شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1370
CRM از نوع ایرانی
[align=justify]قطعا شما هم جمله "همیشه حق با مشتری ست" را شنیده اید. همیشه حق را به مشتری دادن مهمترین اصل CRM است. CRM یک استاندارد و شگرد بازاریابی ست که توسط آن مشتری را پیدا می کنند و بعد از آن تلاش می کنند تا وی را همیشه نگه دارند و به یک خریدار و مشتری دائمی تبدیل کنند.
[color=#222222][size=small][font=Tahoma]CRM می تواند باعث افزایش فروش و پایداری تجارت شود چرا که مصرف کننده از محصولات، خدمات، نحوه معاشرت و قیمت های ما راضی ست
نویسنده: mitra - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2392
مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت‌لوک را برای ویندوز و iOS منتشر
[align=justify]مایکروسافت سرویس مدیریت مشتریان اوت لوک را به زودی و به عنوان بخشی از سرویس آفیس ۳۶۵ منتشر خواهد کرد.
امروز مایکروسافت ابزار جدید خود «Outlook Customer Manager» را معرفی کرد. نرم‌افزاری که به شرکت‌ها کمک می‌کند از طریق اوت‌لوک رابطه‌ی خود با مشتریان را کنترل و مدیریت کنند.
این ابزار برای شرکت‌هایی که به عضویت سرویسِ آفیس ۳۶۵ بیزنس پرمیوم درآمده‌اند به شکل رایگان در دسترس خواهد بود. به‌زودی برخی از شرکت‌ها به شکل آزمایشی به امکانات این سرویس دسترسی پید
نویسنده: نسیم - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1451
اهمیت استفاده از CRM در کسب و کارهای خرده فروشی
سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM)، نقش بسیاری در بالابردن میزان فروش از طریق ایجاد کانال‌های ارتباطی مناسب بین کسب‌و‌کار و مشتریان دارد.

[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

[align=justify]مفهوم خرید در طی دهه های گذشته کاملا عوض شده‌است.‌ آماری که از یک سرشماری به دست آ‌مده است نشان می‌دهد که ۵۱درصد افراد خریدهایشان را بصورت آنلاین انجام می‌دهند. این باعث شده است که خرده‌‌فروشان به سمت فروش آنلاین بروند. حتی کسب‌وکارهایی که به صور