گیمیفیکیشن یک استراتژی بازاریابی است. این استراتژی از ابزارهای سرگرمی برای اهداف غیر از سرگرمی مانند معرفی یک محصول استفاده میکند.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا
وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
گیمیفیکیشن (
Gamification) یک ابزار سرگرمی است که برای درگیر کردن مخاطب به کار میرود و برای اهدافی غیر از سرگرمی از آن استفاده میشود. درواقع گیمیفیکیشن از عناصر طراحی بازی برای افزایش میزان درگیری کاربر با سایت و برند استفاده میکند. گیمیفیکیشن سرگرمکننده است؛ ا