شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: نسیم - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1322
چند استراتژی برای جلب رضایت مشتری‌های یک برند
اگر برند شما بتواند کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و رابطه‌ی خوبی با مشتری‌ها برقرار کند آن‌گاه رشد و موفقیت آن برند تضمین شده است.


[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

برندهای موفق می‌دانند که مشتری‌ها نقش بسیار مهمی را در حفظ بقای آن‌ها ایفا می‌کنند. درواقع مشتری‌ها دلیل اصلی راه‌اندازی کسب‌وکار شما هستند. بنابراین اولین تلاش شما برای جذب مشتری بسیار باارزش است و اگر به درستی انجام شود می‌تواند آن‌ها را تبدیل به مشتری‌های دائمی برند شما ‌