شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1699
کارمندان چقدر مراقب امنیت سیستم‌های خود هستند؟
[align=justify]تحقیقات نشان می‌دهد 61 درصد کاربران نوت بوک‌های اداری روی سیستم‌های خود اطلاعات حساسی را ذخیره کرده‌اند.

نظرسنجی وب سایت کاریابی CareerBuilder از 3892 کاربر اداری تمام وقت آمریکایی حاکی از آن است که فقط 26 درصد از کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی با نوت بوک به انجام کار حرفه‌ای و کسب درآمد می‌پردازند؛ این درحالیست که تعداد قابل توجهی از این کاربران با به اشتراک گذاری رمز عبور سیستم خود و یا کلیک روی لینک‌های ناشناس، اطلاعات حساس و ضروری خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.
جمعیت
نویسنده: ms.khassi - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 2992
کارمندان اینستاگرام در محیطی جدید
کمپانی‌های بزرگ معمولا محیط ‌های کاری جذابی برای کارمندان خود مهیا می‌کنند.

اینستاگرام به‌عنوان یکی از شرکت‌های موفق قصد دارد در آستانه رسیدن به ششمین سالگرد تاسیسش ۳۵۰ کارمند خود را از دفتر قدیمی، که در فیسبوک بود، به دفتر جدید بازسازی‌شده در نزدیکی دفتر فیسبوک منتقل کند.

طراحی این دفتر را مدیر خلاقیت اینستاگرام، Ian Spalter، با همکاری شرکت Gensler برعهده‌ گرفته است. در این طراحی سعی شده است محیط آفیس یادآور نرم‌افزار اینستاگرام شود


[align=center][img]http://ro
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1651
۴ روش درست برای پاداش دادن به کارمندان
[align=justify]مدیران هوشمند پاداش دادن به کارمندان را یک سرمایه‌گذاری می‌دانند که باعث رشد مجموعه آنها و بالاتر رفتن میزان فعالیت و وفاداری کارمندانشان می‌شود.
برای بالا بردن راندمان کاری کارمندان از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها پاداش دادن به کارمندان است که البته در کنار بالاتر رفتن راندمان کاری باعث ایجاد حس وفاداری به کمپانی نیز می‌شود.
اصولا کارمندان جوان که فعالیت‌های زیادی نیز دارند همیشه می‌خواهند بدانند آیا مدیر شرکت یا کمپانی به فعالیت‌های آنها توجه کرده و قدردان
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1686
کدامیک از مزایای کاری، کارمندان را خلاق می‌کند؟
[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

افزایش خلاقیت کارکنان یکی از وظایف همیشگی و حساس مدیران است. با دادن آزادی به کارمندان، می‌توانید خلاقیت آن‌ها را افزایش دهید.

[align=justify]شرکت‌های موفق و بزرگ، فرهنگ‌ها و رفتارهای مشابهی دارند که آن‌ها را به آن چیزی که امروز هستند، تبدیل کرده است. آن‌ها محیط کاری را به‌گونه‌ای آماده کرده‌اند که کارمندان حداکثر تعلق و ارتباط را با آن حس کنند و خود را عضوی تأثیرگذار در جهت پیشرفت شرکت بدانند. این
نویسنده: elshan - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2092
چند اشتباه مدیران که باعث از بین رفتن انگیزه کارمندان می شود
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

یک مدیر هوشمند برای پیشرفت تیم خود و رسیدن به موفقیت، از کارهای به ظاهر ساده، سریع و کوچک نمی‌گذرد.
یک مدیر موفق بهتر است کارهای ساده را دست‌کم نگیرد و سعی کند به‌جای سرسختانه کار کردن، هوشمندانه کار کند. در راه رسیدن به موفقیت، مشکلات زیادی هستند که ممکن است به کسب و کار شما آسیب بزنند. برخی از این مشکلات همان کارهای ساده‌ای هستند که ممکن است توسط مدیر سازمان انجام نشوند.

