با توجه به حضور پررنگ رسانهها و
شبکههای اجتماعی، صنعت مالی تغییر و تحولات بسیاری داشته است و بسیاری از شرکتهای فعال در این حوزه، از این رسانهها برای متحول کردن الگوی سنتی کسبوکار خوب بهره میبرند.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا
وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی را دیگر نمیتوان فضاهایی دانست که آدمها از آنها فقط برای ارتباط آنی با یکدیگر استفاده میکنند.
پلتفرمهایی چون «ویچت» (WeChat) و «وایبر» (Viber) در آسیا و همچنین رسانه