ، مبلغ مورد نظر انتقال یافته و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال ، برای ایشان محاسبه می گردد.
۹. در صورتی که مشترک دریافت کننده در حالات صفر (Idle) و یا سلب امتیاز ( pool ) باشد امکان دریافت اعتبار وجود ندارد .
۱۰.در صورتی که سیم کارت دریافت کننده قطع باشد انتقال وجه انجام می پذیرد ، لیکن پیامک برای دریافت کننده ارسال نمی شود .
۱۱.در صورتی که گوشی تلفن همراه مشترک دریافت کننده خاموش باشد نیز انتقال انجام می شود و پس از روشن نمودن تلفن همراه چنانچه پیام ارسالی در شبکه موجود باشد پیام به ایشان تحویل می گردد.
۱۲.هر یک از مشترکین در طول ۲۴ ساعت می توانند ۵ بار عملیات وجه را انجام دهند.
۱۳.حداکثر انتقال وجه در ۲۴ ساعت ۱۰۰۰۰۰ریال می باشد .
۱۴.هر یک از مشترکین در طول ماه می توانند ۳۰ بار عملیات انتقال وجه را انجام دهند.
روش انتقال اعتبار:
۱.روش کدهای میان بر(USSD)
با ارسال کد میانبر با فرمت ذیل می توان اعتبار مورد نظر را انتقال داد:
تماس # (********۹۸۹۱ ) شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار * رمزانتقال *۱۳۲*
پس از ارسال کد میانبر فوق برای انتقال دهنده ارسال می گردد و در صورت تایید ایشان ، انتقال اعتبارانجام می گردد.
رمزانتقال : مشترکین برای دریافت رمزانتقال ( ۸ رقمی ) ، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۱۰ ارسال می گردد.
پس از ارسال کد میانبر فوق برای انتقال دهنده ارسال می گردد و در صورت تایید ایشان ، انتقال اعتبار انجام نمایند.
۲. تلفن گویا:
۱. تماس با تلفن گویا ۴۴۴
۲. انتخاب کلید انتقال اعتبار
۳. وارد نمودن شماره تلفن همراه (******** ۰۹۱)
۴. وارد نمودن رمزانتقال
۵. وارد نمودن مبلغ مورد نظر
۶. شماره توسط تلفن گویا اعلام می گردد.
۷. هزینه انتقال توسط تلفن گویا اعلام می گردد.
۸. انتخاب کلید تایید و پایان عملیات انتقال اعتبار
رمزانتقال : مشترکین برای دریافت رمز انتقال ( ۸ رقمی ) ، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۱۰ ارسال و در صورتیکه رمزعبور را تغییر داده ، لکن امکان دسترسی به رمز عبور را نداشته باشند، می توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و با ارائه مدارک لازم (اصل کارت ملی ) نسبت به دریافت رمز اقدام و سپس رمز دریافتی را تغییر دهند.
در انتقال اعتبار به نکات زیر توجه فرمایید:
۱. در هر بار انتقال ، مشترک می تواند مبلغی بین ۱۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ ریال را به شماره دیگر انتقال دهد.
۲. مشترک باید بعد از انتقال وجه ۵۰۰۰ ریال اعتبار داشته باشد اگر کمتر باشد انتقال انجام نمی شود.
۳. کارمزد این سرویس ۴۰۰ ریال می باشد .
۴. قبل از شماره مشترک حتماً شماره ۹۸ را قرار دهید به طور مثال *******۹۸۹۱۹
۵. اگر خط مشترک انتقال دهنده در وضعیتهای سلب امتیاز (pool) ، لیست سیاه (Blak list) ، یکطرفه (Suspend) ، غیرفعال (Disable) ، خط صفر (Idle) باشد امکان انتقال اعتبار وجود ندارد.
۶. پس از ارسال درخواست انتقال برای مشترک پیامی مبنی بر تایید انتقال ارسال می شود و اگر مورد قبول انتقال دهنده بوده با عدد یک انتقال را تایید می نماید . ( ارسال ازطریق کد میانبر)
۷. در صورتی که دریافت کننده اعتبار بعلت اتمام مبلغ در وضعیت یکطرفه ( Suspend) باشد مبلغ مورد نظر به اعتبار ایشان اضافه گردیده و زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی مشترک اضافه و وضعیت مشترک فعال می گردد.
۸. در صورتی که دریافت کننده اعتبار بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت غیرفعال (Disable) باشد ، مبلغ مورد نظر انتقال یافته و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال ، برای ایشان محاسبه می گردد.
۹. در صورتی که مشترک دریافت کننده در حالات صفر (Idle) و یا سلب امتیاز ( pool ) باشد امکان دریافت اعتبار وجود ندارد .
۱۰.در صورتی که سیم کارت دریافت کننده قطع باشد انتقال وجه انجام می پذیرد ، لیکن پیامک برای دریافت کننده ارسال نمی شود .
۱۱.در صورتی که گوشی تلفن همراه مشترک دریافت کننده خاموش باشد نیز انتقال انجام می شود و پس از روشن نمودن تلفن همراه چنانچه پیام ارسالی در شبکه موجود باشد پیام به ایشان تحویل می گردد.
۱۲.هر یک از مشترکین در طول ۲۴ ساعت می توانند ۵ بار عملیات وجه را انجام دهند.
۱۳.حداکثر انتقال وجه در ۲۴ ساعت ۱۰۰۰۰۰ریال می باشد .
۱۴.هر یک از مشترکین در طول ماه می توانند ۳۰ بار عملیات انتقال وجه را انجام دهند.