موارد زیادی وجود دارد که اگر یک
نویسنده: soraya - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1403
رفتارهای اشتباه مدیریتی، سلامت روح و جسم کارمندان را به خطر می‌ان
[align=justify]محققان می‌گویند کارمندانی که مجبورند با سرپرستان و مدیران بی‌کفایت کار کنند، بیش از سایرین مستعد ابتلا به بیماری‌های روان‌تنی جدی هستند.
پیش‌ازاین در مورد ویژگی‌های یک محیط کار بیمار و راه‌های بهبود بخشیدن به آن صحبت کردیم. در این مطلب به هشدار مهم پزشکان و روانشناسان می‌پردازیم که معتقدند کارکنانی که با کارفرمایان ناصالح کار می‌کنند، ۶۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های خطرناکی نظیر حمله‌ی قلبی قرار دارند.

مدیر یا کارفرمای ناصالح چه خصوصیاتی دارد؟
طبق تحقیقات انج
نویسنده: farnaz - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1248
چرا رابطه‌ بیش از حد دوستانه با کارمندان اشتباه است؟
شراکت با دوستان به دلیل اعتماد و شناختی که از شخصیت آنان داریم پیشنهاد وسوسه کننده‌ای است، ولی مشکلات دیگری به وجود می‌آیند که می‌توانند به قیمت از دست رفتن رابطه‌ی دوستی تمام شوند.

[align=justify]راه‌اندازی کسب‌و‌کار مخاطرات بسیار بیش‌تری نسبت به اداره‌ی آن دارد. معیارهای تجارت سنتی و حتی دیدگاه شما درباره تجارت، در ارتباط با استارتاپ‌ صدق نمی‌کند. با این‌که بسیار در سخنرانی‌ها و نشریات اشاره شده است، اما توضیح دادن آن به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. استارتاپ بیش‌تر از این‌ک
نویسنده: نگار - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1250
چگونه به کارمندان دورکار احساس کار تیمی بدهیم؟
[تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

[align=justify]این روزها کار تیمی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. کار تیمی باعث به وجود آمدن رقابت مثبتی میان اعضا شده و همین موضوع بهره‌وری آن‌ها را افزایش می‌دهد. از طرفی فرهنگ استخدام کارمندان دورکار نیز در حال جا افتادن است و این واقعیت اهمیت کار تیمی را بیش از پیش نشان می‌دهد. کار تیمی و استخدام افراد دورکار  دو موضوع مهمی هستند که فرهنگ سازمانی شرکت‌ها را تحت تأثیر قرار داده‌اند و می‌توانند باعث
نویسنده: نگار - پاسخ‌ها: 1 - بازدید‌ها: 1703
چرا ترفیع دادن کارمندان بر اساس سابقه کاری غلط است
سال‌ها است که در شرکت‌های سنتی و حتی بعضی از کسب و کارهای نوپا، سابقه‌ی کاری و سال‌های حضور در شرکت به عنوان دلیل و معیار ترفیع دادن انتخاب می‌شود. این سبک از مدیریت و تشویق کارمندان را می‌توان نادرست‌ترین روش مدیریتی نامید. روشی که رقابت و تلاش برای پیشرفت شخصی را از بین برده و کارمندان را به افرادی بی‌روح تبدیل می‌کند.

[align=justify]مدیران برای انتخاب دلایل و راهکارهای ترفیع دادن به کارمندان با چالش‌های متعددی روبرو هستند. انتخاب کارمندان لایق ترفیع بر اساس سابقه، یک
نویسنده: saman - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1063
اشتباهاتی که انگیزه‌ی کارمندان را نابود می‌کنند
[align=justify]توانمند‌سازی و انگیزه‌دهی به کارمندان از وظایف اصلی مدیران است. بی‌انگیز‌گی کارکنان مجموعه را در باتلاق رکود گرفتار می‌کند. متأسفانه اکثر مدیران اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند. 

تقویت انگیزه‌ی کارمندان به آن‌ها کمک می‌کند که همیشه خودکفا و خودآموز باشند. چنین سیاستی در نهایت باعث خلق فضای مستعد خواهد شد و نتایج خارق‌العاده‌ای رقم خواهد زد. 
تشکیل تیمی قوی کار چندان سختی نیست؛ اما اغلب مدیران به وسیله‌ی اشتباهات زیر، روحیه‌ی کارکنان را نابود می‌کنند.

دخالت بیش از حد
و