شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 652
مخابرات بدترین وضعیت پاسخگویی تلفنی به کاربران را دارد
بنا به اعلام سازمان تنظیم مقررات، شرکت مخابرات ایران پایین‌ترین رتبه را در پاسخگویی تلفنی به کاربرانش دارد و ۶۰ درصد تماس‌های مردم به‌ علت تأخیر از دست می‌رود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بررسی وضعیت مرکز تماس اپراتورهای مختلف، شرکت مخابرات ایران را در پایین‌ترین رتبه‌ی پاسخگویی به کاربران قرار داده است.
[align=justify] پیمان قره‌داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در رگولاتوری، می‌گوید: «وضعیت مرکز تماس مخابرات (