۹۷/۷/۲۱، ۰۴:۴۸ عصر
آیا تا به حال پیش آمده است درباره ی راه اندازی یک کسب و کار جدید فکر کنید؟ با وجود تمام دلایلی که برای این کار وجود دارد و قابل توجیه است قصد داریم در این مقاله نکاتی در رابطه با شروع یک کسب و کار جدید ارائه دهیم.
قدم اول در این راه این است که شما بایستی به طور جدی مهارتهای مورد نیاز را کسب کنید. برند سازی شخصی اولویت اول شما بایستی باشد. به لطف تجربه و تخصص شما در گرافیک، شما نباید در آینده، مشکلی با ساخت لوگوی شخصی و … برای تلاش های تبلیغاتی خود داشته باشید.
مورد بعدی، پیوستن شما به جامعه ی آنلاین است. شما این شانس را دارید که نام خود را در بازار به دست بیاورید، مانند وب سایتهای خبری . از آرم یا لوگوی خود به عنوان تصویر نماد برای اکانت های رسانه های اجتماعی خود استفاده نمایید و از پست های با دقت انتخاب شده در مورد اخبار صنعت مربوطه، هم چنین پروژه های شخصی خود بهره بگیرید. طراحی یک نمونه کار جهت در معرض نمایش قرار دادن برای مشتریان بالقوه تان، می تواند مفید واقع شود تا آنها بتوانند با شما در تماس باشند.
شما باید یک دسته بندی خوب در رابطه با آنچه سرویس هایتان روی آن ویژگی ها ارزشمندند و آنچه شما قادر به انجام آن در طول روز هستید، داشته باشید.
تبدیل شدن به یک عضو ثابت در جامعه ی آنلاین (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
)، استراتژی خوبی برای به دست آوردن ارتباطات قوی است. همچنین می تواند مقدار زیادی اطلاعات در مورد بهترین ابزارهای جدید به شما بدهد و می توانید گردهمایی هایی با دیگر طراحان، با هدف ایجاد ارتباط داشته باشید.
در حالی که همه ی این متدهای آنلاین یک راه طولانی به سمت ایجاد شهرت برای شما دارند، نباید انجام تبلیغات آنلاین را نادیده بگیریم.
حال ممکن است این مسئله برای شما سوال باشد که آیا تبلیغات آنلاین (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
) اتلاف وقت نیست؟
در واقع این، به هیچ عنوان اتلاف وقت نیست، تبلیغات فیزیکی در ذهن مردم می نشیند و به احتمال زیاد باعث می شود آنها شما را به خاطر بیاورند. به عنوان یک تعاملی که ملموس و بصری است، ولی حتی اگر شما یک آیتم فیزیکی در دست نداشته باشید، این واقعیت که شما از طریق یک صفحه نمایش چهره به چهره با افراد صحبت می کنید، این می تواند باعث شود شما بی نهایت در خاطرها بمانید.
این قابل انکار نیست که حضور شما در یک مکان یا فضای عمومی باعث می شود توجه مردم بیشتر جلب شود، البته اگر شما بتوانید یک فضایی داشته باشید و بار مالی آن را به دوش بکشید. هر چیزی که نشان دهد شما آماده ی کسب و کار هستید مثل روشن کردن چراغ، بازکردن پنجره،حتی اگر طراحی آنچنانی هم انجام ندهید، دیگران متوجه می شوند کسی آنجا کاری انجام می دهد.
در نظر داشته باشید یک نمونه فیزیکی از کارتان را به عنوان کارت پستال برای مشتریان بالقوه موردنظرتان ارسال کنید و در آن آدرس وب سایت و رسانه های اجتماعی خود را ارائه دهید و آنها را به تعامل با خود به صوت آنلاین تشویق کنید.
هر آنچه که شما انجام می دهید برای اینکه به صورت آفلاین دیده شوید و تلاشهایی که برای ارتقای حضور آنلاین خود انجام می دهید، هر دو با هم برای موفقیت شما عمل می کنند. موارد چاپ شده، یا ویژگی فضای کارتان باید افراد را متوجه حضور آنلاین شما کند، بنابراین بهینه سازی هر دو کانال می تواند شما را به حداکثر رشد برساند.
برای یک سفر گام به گام به سوی راه اندازی کسب و کار که ملزومات حضور آنلاین و آفلاین هر دو را برای شروع یک کسب و کار دارد، خواندن مقالات موجود در این رابطه بهترین شانس برای موفقیت را به شما می دهد.
علاوه بر تمام پیشنهادات، بهترین توصیه برای شما این است که به یاد داشته باشید که هرگز “نترسید”. شما قطعا می توانید این کار را انجام دهید بهتر است سعی کنید تا متوجه شوید شما قادر به انجام هر کاری هستید و این بهتر از این است که شما در کاری بمانید که آن را دوست ندارید.
