گاز طبیعی برای استفاده در موتورهای دیزلی دارای عدد ستان بسیار بالایی بوده لذا اگر چنین موتوری بر اساس سیستم SPARK IGNITION برای سوخت CNG استفاده شود نسبت تراکم (CR) آن بالا بوده و با KNOCK بالایی همراه خواهد بود بر عکس به هنگام استفاده در موتورهای بنزینی به دلیل پایین بودن نسبت تراکم آن بر روی مشخصه های عملکردی موتور اثر منفی دارد.
آموزش عیوب خودرو دوگانه سوز و اشکالات ایسیو خودرو و عیوب تخصصی در عملکرد سوخت CNG نسبت به سوختهای دیگر
معرفی 4 نسل از خودروها
خودروهای کاربراتوری با سیستم ک
|