شرکتهایی که خدمات و محصولات خود را نه به مصرفکنندگان نهایی، بلکه به کسبوکارهای دیگر ارائه میکنند، باید منافع خود را با منافع مشتریان هماهنگ و همسو کنند.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا
وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
همهی صاحبان کسبوکار در آرزوی موفقیت شرکتهایشان هستند. البته موفقیت، بسته به اینکه دربارهی چه کسی یا چه شرکتی حرف میزنیم، تعاریف مختلفی دارد؛ اما رایجترین علائم موفقیت در نرخ بالای رشد، سودآوری و عملیات استراتژیک دیده میشود.
اگر شما به مشتریانتان