شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 45 رأی - میانگین امتیازات: 2.87
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
در seo بهینه سئو سازی سایت وبسایت فروش افزایش اهمیت

اهمیت بهینه سازی وبسایت در افزایش فروش
#1
بهینه‌سازی هدفمند وب‌سایت به شما کمک می‌کند نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید و مخاطبان خود را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.
وب‌سایتی که عملکرد خوبی دارد، بازدهی یک فروشنده‌ی ۲۴ ساعته را خواهد داشت. این نمایندگی فروش در تمام اوقاتی که شما خواب هستید، در حال بازی یا صرف شام با خانواده‌اید یا به مشتریان خدمت می‌کنید، در حال فروش محصولات است. به عبارتی وب‌سایت شما در هرلحظه و هر ساعت، به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند. اگر وب‌سایتی بهینه‌سازی شده باشد،مانند یک فروشنده‌ی مجرب و تعلیم‌دیده کار می‌کند: مشتریان را به محصولات جذب می‌کند، از مشتریان بالقوه دعوت می‌کند محصولات را مشاهده کنند، با آن‌ها وارد گفتگو می‌شود، قرار می‌گذارد و معامله‌ی فروش را به پایان می‌برد. وب‌سایت شما کارگر خستگی‌ناپذیری است که هرگز نمی‌خوابد،در تمام طول سال کار می‌کند و به‌عنوان یکی از پایه‌های موفقیت کسب‌وکار، به شما خدمت می‌کند.

از طرف دیگر اگر وب‌سایت شما به‌خوبی بهینه‌سازی نشده باشد، شبیه به یک ماشین فروش کم‌اثر عمل می‌کند. درحالی‌که حتی کسب‌وکارهای کوچک و بومی به سمت فروش آنلاین حرکت می‌کنند، اگر وب‌سایت شما به جمع‌آوری لید و بهبود فروش کمک نکند، زیان قابل‌ توجهی متحمل خواهید شد. صرف‌ نظر از اینکه در چه صنعتی فعالیت می‌کنید (خدمات ساخت‌وساز، مربیگری، توسعه‌ی نرم‌افزار، محصولات آنلاین یا هر صنعت دیگری)، بسیاری از مشتریان بالقوه شما را به‌صورت آنلاین پیدا می‌کنند. اما دیده شدن توسط مشتریان، تنها بخشی از معادله است. مهم این است که وب‌سایت شما در برابر مشتریان بالقوه چه می‌کند.

کارایی وب‌سایت بهینه‌سازی شده
اگر وب‌سایت شما برخی از وظایف ضروری را انجام ندهد، فروشنده‌ای است که نمی‌تواند کار اصلی خود را انجام دهد.رایان استومن، مدیرعامل شرکت هاردکور کلوزر، می‌گوید: دو وظیفه‌ی مهمی که کارایی همه‌ی فروشندگان را تعیین می‌کند، تولید لید و عقد قرارداد است. بهترین فروشندگان می‌دانند چگونه باید مشتریان را به خرید محصولات تشویق کنند و در نهایت این پروسه را با موفقیت به پایان می‌برند. بهترین راه عملی کردن این برنامه، از طریق ترافیک وب‌سایت است.

به‌عبارت‌ دیگر اگر شما از یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده بهره می‌برید، می‌توانید دائماً مشتریان جدیدی جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید. یک وب‌سایت عالی، درست مثل یک فروشنده‌ی حرفه‌ای، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند و می‌تواند از این اطلاعات، برای پیگیری مشتریان استفاده کند.

جمع‌آوری داده، مهم‌ترین کاری که وب‌سایت انجام می‌دهد
مؤسسه‌ی تحقیقاتی نیلسون می‌گوید اکثر مردم قبل از یک دقیقه، وب‌سایت شما را ترک می‌کنند. بنابراین فرصت بسیار کمی برای تولید لید یا تبدیل مخاطبان بالقوه به مشتریان ثابت در اختیار دارید. اگر عادات وبگردی خودتان را چک کنید، می‌بینید که غالباً کمتر از یک دقیقه در هر وب‌سایت می‌گذرانید (به‌جز شبکه‌های اجتماعی) بنابراین نکته‌ی مهم این نیست که مخاطبان را برای مدتی طولانی در وب‌سایت نگه‌ دارید؛ بلکه باید در همین مدت کوتاه اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنید تا بعداً بتوانید آن‌ها را پیگیری کنید. همان‌طور که می‌گویند: «کلید فروش موفق، در پیگیری است.»

