شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1888
برندینگ B2B رمز موفقیت کسب‌وکار بین شرکتی
[align=justify]«برند» در سال‌های دور نشانی بود برای شناسایی اسب‌ها در کارزار و میادین مسابقه اما امروزه به‌عنوان یک موضوع کلیدی در بازاریابی و فروش شناخته می‌شود. کلمه «برند» در بازار بین تولیدکننده و مصرف‌کننده نهایی یا همان بازار محصول نهایی (B2C Market) کلمه‌ای شناخته شده است درحالی‌که در بازار کسب‌وکار بین شرکت‌ها (B2B Market) کمتر شناخته شده است که این امر می‌تواند ناشی از همان نحوه استفاده از آن در گذشته‌های دور باشد، اما واقعیت این است که برند و برندینگ در فضای اقتصادی بین کسب‌وکارها (Bus
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2301
اهمیت استفاده‌ از شبکه های اجتماعی برای مدیر عامل ها
عضویت مدیرعامل‌ها در شبکه‌های اجتماعی تأثیر زیادی در محبوبیت برند دارد.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

بسیاری از مدیرعامل‌ها با نداشتن عضویت در شبکه‌های اجتماعی فرصت‌های زیادی برای جذب مشتری را از دست می‌دهند. اکثر آن‌ها یا در هیچ شبکه‌ی اجتماعی عضو نیستند یا اینکه فقط در لینکداین فعالیت می‌کنند. اما واقعیت این است که شما برای پولدار شدن نمی‌توانید جریان درآمد حاصل از عضویت در شبکه‌های اجتماعی را نادیده بگیرید. اگر شرکت شما در شبک
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 2789
اصطلاحات رایج در استارت آپ
اصطلاحات رایج در استارت‌آپ

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

افرادی که با استارت‌آپ ها درگیر هستند معمولا از اصطلاحات خاصی برای بیان مقاصد خود استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این اصطلاحات می‌پردازیم.

Lean Startup
متودولوژی لین استارتاپ (Lean Startup) یا نوپای ناب به شما یاد می‌دهد که چگونه یک استارت‌آپ را هدایت کنید، چه موقع آن را تغییر دهید و از چه راه‌هایی برای رشد آن استفاده کنید. لین استارت‌آپ یک
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1310
چگونه مشتریان و شرکت های بزرگ را برای کار کردن با استارتاپ ها جذب ک
[align=justify]جذب مشتری یکی از چالش‌های عمومی استارتاپ‌ها است. در این میان جذب شرکت‌های بزرگ به کار کردن با استارتاپ، دشوارتر است.
استارتاپ‌ها در شروع کار برنامه‌ای مشخص برای جذب مشتری ندارند. آنها روی خدمات و محصول تمرکز کرده و تنها به حل کردن چالش مدنظرشان توجه می‌کنند. نکته‌ی مهم پس از آماده کردن محصول یا سرویس، جذب مشتری برای آن است. برخی استارتاپ‌ها از ابتدا روش تجارت خود را می‌دانند و محصول و سرویس را برای شرکت‌های دیگر آماده می‌کنند. این استارتاپ‌ها در دسته‌ی B2B قرار می‌گیرند.

پیدا
نویسنده: afshin21 - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1061
اشتباه برندها در بازاریابی محتوا
برندهایی که فقط برای کمپین‌ها یا رویدادهای خاص محتوا تولید می‌کنند مخاطبان زیادی ندارند. رمز موفقیت بازاریابی محتوا در پیوستگی تولید و اشتراک‌گذاری آن است.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

همه‌ی بازاریابان می‌دانند استراتژی محتوا تا چه اندازه در موفقیت بازاریابی نقش دارد. حتی می‌توان گفت تفاوت میان شناخته شدن و نشدن برند به محتوا بستگی دارد. به همین دلیل ۸۶ درصد بازاریابان B2C (تجارت بین کسب‌وکار و مصرف کننده) و ۹۱ درصد بازاریابان B2B (تجا