کلمات کلیدی
|
|
|
از کار افتادن ناگهانی درگاه USB در محیط ویندوز را چگونه حل کنیم
|
گاهی با این مشکل مواجه میشویم که یکی از درگاههای USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل میتواند دلیل نرمافزاری داشته باشد.
از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفهجویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاههای USB از کار میفتند
در اینجا نحوهی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو میکنیم
|
نویسنده: sara67 - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2059
کاهش استرس محیط های کاری با توجه بیشتر به خواب و استراحت کارکنان
|
[align=justify]پزشکان ۸ ساعت خواب شبانه در هر ۲۴ ساعت را برای حفظ سلامت افراد ضروری می دانند. با این حال بسیاری از شاغلین از رسیدن به این هدفگذاری عقب می مانند و دچار کمبود خواب می شوند. همین کمبود خواب بهره وری و انگیزه آنان را پایین می آورد و اصطکاک آنها با همکارانشان را افزایش می دهد. اما مقصر کیست؟
پاسخ این سؤال چیزی نیست جز «کار». پژوهشی که در ماه مارس روی کارکنان یکی از بنگاه های اقتصادی آمریکا انجام شد نشان داده است ۵۸ درصد از ۳۲۰۰۰ کارمند مورد بررسی گزارش داده اند خواب کافی ندارند و ۶
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1975
سوالاتی که پاسخ به آنها همه چیز را درباره محیط کار برایتان روشن م
|
[align=justify]ارتباطات شخصی درون یک سازمان، ارضای احساس نیاز به پیشرفت، وجود فرصتهای آموزش و فراگیری، رضایت کارکنان از اهمیت کارشان و... از ابعاد مهمی است که موجب رضایت از شغل و در نتیجه رشد کلیت یک سازمان میشود.
زمانی که کتاب راهنمای مدیریت «اولین گام، شکستن همه قوانین» در سال ۱۹۹۹ منتشر شد، اعلامیهای منتشر شد که برخلاف خرد متعارف در آن زمان بود. بیانیه به این شرح بود: «بهترین مدیران کسانی هستند که نقاط قوت را پرورش میدهند و نقاط ضعف را نادیده میگیرند».
نویسندگان این کتاب، مارکوس با
|
آداب و رسوم حرفه ای در محیط کار دیجیتال
|
[align=justify]حضور نداشتن فیزیکی در محیط کار میتواند ارتباطات کاری را تغییر دهد و بیتوجهی به این تغییر برای افرادی که دورکار هستند، منجر به نابودی حرفه میشود.
وقتی بهتنهایی و بدون حضور فیزیکی مشغول به کار هستید، فراموش کردن آدابورسوم حرفهای کسبوکار به مفهوم سنتی و همینطور نکات ظریف و درعینحال بسیار مهم مانند وقتشناسی و استفاده از کلمات مؤدبانه ساده مثل «لطفاً» و «متشکرم» بسیار آسان میشود. به تعبیر دیگر ندیدن چهرهی مخاطب میتواند انسانهای خوشرفتار و آدابدان را مانند افرادی کاملا
|
نویسنده: soraya - پاسخها: 3 - بازدیدها: 2961
چگونه از تصاویر خود در محیط آنلاین محافظت کنیم
|
آیا شما هم نگران تصاویر ثبتشده خود در محیطهای آنلاین هستید؟ در این مطلب قصد داریم شما را با روشهایی برای محافظت از عکسها در فضای آنلاین آشنا کنیم.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
به عنوان یک عکاس، مشخصا میخواهید بیشتر زمان خود را به هدف اصلیتان معطوف کنید؛ ثبت تصاویر عالی، خلاق بودن و ایجاد آثار هنری. متأسفانه در جهان امروزی که همهچیز به هم متصل شده است، امنیت عکسها یکی از نگرانیهای بسیار مهم برای افراد محسوب میشود.
محافظت از
|
روش های ایجاد رقابت سالم در محیط کار
|
اگر صاحب کسب و کار هستید یا حتی به عنوان کارمند در شرکتی فعالیت می کنید یقینا تایید می کنید که رقابت از جمله فاکتورهای مهم در موفقیت هر بنگاه تجاری محسوب می شود و نبود این عامل انگیزه افراد برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده شرکت و تلاش برای بهتر شدن را از بین می برد.
با در نظر داشتن همین اصل توصیه می شود شما نیز از راه های زیر رقابت سالمی میان کارمندان تان ایجاد کنید. با این کار، این چشم انداز را در آنها ایج
|
نویسنده: نگار - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1274
عادتهایی که استرس محیط کار را بیشتر میکنند
|
استرس یک موضوع اجتنابناپذیر در تمام محیطهای کاری است؛ این واکنش و نحوهی برخورد ما با این موضوع است که همهچیز را تعیین میکند.
در محیط کار استرسهای بسیار زیادی وجود دارد که نه میتوان از آنها دوری کرد و نه شدت آنها را کاهش داد. بلکه روبهرو شدن با آنها تنها راه از بین بردنشان است. شاید عملکرد شما در محیط کار زیر ذرهبین است و میترسید از اینکه نتوانید انتظارات دیگران
|
نویسنده: saman - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1134
مزایای بکارگیری شبکه های اجتماعی در محیط کار
|
درحالیکه کارفرمایان و مدیران معمولاً استفاده از پلتفرمهای اجتماعی را در محیط کار تقبیح میکنند، تعاملات مجازی کارکنان میتواند به رشد کسبوکار کمک کند.
[align=justify]بیش از نیمی از کسبوکارها، شبکههای اجتماعی را بهعنوان یک منبع مثبت و تأثیرگذار در رونق فروش و افزایش درآمد خود میشناسند. اما تقریباً همهی مدیران، نسبت به کارمندانی که در ساعات کاری وقت خود را به گشت زدن در شبکههای اجتماعی میگذر
|
نویسنده: farnaz - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1192
چگونه تبعیض جنسیتی را در محیط کار از بین ببریم؟
|
[align=justify]تبعیض جنسیتی برای استخدام تا حدودی از بین رفته و در بسیاری از شرکتها تعداد کارمندان خانم و آقا یکسان است. اما سهم آنها از مزایا و فرهنگ سازمان شرکت متفاوت است.
بحث تفاوت قائل شدن در استخدام خانمها و آقایان همیشه یکی از موضوعات پرحاشیه بوده است. این تفاوتها با گذشت زمان کمرنگ شدهاند و در بسیاری از جوامع تعداد خانمها و آقایانی که برای استخدام از طرف شرکتها در نظر گرفته میشوند یکسان است. اما زمانی که صحبت از شغلهای مهم مدیریتی و حقوق و مزایا به میان میآید، سهم مردان بسیا
|
نویسنده: farnaz - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1154
تفاوت مردان و زنان در محیط کار
|
[align=justify]در تمامی محیطهای کاری بین مردان و زنان تفاوتهایی وجود دارد. آیا متفاوت بودن رفتار دلیل بروز این تفاوت است یا دلیل دیگری باعث آن شده است؟
برابری جنسیتی یکی از مسائلی است که هنوز بهطور کامل جا نیفتاده و رعایت نمیشود. زنان نقش کمتری در سمتهای مدیریتی دارند، حقوق کمتری میگیرند و پیشرفت شغلی کمتری نسبت به مردان دارند. تا به حال دلایل زیادی برای این موضوع در مقالات ارائه شده است. یکی از این دلایل بهتازگی به تفاوتهای رفتاری مردان و زنان اشاره کرده است و این سؤال را مطرح میکند
|