شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 41 رأی - میانگین امتیازات: 2.63
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
بازاریابی به شرکت

بازاریابی شرکت به شرکت...
#3
{بازاریابی B2B... بخش سوم}

چه نوع مشتریهایی به طور موثر با بازاریابی B2B در بازار داد و ستد میکنند؟

بازاریابان B2B عموما روی چهار دسته ی جامع متمرکز میشوند:
شرکتهایی که از محصولات آنها استفاده میکنند، نظیر شرکتهای ساختمانی که ورقه های فولادی را برای استفاده در ساختمانها خریداری میکنند.
دفاتر عامل دولتی، به عنوان بزرگترین هدف و بزرگترین مشتری بازاریابی B2B
نهادها و سازمانهایی نظیر بیمارستانها و مدارس
شرکتهایی که خود این سو و آن سو گشته و کالاها را به مصرف کنندگان دوباره میفروشند، نظیر دلالها و عمده فروشان

یک بازاریاب B2B میتواند به طور موثری محصولات و خدمات شرکت خود را در دست گرفته و بر حسب موقعیت، محصول را به روش القا کننده و برانگیزاننده ای ارائه کرده، نیازهای مشتری را درک و راه حل های مناسب را هم برای حل نیاز مشتری و هم فروش محصول خود ارائه دهد. (همچنین میتوانید به مبحث Persuasion Marketing رجوع کنید)
این برای بازاریابان B2B مهم است که نیازهای مشتری و ارباب رجوع خود را قبل از به اجرا گذاشتن هر نوع تاکتیک فروش یا تبلیغی درک کنند. در بازاریابی مصرف کننده، یک تبلیغ موثر میتواند خارج از حدود کانالهای گسترده سر و صدا ایجاد کرده و درصدی از مصرف کنندگان به سمت خرید محصول رانده شوند. به هر حال، از آنجایی که بازاریابی B2B بسیار تخصصی تر است؛ اگر بازاریابان از نزدیک به نیازهای مشتریهای خود، قبل از در خور کردن خدمات خود در قبال نیازهای آنها توجه نداشته باشند، خطر بیگانه شدن و روی گرداندن کاندیدهای ثابت و موثر در آینده را به جان می خرند.

بازاریابی B2B در عصر تعامل

به عقیده ی بازاریابان اینترنتی، هنگامی که سرمایه گذاری بازاریابی B2B ایالات متحده با 8/0 درصد افزایش به 129 میلیارد دلار برسد، سرمایه گذاری بازاریابی B2B تعاملی (متقابل) با 2/9 درصد افزایش رقم 5/51 میلیارد دلار را ثبت خواهد کرد.

موسسه ی BizReport دریافت که 86 درصد شرکتهای بازاریابی B2B در تلاشهای خود برای بازاریابی، در مقایسه با 82 درصد شرکتهای بازاریابی مصرف کننده، از رسانه های اجتماعی بهره می جویند.

AMR، موسسه ی بین المللی ارزیابی و پیش بینی بازاریابی اینترنتی B2B، بنابر پیش بینی های سال 2013 اعلام کرد که سرمایه گذاری B2B روی رسانه های اجتماعی 21 درصد رشد و سرمایه گذاری روی سایت های نسل پیشرو 17 درصد رشد خواهد داشت.

++اداده دارد...++
پاسخ
 سپاس شده توسط mesterweb ، farnaz ، fatima


پیام‌های داخل این موضوع
بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۴، ۱۰:۵۱ عصر
RE: بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۵، ۱۰:۴۴ عصر
RE: بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۷، ۱۰:۴۴ عصر
RE: بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط mesterweb - ۹۴/۱۰/۸، ۰۴:۰۵ صبح
RE: بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۹، ۱۰:۱۵ عصر
RE: بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۱۱، ۱۰:۳۳ عصر
RE: بازاریابی شرکت به شرکت... - توسط learn_marketing - ۹۴/۱۰/۱۲، ۱۰:۴۶ عصر

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چطور میشه برای یک شرکت طراحی کابینت برند سازی کرد؟ hiradjj 0 184 ۰۲/۷/۱۲، ۰۱:۳۷ عصر
آخرین ارسال: hiradjj
  دلایل ارزان بودن درب های ضد سرقت شرکت اتحاد درب seoupdate 1 808 ۹۹/۱۲/۶، ۰۳:۳۱ عصر
آخرین ارسال: imendoor
  رابطه‌ موفقیت شرکت‌های ‌‌B2B با رشد و درآمدزایی مشتریان سحر 1 1,173 ۹۸/۸/۹، ۰۲:۳۴ عصر
آخرین ارسال: boxell
  آشنایی با بهترین شرکت های صنعتی و توانایی انها dehghan 0 679 ۹۸/۷/۸، ۰۱:۱۸ عصر
آخرین ارسال: dehghan
  چگونه از ایده‌های خوب در کارمندان شرکت حمایت کنیم؟ elshan 0 1,047 ۹۷/۳/۲۱، ۰۳:۳۲ صبح
آخرین ارسال: elshan
  شرکت‌هایی که حقوق عادلانه‌ای به زنان پرداخت می‌کنند elshan 0 1,128 ۹۷/۱/۲۶، ۰۵:۴۱ عصر
آخرین ارسال: elshan
  مزایا و معایب بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی نگار 1 1,358 ۹۶/۱۲/۲۱، ۰۲:۲۵ صبح
آخرین ارسال: سحر
  رابطه کار تیمی و موفقیت شرکت farnaz 0 884 ۹۶/۱۲/۱۹، ۰۶:۳۰ عصر
آخرین ارسال: farnaz
  چه افرادی برای استخدام در شرکت شما مناسب نیستند mesterweb 0 1,013 ۹۶/۱۰/۱۵، ۱۲:۵۹ عصر
آخرین ارسال: mesterweb
  انجام فعالیت های خیریه برای پیشرفت شرکت elshan 0 1,058 ۹۶/۹/۱۵، ۰۸:۱۲ عصر
آخرین ارسال: elshan

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان