کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2148
۵ قانون طلایی بازاریابی برای پایداری در بازار
|
[align=justify]با وجود نفوذ زیاد اینترنت در بین اقشار مختلف و تغییر روشهای رسیدن به مشتری، چارچوبهای کلی بازاریابی ثابت باقی ماندهاند.
با کمی جستوجو در اینترنت با حجم زیادی از مطالب، ویدیوها یا کتابهای الکترونیکی روبهرو خواهید شد که همگی در مورد نحوهی بهینهسازی صفحات وب برای موتورهای جستوجو، ایجاد کمپینهای تبلیغاتی آنلاین یا به طور بازاریابی آنلاین هستند.
با فراگیری اینترنت، بازاریابی بیشتر از آن که یک چارچوب واحد معرفی شود به عنوان یک سری از سیستمهای پیچیده با هدف رسیدن به مش
|
نویسنده: نگار - پاسخها: 18 - بازدیدها: 10793
چگونه یک تیم خوب برای استارتاپ تشکیل دهیم؟
|
ایدههای شما هرچقدر جالب باشند، بدون همکاری اعضای تیم به موفقیت نخواهید رسید. عوامل زیادی در موفقیت یک استارتاپ دخالت دارند.
اگر میخواهید برای کسبوکار خودتان یک تیم خوب تشکیل بدهید، احتمالا در حال حاضر چند نفر را در ذهن خودتان انتخاب کردهاید. اما قبل از انجام این کار و سرمایهگذاری روی این موضوع باید با ساختار یک تیم مناسب برای موفقیت استارتاپ آشنا باشید و تا جای ممکن از اشتباهات رایج و نابودکننده جلوگیری
|
نویسنده: sara67 - پاسخها: 1 - بازدیدها: 1796
انتخاب نام مناسب برای یک شرکت
|
نام شرکت تأثیر بسیار زیادی در بازاریابی و محبوبیت برند شما خواهد داشت و اگر به درستی انتخاب نشود، میتواند نتیجهی بسیار بدی بر فعالیتهای شما داشته باشد.
پیدا کردن نام مناسب برای شرکت یکی از بزرگترین چالشها است. سادهترین راه این است که نام شرکت خود را از مشتقات اسم خودتان انتخاب کنید. اما از آنجایی که ۷۷ درصد مشتریها هنگام خرید کردن تحت تأثیر نام شرکت قرار میگیرند، انتخاب نام مناس
|
نویسنده: soraya - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1618
چگونه فرهنگ صحیح خوابیدن را وارد شرکت کنیم
|
اغلب رهبران کسبوکار قادرند کارهای خود را بدون نیاز به خواب کافی انجام دهند؛ اما نباید انتظار چنین رفتاری از کارمندان خود داشته باشند.
کارمندان یک شرکت زمانی که احساس کنند تمام برنامههای زندگیشان توسط ساعات کاری اداره میشود، دچار فرسودگی میشوند. چه عواملی دست به دست هم میدهند تا کارمند چنین احساسی داشته باشد؟ طبق معمول همه چیز از بالا آغاز میشود. اگر شما بهعنوان یک رهبر انتظار داشته باشید کارمندانتان
|
نویسنده: سحر - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1399
دلایل عمومی شکست استارتاپ ها
|
تعداد بسیار کمی از استارتاپها موفق میشوند از شرایط سخت عبور کرده و به موفقیت برسند.
[align=justify]تحقیقات نشان میدهد تنها حدود ۲۰ درصد از کسبوکارهای نوپا یک سال بعد از زمان راهاندازی دوام میآورند و بیش از نیمی از آنها به دلیل کمبود بودجه و نرسیدن به سوددهی نمیتوانند به فعالیتهای خود ادامه دهند. مطمئنا همهی بنیانگذاران دوست دارند کسبوکار پایداری داشته باشند و این موضوع تنها با
|
نویسنده: farnaz - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1587
تکنیک هایی برای برگزاری یک رویداد تأثیرگذار
|
هیچ چیز بیشتر از برگزاری یک رویداد کامل و بدون نقص نمیتواند برای برند تبلیغ کرده و مشتریها را به شرکت در رویدادهای بعدی تشویق کند.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
برگزاری رویداد یا ایونت، یکی از بهترین راهها برای رشد و توسعهی کسبوکار است و حتی میتواند فرآیند سوددهی را تسریع کند. برخی آژانسهای بازاریابی به رویدادها به چشم یکی از ابزارهای بازاریابی محتوا نگاه کرده و رویدادهایی را برای مشتریهای خود در شهر
|