[align=justify]به سؤالات زیر توجه کنید:
1. اگر مشتری های سابق تان در فروش تلفنی با شما قطع ارتباط کنند و دیگر از شما خرید نکنند چه باید بکنید؟
2. چگونه میتوانید در اولین تماس با شرکتها، ارشدترین مقامات آنها را وادار به گفتگو کنید؟
در ادامه قصد دارم این دو سؤال را کمی بررسی کنم:
فرض کردیم که شما مشتری هایی داشتید که اکنون دیگر با شما قطع ارتباط کرده اند و از شما خرید نمیکنند. برای اینکه آنها را دوباره به خرید و همکاری تشویق کنید، چه باید بکنید؟ در جواب باید گفت که ابتدا باید علت قطع ارتباط
|