شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 63 رأی - میانگین امتیازات: 3.02
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
جلب ۵ توصیه ساده مشتری برای

۵ توصیه ساده برای جلب مشتری
#1
وقتی پای جلب مشتری به میان می آید، روابط عمومی می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن یک شرکت باشد. فراهم سازی یک بستر مناسب برای ایجاد رابطه ای مستحکم میان مشتریان و کسب و کار، در اعتماد و احترام دوجانبه ریشه دارد. مشتری عامل حیات شرکت است و به این ترتیب، از کسب و کار شما انتظار دارد از اصول خاصی پیروی کنید.
در ادامه می توانید ۵ مورد از این اصول را از نظر بگذرانید و با هدف جلب مشتریان بیشتر و تبدیل کردن آنها به حامیان برند خود از آنها بهره بگیرید.

۱- در انتشار اطلاعات ثبات قدم داشته باشید
ثبات در ارائه ی اطلاعات چیزی است که تعداد زیادی از مشتریان از یک شرکت انتظار دارند. اگر تیم روابط عمومی شما بتواند در انتشار اطلاعات مرتبط با شرکت ثبات قدم داشته باشد، در جلب توجه افکار عمومی و جلب نظر مشتریان تازه برای خرید محصول یا خدمات عرضه شده اثربخشی بیشتری خواهید داشت.

۲- محصول یا خدمات متفاوتی به مشتری عرضه کنید
به این فکر کنید که چگونه می توانید به مشتریان خود محصول یا خدماتی منحصر به فرد ارائه دهید. از خودتان بپرسید این محصول یا خدمات چه هدفی را باید تحقق ببخشد؟ شرکت ما چه چیزی برای ارائه دارد که آن را از رقبایش متمایز می کند؟
در نظر گرفتن این عوامل کمک می کند برای مشتری خود تجربه ی بهتری فراهم کنید. مشتریان به دنبال شرکت هایی هستند که خدماتی منحصر به فرد ارائه می دهند. به کپی کردن آنچه برندهای دیگر انجام می دهند دلخوش نباشید و سعی کنید چیز تازه ای ابداع کنید.

۳- از رضایت مشتریان برای تقویت وجهه ی خود بهره بگیرید
بهترین ابزار روابط عمومی که هر شرکتی می تواند از آن بهره بگیرد بازاریابی شفاهی یا دهان به دهان است. شبکه های اجتماعی برای بازار آنلاین مناسب هستند اما حرفه ای های روابط عمومی به سازمان ها کمک می کنند به بازار های «زنده» دسترسی داشته باشند.
قدردانی های ابراز شده از سوی مشتریان راه خوبی برای دسترسی پیدا کردن به این بازار است. به سراغ مشتریان راضی خود بروید؛ ممکن است تمایل داشته باشند در قالب یک تشکر کتبی از محصول شرکت تعریف کنند و یا حتی در یکی از رویداد های شرکت حضور پیدا کنند. حضور آنها در چنین محافلی با کمترین هزینه وجهه ی برند شما را به اثربخش ترین شکل ممکن تقویت خواهد کرد.

۴- مخاطب خود را بشناسید
وقتی صحبت از برقراری رابطه ای مستحکم با مشتری به میان می آید، بهره مندی از تجربه ی کافی با مخاطبان گوناگون بازار مورد نظر، نقطه ی مثبت بزرگی تلقی می شود.
متناسب سازی تلاش های بازاریابی شما برای دسترسی پیدا کردن به گروه های مختلف مشتریان به شکلی که برایشان آشناست، باعث می شود روابط شما با مشتریان تان شخصی تر به نظر بیاید. این می تواند به شکل گیری اعتماد میان شرکت و مشتریان آن بیانجامد. آشنایی، اغلب درک متقابل به همراه می آورد.

۵- محصول یا خدمات خود را قابل جستجو کنید
مقوله ی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و کلمات کلیدی حوزه ای است که می تواند تا حدی سرگرمتان کند.
برای اینکه کاری کنید شرکت تان را راحت تر بتوان از طریق گوگل پیدا کرد، از کلمات و عباراتی استفاده کنید که وقتی مردم به دنبال محصول تازه ای می گردند، احتمال وارد کردن شان در موتورهای جستجو زیاد است. می توانید از هشتگ های داغ شبکه های اجتماعی نیز بهره بگیرید. این کار کمک می کند برند شما در حوزه های مختلف آنلاین در معرض دید قرار بگیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط mitra ، mesterweb ، sadegh001 ، ms.khassi


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  افزایش فروش و وفادار سازی مشتری hosseinphp 5 1,460 ۰۱/۸/۲۱، ۰۲:۳۷ عصر
آخرین ارسال: masoudfn
  راه‌هایی برای تضمین اعتماد مشتری نگار 0 1,254 ۹۷/۱/۱۵، ۰۵:۳۴ صبح
آخرین ارسال: نگار
  به مشتری پیشنهادی بدهید که نتواند آن را رد کند! farnaz 0 1,262 ۹۶/۸/۲۹، ۰۹:۱۲ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  چند استراتژی برای جلب رضایت مشتری‌های یک برند نسیم 0 1,541 ۹۶/۲/۲۱، ۰۵:۳۳ عصر
آخرین ارسال: نسیم
  ۱۰ راه ساده برای پرورش مهارت های رهبری در کودکان elshan 1 2,159 ۹۵/۱۲/۱۴، ۰۲:۱۴ عصر
آخرین ارسال: ms.khassi
  روش هایی ساده برای بهبود شیوه صحبت کردن نسیم 3 2,940 ۹۵/۱۲/۵، ۰۵:۱۹ صبح
آخرین ارسال: نسیم
  ۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان elshan 0 1,607 ۹۵/۹/۱۰، ۰۹:۱۸ عصر
آخرین ارسال: elshan
  ۹ توصیه‌ای که برای انتخاب شغل دوم باید رعایت کنید نسیم 0 1,687 ۹۵/۹/۵، ۰۴:۰۴ صبح
آخرین ارسال: نسیم
  در فروش تلفنی چگونه با مشتری صحبت کنیم؟ saman 1 2,256 ۹۵/۹/۲، ۰۵:۴۶ صبح
آخرین ارسال: elshan
  ترفندهای ساده که به افزایش محبوبیت شما کمک می‌کند نسیم 1 1,944 ۹۵/۶/۱۸، ۱۲:۴۵ عصر
آخرین ارسال: bahram

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان