۹۶/۱۱/۲۵، ۰۷:۵۳ عصر
فلاح جوشقانی در مورد برخی موارد سو استفاده از ناآگاهی کاربران در استفاده از شماره های هوشمند تلفن ثابت عنوان کرد: سرویس شبکه هوشمند با کد ۹۰۹ یک سرویس تجاری است که برای کسب و کارها تعریف شده و طی آن کسب و کارها با قرارداد اپراتور از این خطوط برای ارائه خدماتشان به مردم استفاده می کنند.
مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، هزینه استفاده از این خدمات باید قبل از ارائه خدمت، به مردم اعلام شود و این هزینه نیز در قبوض تلفن ثابت مشترک درج خواهد شد. چنانچه مواردی بوده است که کسب و کار مورد نظر مازاد بر این موضوع هزینه ای را از مشترک دریافت کرده باشد، مورد تائید ما نیست و باید بررسی شود.
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه برخی شکایات از سامانه شماره های هوشمند ۹۰۹ به ما اعلام شده است، تصریح کرد: مشترکان نسبت به میزان پرداخت، اعتراضاتی داشته اند که این موارد را در سامانه ۱۹۵ بررسی کردیم. اما اینکه از طریق این شماره مبالغی پول رد و بدل شود و یا اقدامات دیگری صورت گیرد موضوعاتی است که تاکنون گزارش نشده و چنانچه مشترکی با این موارد روبرو شده است، آن را از طریق سامانه ۱۹۵ به رگولاتری اطلاع دهد.
هزینه این سرویس باید به صورت دقیقه ای و با اطلاع مشترک روی قبض تلفن ثابت بیاید و مشترکان باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان هزینه دیگری از دریافت خدمات شماره های ۹۰۹ نباید پرداخت کنند.
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه برخی شکایات از سامانه شماره های هوشمند ۹۰۹ به ما اعلام شده است، تصریح کرد: مشترکان نسبت به میزان پرداخت، اعتراضاتی داشته اند که این موارد را در سامانه ۱۹۵ بررسی کردیم. اما اینکه از طریق این شماره مبالغی پول رد و بدل شود و یا اقدامات دیگری صورت گیرد موضوعاتی است که تاکنون گزارش نشده و چنانچه مشترکی با این موارد روبرو شده است، آن را از طریق سامانه ۱۹۵ به رگولاتری اطلاع دهد.
هزینه این سرویس باید به صورت دقیقه ای و با اطلاع مشترک روی قبض تلفن ثابت بیاید و مشترکان باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان هزینه دیگری از دریافت خدمات شماره های ۹۰۹ نباید پرداخت کنند.