کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: ahmad20 - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1717
اصول طراحی لوگو و آرم
|
تاریخچه لوگو یا آرم
سابقه طراحی نشانه به زمانهای بسیار بسیار دور بر می گردد. در طراحی های گرافیکی، طراحی نشانه یکی از تخصص های رایج و منحصر به فرد به شمار میآید. انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ایجاد می کردند. هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم مشخصی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود.
در فارسی به جای واژه logo برای نشان تجاری یک شرکت از هر سه
|
نویسنده: afshin21 - پاسخها: 1 - بازدیدها: 2412
بیک (Bic)، یک نوستالژی ساده
|
بیک (Bic) خاطرهی مشترک همهی نسلهایی است که نوشتن را با بیک آموخته و محصولات این شرکت تبدیل به یک همراه همیشگی برای آنها شده است.
[align=justify]بدنهی شفاف پلاستیکی، محفظهی جوهر قابل رویت باریک و یک پوشش پلاستیکی به رنگ جوهر خودکار برای شناختن رنگ، مشخصات خودکاری است که نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان یادآور بیک و تمام خاطرات خوب و بدی است که نوشتن درونمایهی اصلی آن بوده اس
|
نویسنده: ahmad20 - پاسخها: 1 - بازدیدها: 1927
شناخت انواع مختلف لوگو و دسته بندی آنها
|
[align=justify]لوگوها انواع بسیار متنوعی دارن و وقتی قراره که یه ارگان یا یه شرکت جدید تاسیس بشه مطمئنا یکی از بایدها “طراحی لوگو و آرم” برای اونجاست. طراحی یک لوگو خوب میتونه خیلی خوب اسم برند رو تو ذهن مشتری ها جا بندازه تا همیشه اون رو بخاطر داشته باشن. عوامل خیلی زیادی هستن که موقع طراحی لوگو باید رعایت کنید. به عنوان مثال: - لوگو وقتی رو محصول بخوره چه شکلی خواهد بود.
- در تبلیغات و مارکتینگ چطور دیده می شود.
- چطور بقیه محصولات را به هم ربط می د
|
راههای حک لوگو روی سررسید و سالنامه1400 چیست؟
|
داغ کوب: با استفاده از دستگاه داغکوب طرح مورد نظر بر روی سررسید جلد از طریق فشار و حرارت زیاد حک میشود که ابتدا باید طرح مشتری بر روی فلزی که کلیشه نام دارد اجرا شود و سپس با ستگاه بر روی محل مورد نظر جلد تنظیم شود و با حرارت و فشار که دستگاه بر روی جلد وارد میکنه کلیشه روی جلد حک میشود. بهترین جنس برای داغ کوب ترمو میباشد.
[align=right][size=medium][co
|
انواع سبک های طراحی لوگو
|
لوگو به عنوان یک آیتم مهم برای معرفی برند شامل عناصر زیادی مانند متون معنی دار ، ظاهر طراحی شده ، رنگ و ترکیب آنها با یکدیگر می شود که لوگوها را به چند دسته تقسیم می کنند. برای ابتدا بهتر است بدانیم چند نوع لوگو در زمینه طراحی لوگو وجود دارد و چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند سپس مشخص کنیم که ما کدامیک را می خواهیم. لوگوها به پنج دسته تقسیم می شوند:
[col
|
چگونه یک لوگو به سبک مینیمال طراحی کنیم؟
|
در طول پروسه طراحی لوگو به سبک مینیمال باید دائم از خود بپرسید که “چگونه پیچیدگی لازم برای این لوگو را سادهتر کنم؟” یک اصل مهم که در طراحی لوگو مینیمال وجود دارد ایجاد سادگی است. اما ساده بودن اصلا به معنای آسان بودن نیست. چه بسا ایجاد طرح های آبسترکت و خلاصه، برای طراحان، سخت تر از دیگر سبک های طراحی است. مهمترین موارد در طراحی:- [font=iransans, sans-serif]رنگ: به پالت رنگی خود نگاه کنید. تا جایی که ا
|
اهمیت لوگو در برندسازی
|
[color=#444444][size=small][font=Syekan]بعضی از لوگو ها دارای نمادی قدرتمند هستند که به راحتی در ذهن ماندگارند. به عنوان مثال،لوگوی طلایی McDonalds خیلی معروف است و برای تشخیص نیازی به متن مک دونالد نیست.
داشتن یک لوگو حرفه ای که به خوبی دیزاین شده باشد، باعث ایجاد اعتماد بین مشتریان می شود.اگر شما یک آرم طراحی شده عالی داشته باشید، احتمال زیادی وجود دارد که مشتریان حوزه شما با شما کار کنند.
اگر لوگویتان طراحی خوبی داشته باشد، مردم را به خود جذب میکنید تا درباره محصولات و خدمات اصلی شما کنجکاو
|
مزایای طراحی لوگو به سبک مینیمال
|
از مزایای طراحی لوگو به سبک مینیمال این است که این مدل برای یادآوری بسیار آسان است ، در همان نگاه اول قابل شناسایی است و بهترین مدل برای برقراری ارتباط مستقیم و صدقانه با مخاطبان برند می باشد . طراحی لوگو به شکل ساده می تواند سال های سال به بهترین شکل ممکن در مان رقبا بدرخشد .
[color=#222222][size=small][font=BYekan, tahoma][color=#333333][url=http://bema
|
لوگو تصویری چیست؟
|
لوگو تصویری یا لوگو نمادین (Symbolic or Picture Logo) خدمات و محصولات شرکت را در قالب تصویر و یا آیکون به تصویر می کشد. طراحی لوگو تصویری توأم با اشکال و ترسیمات بسیار ساده است که بهتر می توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند. طراح لوگو تصویری با استفاده مفاهیم انتزاعی و یا اشکال ساده ای و به کار بردن تغییرات خلاقانه سعی می کند؛ ارتباط مشتریان با خدمات و محصولات شرکت مربوطه را آسان تر سازد.
[color=#222222][size=small][font=BYeka
|
نماد در لوگو تصویری چگونه برند را تحت تأثیر قرار می دهد؟
|
برندینگ (Branding) برای زندگی اجتماعی امروزی، مشاغل، هویت های جمعی و تجارب مدرن بشر از اهمیت خاصی برخوردار است. برندینگ به افراد این امکان را می دهد تا دنیای پیرامون خود را شناسایی، سازماندهی و طبقه بندی نمایند.
[color=#222222][size=small][font=BYekan, tahoma]از دیدگاه روانکاری، خلق برندها با چگونگی درک انسان ها و بیان احساسات آنها از طریق تصاویر و نمادها مرتبط است. در واقع باید اساس اصول ارتباطات انسانی را درک کنیم. برندها
|