[align=justify]اصطلاح برندسازی برای مدتهای مدیدی برای طبقهبندی شرکتها استفاده میشد ولی امروزه تقریبا هر شخص حقیقی یک برند مختص به خود دارد.
با اینکه خیلی از افراد به صورت خودآگاه از این برندها بهره نمیبرند ولی با این حال آنها وجود دارند. ردپای دیجیتالی (کوکی) از جمله مواردی است که با گذر زمان توسط دوستان، همکلاسیها و دیگران بسط داده میشود. برپایه یک مطالعه، 92 درصد کودکان زیر 2 سال ردپای دیجیتالی دارند.
در این برهه زمانی سوال از داشتن برند شخصی نیست بلکه سوال از چگونگی هدایت و بهرهب
|