در پایان، اگر طراحی کسب و کار خود را شروع کرده اید و توصیه هایی برای ما دارید، خوشحال می شویم تجربیات شخصی خود را با ما به اشتراک بگذارید.
قدم اول در این راه این است که شما بایستی به طور جدی مهارتهای مورد نیاز را کسب کنید. برند سازی شخصی اولویت اول شما بایستی باشد. به لطف تجربه و تخصص شما در گرافیک، شما نباید در آینده، مشکلی با ساخت لوگوی شخصی و … برای تلاش های تبلیغاتی خود داشته باشید.
مورد بعدی، پیوستن شما به جامعه ی آنلاین است. شما این شانس را دارید که نام خود را در بازار به دست بیاورید، مانند وب سایتهای خبری . از آرم یا لوگوی خود به عنوان تصویر نماد برای اکانت های رسانه های اجتماعی خود استفاده نمایید و از پست های با دقت انتخاب شده در مورد اخبار صنعت مربوطه، هم چنین پروژه های شخصی خود بهره بگیرید. طراحی یک نمونه کار جهت در معرض نمایش قرار دادن برای مشتریان بالقوه تان، می تواند مفید واقع شود تا آنها بتوانند با شما در تماس باشند.
شما باید یک دسته بندی خوب در رابطه با آنچه سرویس هایتان روی آن ویژگی ها ارزشمندند و آنچه شما قادر به انجام آن در طول روز هستید، داشته باشید.
تبدیل شدن به یک عضو ثابت در جامعه ی آنلاین (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
)، استراتژی خوبی برای به دست آوردن ارتباطات قوی است. همچنین می تواند مقدار زیادی اطلاعات در مورد بهترین ابزارهای جدید به شما بدهد و می توانید گردهمایی هایی با دیگر طراحان، با هدف ایجاد ارتباط داشته باشید.
در حالی که همه ی این متدهای آنلاین یک راه طولانی به سمت ایجاد شهرت برای شما دارند، نباید انجام تبلیغات آنلاین را نادیده بگیریم.
حال ممکن است این مسئله برای شما سوال باشد که آیا تبلیغات آنلاین (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
) اتلاف وقت نیست؟
در واقع این، به هیچ عنوان اتلاف وقت نیست، تبلیغات فیزیکی در ذهن مردم می نشیند و به احتمال زیاد باعث می شود آنها شما را به خاطر بیاورند. به عنوان یک تعاملی که ملموس و بصری است، ولی حتی اگر شما یک آیتم فیزیکی در دست نداشته باشید، این واقعیت که شما از طریق یک صفحه نمایش چهره به چهره با افراد صحبت می کنید، این می تواند باعث شود شما بی نهایت در خاطرها بمانید.
این قابل انکار نیست که حضور شما در یک مکان یا فضای عمومی باعث می شود توجه مردم بیشتر جلب شود، البته اگر شما بتوانید یک فضایی داشته باشید و بار مالی آن را به دوش بکشید. هر چیزی که نشان دهد شما آماده ی کسب و کار هستید مثل روشن کردن چراغ، بازکردن پنجره،حتی اگر طراحی آنچنانی هم انجام ندهید، دیگران متوجه می شوند کسی آنجا کاری انجام می دهد.
در نظر داشته باشید یک نمونه فیزیکی از کارتان را به عنوان کارت پستال برای مشتریان بالقوه موردنظرتان ارسال کنید و در آن آدرس وب سایت و رسانه های اجتماعی خود را ارائه دهید و آنها را به تعامل با خود به صوت آنلاین تشویق کنید.
هر آنچه که شما انجام می دهید برای اینکه به صورت آفلاین دیده شوید و تلاشهایی که برای ارتقای حضور آنلاین خود انجام می دهید، هر دو با هم برای موفقیت شما عمل می کنند. موارد چاپ شده، یا ویژگی فضای کارتان باید افراد را متوجه حضور آنلاین شما کند، بنابراین بهینه سازی هر دو کانال می تواند شما را به حداکثر رشد برساند.
برای یک سفر گام به گام به سوی راه اندازی کسب و کار که ملزومات حضور آنلاین و آفلاین هر دو را برای شروع یک کسب و کار دارد، خواندن مقالات موجود در این رابطه بهترین شانس برای موفقیت را به شما می دهد.
علاوه بر تمام پیشنهادات، بهترین توصیه برای شما این است که به یاد داشته باشید که هرگز “نترسید”. شما قطعا می توانید این کار را انجام دهید بهتر است سعی کنید تا متوجه شوید شما قادر به انجام هر کاری هستید و این بهتر از این است که شما در کاری بمانید که آن را دوست ندارید.
در پایان، اگر طراحی کسب و کار خود را شروع کرده اید و توصیه هایی برای ما دارید، خوشحال می شویم تجربیات شخصی خود را با ما به اشتراک بگذارید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.