کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1931
۱۰ قانون بازاریابی در شبکههای اجتماعی
|
[align=justify]بهره بردن از قدرت محتوا و بازاریابی شبکههای اجتماعی میتواند باعث بهبود چشمگیر جایگاه مخاطبان و مشتریان شما گردد. اما ورود به این حوزه، بدون هیچگونه درک یا تجربهی قبلی میتواند چالشآفرین نیز باشد.
درک اصول و قواعد بازاریابی در شبکههای اجتماعی، یک مسالهی بسیار حیاتی است. از به حداکثر رساندن کیفیت، تا افزایش نقاط ورود (Entry Point) آنلاین شما، تبعیت از این ۱۰ قانون، میتواند شالودهای بسازد که به مشتریان شما، برند شما و شاید از همه مهمتر، به میزان سود شما کمک کند.
[b]۱- ق
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1610
ابلاغ اصلاحيه قانون ماليات
|
بانکها موظف به ارائه اطلاعات به سازمان امور مالياتي شدند.
چیزی که فکرش رو می کردم اتفاق افتاد
از این به بعد فروشندگانی که به صورت پرداخت آنلاین یا به صورت پوز فروشگاهی کار می کنن خیلی راحت اطلاعات خرید و فروششون بدون هیچ زحمتی دست دارایی میره
حالا چه فروشنده اینترنتی باشید و چه سنتی
------------------------------------
[align=justify]ابلاغ اصلاحيه قانون ماليا
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2012
۵ قانون طلایی بازاریابی برای پایداری در بازار
|
[align=justify]با وجود نفوذ زیاد اینترنت در بین اقشار مختلف و تغییر روشهای رسیدن به مشتری، چارچوبهای کلی بازاریابی ثابت باقی ماندهاند.
با کمی جستوجو در اینترنت با حجم زیادی از مطالب، ویدیوها یا کتابهای الکترونیکی روبهرو خواهید شد که همگی در مورد نحوهی بهینهسازی صفحات وب برای موتورهای جستوجو، ایجاد کمپینهای تبلیغاتی آنلاین یا به طور بازاریابی آنلاین هستند.
با فراگیری اینترنت، بازاریابی بیشتر از آن که یک چارچوب واحد معرفی شود به عنوان یک سری از سیستمهای پیچیده با هدف رسیدن به مش
|
نویسنده: bahram - پاسخها: 1 - بازدیدها: 2104
۵ قانون کپیرایتینگ که شکستنشان به فروش ضربه میزند
|
اگر نوشتن پیغامهای بازاریابیتان را به کپیرایتری سپردهاید که متخصص این کار هم نیست، همین حالا هم دارید از فروش ضربه میخورید.
دلیلش ساده است. اگر کپیرایتینگ شما مخاطب هدف شما را جلب نکند، بازدهی سرمایهی (ROI) بازاریابیتان محدود خواهد بود.
اگر کسی که دارد پیامهای بازاریابی شما را مینویسد، بلد نباشد که متن متقاعدکننده، معنادار، احساسی و عملکردنی بنویسد، عملکردِ کل کارزار بازاریابی زیر سوال میرود.
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 1 - بازدیدها: 2464
با استفاده از قانون پارتو یا 80/20 در کسب و کار خود پیشرفت کنید
|
بر اساس نظریهی قانون پارتو یا ۸۰/۲۰، حدود ۸۰ درصد از خروجی مفید کار، از ۲۰ درصد از تلاشهای افراد به دست میآید.
[align=justify]هر مالک کسب و کاری تلاش میکند در تجارت خود موفق باشد. اما در برخی مواقع، بهعنوان یک مدیر، با حجم زیادی از کارها و وظایف روبهرو میشوید که شما را خسته میکنند. در این مواقع نیاز است که یک قدم به عقب بردارید و با نگاهی به برنامههای کاری، اولویتهای وظایف خود را ت
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 4 - بازدیدها: 3727
استفاده از قانون ۲۰-۲۰-۲۰ برای سنجش محبوبیت استارتاپ
|
قانون ۲۰-۲۰-۲۰ یک راه ارزان، سریع و آسان برای سنجش میزان ماندگاری یک استارتاپ است و مشخص میکند که عمر آن زودگذر است یا تقاضای خوبی دارد و شانس آن زیاد است.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
استارتاپها معمولا قبل از اینکه مسیر موفقیت را طی کنند، چند بار از نو متولد میشوند و این کار هزینهی زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت. بنابراین پیش از انجام این کار بررسی میزان تقاضا برای دوام استارتاپ یک امر ضروری است. هم شرکت
|
نویسنده: سحر - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1546
تغییر آیکون Follow در اینستاگرام، قانون فالوبک دادن را فراموش نکنید
|
آیکون Follow در اینستاگرام کمی تغییر کرده است. این آپدیت اینستاگرام بیش از پیش قانون نانوشته فالوبک دادن را به کاربران متذکر میشود.
اینستاگرام تقریبا هر هفته یک قابلیت جدید به پلتفرم خود اضافه میکند که اغلب آنها مربوط به بخش استوری هستند. اما به نظر میرسد این شبکه اجتماعی تنها بر روی ارائه امکانات جدید متمرکز نبوده و تصمیم دارد ظاهر رابط کاربری را نیز کمی تغییر دهد.
[b]تغییر آیکو
|
نویسنده: farnaz - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1010
قانون ۷۰-۲۰-۱۰
|
[align=justify]یکی از سوالهایی که از شرکتها میتوان پرسید این است که آنها چگونه منابع نوآوری خود را مدیریت میکنند. آیا باید روی یک ایده ثابت اما با احتمال دستیابی به موفقیت سرمایه گذاری کنند؟ یا باید روی بهبود محصولاتی که دارند و میدانند که مورد نیاز و مورد پسند مشتریان است تمرکز کنند؟ یا شاید باید با محصولات فعلیشان در یک بازار دیگر نفوذ کنند؟
این سوال مهمی است. استیو بلانک (Steve Blank)، کارآفرین و سرمایه گذار موفق سیلیکونولی در مقالهای که در نشریه کسب و کار هاروارد (Harvard Business
|
ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اجازه مشترکان بر اساس قانون جدید ممنوع
|
[align=justify] کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات جدیدی برای ارائه خدمات محتوایی پیامکی تصویب کرد که بر مبنای این مصوبه، ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اخذ اجازه قبلی از مشترک توسط اپراتورها ممنوع شد.
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۷۰ خود، با توجه به گسترش ارائه خدمات محتوایی پیامکی از طریق شبکه های ارتباطی، مصوبه قبلی خود در مورد مقررات ارائه این خدمات از سوی اپراتورهای موبایل را در چارچوب سیاست های تعیین شده در مصوبه شورای عالی فضایی، بازنگری کرد.
در این مصوبه، انواع خدمات پیا
|
نویسنده: fekre - پاسخها: 0 - بازدیدها: 807
5 قانون مهم برای ثبت نام شرکت
|
1- نام شرکت باید دارای معنی و ریشه فارسی و موجود در یکی از فرهنگ نامه های معتبر فارسی از جمله فرهنگ نامه دهخدا، معین و عمید باشد.
2- اسم خاص باشد. اسم خاص کلمه ای است که می تواند مستقیماَ نهاد جمله باشد و برای دلالت بر شخص، شییء یا مفهومی به کار می رود.
[color=#000000][size=large][font=BKoodakBold]3- اسامی انتخابی برای نام شرکت باید دارای 3 سیلاب (اسم خاص) باشد
|