چگونه می‌توانید نرخ تبدیل بالایی به دست آورید؟
بیشتر وب‌سایت‌ها نرخ تبدیل بالایی ندارند؛ زیرا صاحب کسب‌وکار نقش‌های اصلی سایت را نمی‌شناسد و درنتیجه مکانیسم‌های بهینه‌سازی را نادیده می‌گیرد. متأسفانه اغلب وب‌سایت‌ها برای جمع‌آوری ایمیل مخاطبان بهینه‌سازی نشده‌اند.
بهینه‌سازی این عنصر ضروری کار سختی نیست. برای اطمینان از اینکه وب‌سایت شما نرخ تبدیل مورد نظر را کسب می‌کند، باید ایمیل بازدیدکنندگان را جمع‌آوری کنید. به این منظور می‌توانید از روش‌های Opt-in استفاده کنید؛ یعنی از بازدیدکنندگان بخواهید داوطلبانه ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند تا برای آن‌ها خبرنامه‌های شرکت را ارسال کنید. وب‌سایت‌های برتر را بررسی کنید و ببینید جعبه درخواست ایمیل را در کدام قسمت صفحه قرار داده‌اند. شما به کمک این داده‌های مهم و با استفاده از یک نرم‌افزار خودکار، می‌توانید تبلیغات کم‌هزینه‌ای را شروع کنید.

مشاوران بازاریابی دیجیتال معتقدند که وب‌سایت شرکت، یکی از مهم‌ترین ارکان رشد کسب‌وکار است که به شما اطمینان می‌دهد در چالش‌های مختلف، می‌توانید به بازاریابی خود ادامه دهید و کمتر آسیب‌پذیر باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط نسیم ، hoboot ، saberi ، saman ، soraya
#2
سلام دوستان
من یک فروشگاه آنلاین پوشاک دارم  ولی از فروشم راضی نیستم. یکم پرس و جو کردم و دوستان راهنمایی کردن گفتن یکی از مواردی که میتونه کمکم کنه اینه که سرعت سایتم خوب باشه و از یک هاستینگ مناسب استفاده کنم و برای ویدیو هاش و عکس هاش از سرور مجازی استفاده کنم. من در حال حاضر دارم از یک سرور مجازی آلمان استفاده میکنم که از سایت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تهیه کردم و مشکلی هم نداشتم. آیا نیاز هست که سرور داخلی رو جایگزینش کنم؟

پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دلایل نیاز کسب و کارها به وب‌سایت و نقش وبسایت در توسعه آن‌ها webcade 0 75 ۰۳/۸/۸، ۰۲:۱۲ عصر
آخرین ارسال: webcade
  انواع سئو و بهینه سازی سایت jadoosite 1 813 ۰۱/۱۰/۲۹، ۱۲:۵۴ عصر
آخرین ارسال: sajaafzl
  بهینه سازی سایت یعی چه؟ mahsa12377889633 0 465 ۰۱/۹/۲۹، ۰۷:۲۰ عصر
آخرین ارسال: mahsa12377889633
  چند راه حل ساده برای بهینه سازی وب سایت jadoosite 0 725 ۰۰/۸/۱۹، ۰۴:۴۷ عصر
آخرین ارسال: jadoosite
  بهینه سازی محتوای وب سایت خود را از کجا شروع کنم؟ seofar70 0 837 ۰۰/۴/۲۸، ۰۳:۳۷ صبح
آخرین ارسال: seofar70
  بهینه سازی سرعت سایت rezast 1 867 ۰۰/۴/۱۰، ۰۳:۳۸ عصر
آخرین ارسال: ehsanjabari
  ۳ راهکار بهبود بهینه‌سازی خارجی (Off-Page SEO) ehsannasr 2 1,583 ۹۹/۸/۲۲، ۱۱:۴۱ صبح
آخرین ارسال: koorepaz
  آموزش سئو و بهینه سازی | سئو چیست؟ tehranwordpress 2 1,682 ۹۹/۸/۲۲، ۱۱:۳۳ صبح
آخرین ارسال: koorepaz
  آموزش سئو و بهینه سازی سایت saadat0101 1 971 ۹۹/۳/۱۹، ۱۱:۵۵ صبح
آخرین ارسال: parisa1398
  آموزش سئو و بهینه سازی | الگوریتم گوگل tehranwordpress 1 1,030 ۹۸/۱۲/۱۱، ۱۱:۳۷ عصر
آخرین ارسال: emilyfarahi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان