[align=justify]برند بهعنوان یکی از موضوعات مهم در مدیریت بازاریابی از سال 1990 مطرح و یکی از ابعاد مهم وبرجسته در صنعت جهانی بهشمار میرود. برندهای قدرتمند مجموعهای از منافع مالی و غیرمالی را برای شرکتها فراهم میآورند.
این منافع شامل وفاداری بیشتر مشتریان، انعطافپذیری بیشتر عملیات شرکت در مواجهه با بحرانهای محیطی، حاشیه سود بالاتر، فرصتهای توسعه و بسط برند و... است. هدف تحقیقاتی که نام برند را با توجه به ادراکات مصرفکنندگان مورد بررسی قرار دادهاند، تجزیه وتحلیل واکنش آنها نسبت به بر
|