شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

کلمات کلیدی
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1021
سلبریتی کیست؟
[align=justify]سلبریتی چیست؟
معمولاً معروفترین و مشهورترین افراد جامعه یا از بازیگران، ورزشکاران، سیاسیون، نویسندگان، مجریان و کارگردانان، خوانندگان، دانشمندان، طنزپردازان، مدل ها و زیبارویان، افراد خاص، زیبا، عجیب، متفاوت و … به شمار می آیند، این افراد که دنبال کنندگان، هواداران و طرفداران زیادی هم دارند و مورد توجه بیشتر رسانه ها هستند به سلبریتی یا celebrity معروف می شوند. یک سلبریتی یا چهره مشهور با توجه به حمایت و تأثیر اجتماعی ای که دارد می تواند بسیاری جریانات، ایده ها، الگوهای فک
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 2030
نقش سلبریتی ها در بازاریابی و مارکتینگ
[align=justify]سلبریتی ها در بازاریابی
کاربرد افراد مشهور در استراتژی مارکتینگ بسیاری از برندها مرسوم است و در معرفی یک برند در بسیاری از کشورهای دنیا رواج دارد. بر اساس تحقیقات بازار و با توجه به ریسکی که این کاربرد افراد مشهور دارد، ۱۵٪ تبلیغات در کشور آمریکا با استفاده از چهره های مشهور صورت می گیرد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته شرکت های آمریکایی سالانه ۵۰ بیلیون دلار برای جذب اسپانسرهای شرکتی و استفاده از افراد مشهور برای تبلیغات برند خود هزینه می کنند. در فرهنگی که بسیار تحت تأثیر افر
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1956
نقش سلبریتی ها در تبلیغات
[align=justify]سلبریتی ها  در تبلیغات
سلبریتی ها همیشه می توانند بهترین فروشنده های کالا و معرفی کنندگان برندها باشند. معرفی یک کالا و برند ناشناخته و یا کمتر شناخته شده توسط یک چهره ی مشهور و محبوب یکی از سریع ترین و آسان ترین راه های معرفی و فروش است. راهی که بوسیله ی آن، برند تداعیاتش را بر پایه ی ویژگی ها، محبوبیت و شهرت ستاره ها می چیند. وقتی یک برند توسط یک بازیگر محبوب و یا یک ستاره ی ورزشیِ مشهور معرفی میشود، این برند به سرعت اعتبارش را بر  پایه اعتبار معرفی کننده اش دریاف
نویسنده: shahab - پاسخ‌ها: 2 - بازدید‌ها: 1970
نقش سلبریتی ها در برندسازی
[align=justify]برند سلبریتی ها
برای اینکه یک سلبریتی، برند شخصی خود را حفظ نموده و آن را توسعه دهد نیازمند به برنامه ریزی بازاریابی و توسعه مدل برند شخصی دارد. لذا همچنان که سلبریتی ها می توانند به بازاریابی و برندسازی محصولات و شرکت ها کمک کنند خود نیز لازم است برندسازی سلبریتی انجام دهند. درنتیجه این اشخاص مشهور معمولاً ترکیبی از محتوای ارسالی در شبکه های اجتماعی، ظاهر، محصولات و حواشی جهت حفظ موقعیت و هیجان بخشیدن به دنبال کنندگان برای برجسته کردن و متمایز ساختن ویژگی های خود، به کار
نویسنده: fatima - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1696
ستاره های سینما، تئاتر را خراب کرده اند!
[align=justify]موضوع حضور برخی از نام‌آشنایان سینما در تئاتر که از آنها به عنوان «سلبریتی» یاد می‌شود، بحثی بسیار طولانی و البته با قدمت چندساله است. اما هر چه هست حالا این بحث به نظر بیشتر شنیده می‌شود و هر کدام از اهالی تئاتر درباره آن نظری دارند. در این‌میان، مهمترین بحثی که مطرح می‌شود و به‌تازگی هم حادثه آفرید، موضوع تماشاگرانی است که حالا به یمن حضور همین چهره‌های آشنا وارد تئاتر شده‌اند.
 
تماشاگرانی که از تئاتر خیلی چیزی نمی‌دانند و به قول یکی از مدرسان تئاتر هنگام تماشا «پاپکُرن» هم م
نویسنده: saberi - پاسخ‌ها: 0 - بازدید‌ها: 1367
اینستاگرام فیلتر می شود!
طبق اظهارات معاون اول دادستان کل کشور، فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام در دستور کار دادستانی کل کشور قرار گرفته است.

[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]

حجت الاسلام محمد مصدق در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت برخی از افراد تحت عنوان سلبریتی در فضای مجازی و جمع آوری پول به بهانه کمک به افراد بی بضاعت که منجر به کلاهبرداری‌های متعددی شده است: اظهار کرد: دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده اس