شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: hoboot - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 2832
پاسخگویی خودکار به پیام های واتس اپ
[align=justify]
احتمالا برای شما هم بارها پیش آمده است که پیامی را از دوستان خود در واتس‌اپ دریافت کرده باشید و به دلیل مشغله یا ندیدن پیام مورد نظر پاسخ آن را دیر داده باشید. اپلیکیشن AutoResponder for WA اما قادر است تا به صورت یک منشی در واتس‌اپ عمل کرده و پیام‌های دریافتی را با توجه به متن آن‌ها به طور خودکار پاسخ دهد. برای مثال می‌توانید برای کلمه‌ی Hello یک پاسخ دلخواه تنظیم کنید و مشخص کنید که اگر کسی پیام Hello رو برای شما ارسال کرد این جواب از پیش نوشته شده به صورت خودکار برای او ارسال
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1368
قابلیت نمایش وضعیت آنلاین بودن کاربر و پاسخگویی به گفتگوها در توی
[align=justify]توییتر در حال بررسی یک ویژگی جدید است. قابلیت جدید توییتر وضعیت آنلاین بودن کاربران این شبکه اجتماعی را به نمایش می گذارد.

به گفته سارا هایدر، رئیس بخش مدیریت محصول توییتر، این شبکه اجتماعی خواهان بهبود قابلیت های گفتگوی اینترنتی (چت) اپلیکیشن موبایلی خود است. بر اساس توییتی که به وسیله مدیر عامل این شبکه اجتماعی، جک دورسی بازنشر شده اسکرین شاتی به نمایش گذاشته شده است. 
در این اسکرین شات دو قابلیت جدید توییتر مشخص می شود. یکی از آن ها قابلیت پاسخ گویی (Reply) به گفتگو
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 644
مخابرات بدترین وضعیت پاسخگویی تلفنی به کاربران را دارد
بنا به اعلام سازمان تنظیم مقررات، شرکت مخابرات ایران پایین‌ترین رتبه را در پاسخگویی تلفنی به کاربرانش دارد و ۶۰ درصد تماس‌های مردم به‌ علت تأخیر از دست می‌رود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بررسی وضعیت مرکز تماس اپراتورهای مختلف، شرکت مخابرات ایران را در پایین‌ترین رتبه‌ی پاسخگویی به کاربران قرار داده است.
[align=justify] پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در رگولاتوری، می‌گوید: «وضعیت مرکز تماس مخابرات (