برندهایی که فقط برای کمپینها یا رویدادهای خاص محتوا تولید میکنند مخاطبان زیادی ندارند. رمز موفقیت بازاریابی محتوا در پیوستگی تولید و اشتراکگذاری آن است.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا
وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
همهی بازاریابان میدانند استراتژی محتوا تا چه اندازه در موفقیت بازاریابی نقش دارد. حتی میتوان گفت تفاوت میان شناخته شدن و نشدن برند به محتوا بستگی دارد. به همین دلیل ۸۶ درصد بازاریابان B2C (تجارت بین کسبوکار و مصرف کننده) و ۹۱ درصد بازاریابان B2B (تجا