شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 2789
اصطلاحات رایج در استارت آپ
اصطلاحات رایج در استارت‌آپ

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

افرادی که با استارت‌آپ ها درگیر هستند معمولا از اصطلاحات خاصی برای بیان مقاصد خود استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این اصطلاحات می‌پردازیم.

Lean Startup
متودولوژی لین استارتاپ (Lean Startup) یا نوپای ناب به شما یاد می‌دهد که چگونه یک استارت‌آپ را هدایت کنید، چه موقع آن را تغییر دهید و از چه راه‌هایی برای رشد آن استفاده کنید. لین استارت‌آپ یک
نویسنده: سحر - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1040
دلایل عمومی شکست استارتاپ ها
تعداد بسیار کمی از استارتاپ‌ها موفق می‌شوند از شرایط سخت عبور کرده و به موفقیت برسند.

[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

[align=justify]تحقیقات نشان می‌دهد تنها حدود ۲۰ درصد از کسب‌و‌کارهای نوپا یک سال بعد از زمان راه‌اندازی دوام می‌آورند و بیش از نیمی از آن‌ها به دلیل کمبود بودجه و نرسیدن به سوددهی نمی‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند. مطمئنا همه‌ی بنیان‌گذاران دوست دارند کسب‌و‌کار پایداری داشته باشند و این موضوع تنها با
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1310
چگونه مشتریان و شرکت های بزرگ را برای کار کردن با استارتاپ ها جذب ک
[align=justify]جذب مشتری یکی از چالش‌های عمومی استارتاپ‌ها است. در این میان جذب شرکت‌های بزرگ به کار کردن با استارتاپ، دشوارتر است.
استارتاپ‌ها در شروع کار برنامه‌ای مشخص برای جذب مشتری ندارند. آنها روی خدمات و محصول تمرکز کرده و تنها به حل کردن چالش مدنظرشان توجه می‌کنند. نکته‌ی مهم پس از آماده کردن محصول یا سرویس، جذب مشتری برای آن است. برخی استارتاپ‌ها از ابتدا روش تجارت خود را می‌دانند و محصول و سرویس را برای شرکت‌های دیگر آماده می‌کنند. این استارتاپ‌ها در دسته‌ی B2B قرار می‌گیرند.

پیدا
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 992
چگونه می‌توانیم سرمایه‌گذارهای مناسب برای استارتاپ خود پیدا کنی
آوردن سرمایه به یک کار نوپا و جذب سرمایه‌گذارهایی که بخواهند این سرمایه را در اختیار کارآفرینان قرار دهند، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

اینکه کسی سرمایه‌گذاری را فقط برای ماجراجویی انجام دهد، ایده‌ی خوبی نیست. سرمایه‌گذاران خطرپذیر استاد سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری‌های خطرپذیر و ریسکی هستند. آنها شغل‌ها را باتوجه به بررسی جزئیات و فاکتورهای کلیدی لازم برای تصمیم‌گیری‌های این‌چنینی توسعه می‌دهند. جف گرابو، ر
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 901
مزیت شتاب‌دهنده‌های کارآفرینی نسبت به شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکا
ازآنجاکه دسترسی به سرمایه‌های خطرپذیر در بسیاری از شهرها ممکن نیست، ارتقاء مهارت‌های کارآفرینی مهم‌ترین نقش را در پیشرفت شرکت بازی می‌کند.

[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

همه‌ی ما داستان شرکت‌های درخشانی سیلیکون ولی نظیر Airbnb و استرایپ را شنیده‌ایم که به کمک شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار به موفقیت رسیده‌اند. این روزها دنیای کارآفرینی با نرخ بسیار بالایی از شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار پر شده است.  
[align=justify]
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1306
عضویت در شتاب‌دهنده ها،ابزاری مناسب برای پیشرفت سریع استارتاپ
استارتاپ‌ها معمولا با پیوستن به شرکت‌های شتاب‌دهنده، می‌توانند بهبود چشمگیری در عملکرد خود ایجاد کنند.
شما صاحب یک استارتاپ هستید، ولی هنوز در نقطه‌ای قرار دارید که می‌توانید از مشورت، هدایت و کمی سرمایه استفاده کنید. این موقع همان زمانی است که درمورد شتاب‌دهنده‌های سراسر کشور اخباری می‌شنوید. درواقع این شتاب‌دهنده‌ها برنامه‌هایی سه تا چهار ماهه پیشنهاد می‌دهند تا شما را به اهداف کوتاه‌مدت برسانند.

[align=justify]اگر هنوز هم در مورد رفتن به‌سوی ا
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1067
استارتاپ ها چگونه باید تبلیغات را آغاز کنند؟
استارتاپ‌ها شناخت خوب و کاملی از مشتری‌های خود ندارند. بنابراین پیدا کردن بهترین روش بازاریابی کار سخت و چالش برانگیزی برای آن‌ها است.

[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

[align=justify]یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین سوال‌هایی که مطمئنا برای هر کارآفرینی پیش می‌آید این است که چگونه باید تبلیغاتاستارتاپ را آغاز کند. استارتاپ‌ها هنوز مانند برندهای معروف شناخته شده نیستند و باید از استراتژی‌های متفاوتی استفاده کنند. این واقعیت تبلیغات برند ر
نویسنده: نسیم - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1563
تلاش مخفیانه گوگل برای عرضه یک شبکه اجتماعی بازی به نام Arcade
گوگل قصد دارد یک استارتاپ «بازی اجتماعی» بسازد که این پروژه به هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعلی وابسته نیست.

گوگل مشغول کمک به مایکل سایمن (یکی از کارآفرینان حوزه فناروی) است تا یک استارتاپ «بازی اجتماعی» را بسازد و عرضه کند.
این پروژه «Arcade» نام گرفته است و به هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعلی وابسته نیست. در عوض کاربران می توانند حساب های کاربری خود را براساس شماره تلفن خود ایجاد کنند.
[align=justify]