کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: nader12 - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1453
انتقال وجه سه جانبه در شبکه شتاب چگونه است؟
|
[align=justify]انتقال سه وجهی خدمتی است که در آن دارنده کارت میتواند از خودپردازهای وابسته به شبکه شتاب ، وجه مورد نظر خود را به صورت آنی به هر کارت دیگری انتقال دهد.
قبلا برای انتقال وجه الزامی بود از خودپرداز متعلق به کارت مبدا یا کارت مقصد استفاده شود. برای مثال اگر دارنده کارت سامان خواهان انتقال وجه به کارت بانک ملی ایران بود، باید از خودپرداز بانک سامان یا از خودپرداز بانک ملی ایران استفاده میکرد. در صورتی که در انتقال سه وجهی میتوان بدون در نظر گرفتن بانکهای صادرکننده کارتها، از
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1339
چه آیندهای در انتظار تراکنشهای هوشمند است؟
|
تراکنشهای هوشمند EON، تراکنشهای بسیار امنی هستند چراکه ایجاد هرکدام از پروتکلهای این تراکنشهای هوشمند در اکوسیستم، بهدست خود توسعهدهندگان انجام میشود. برای اینکه بدانیم چه آیندهای انتظار این نوع از تراکنشها را میکشد، در ادامه توضیحاتی درباره قرارداد هوشمند، تراکنشهای هوشمند زنجیره بلوک EON و همینطور آینده قراردادهای هوشمند دادهایم.
قرارداد هوشمند چیست؟
[align=justify]بهطور خلاصه باید بگوییم که قرارداد هوشمند، یک الگوریتم الکت
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1610
EFT چیست و چگونه امنیت تراکنشهای مالی را تامین میکند؟
|
EFT یا انتقال الکترونیکی سرمایه، واژه ایست که هر روز استفاده میشود. EFT ها تراکنشهای مالی هستند که از طریق شبکه الکترونیک انجام میشوند. امروزه مردم فعالیتهای بانکی، پرداخت صورتحسابها و انتقال سرمایه را به جای نوشتن چک یا مراجعه به شعبه از طریق EFT انجام میدهند. بانکداری الکترونیک نخستین مرتبه با ماشینهای سخنگوی اتوماتیک و خودپرداز شروع کرد و اکنون میتوان تراکنشهای بانکی را از هر نقطهای در آمریکا انجام داد.
[align=justify][b]دستگاه خودپرداز عامل ف
|
نویسنده: hoboot - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1651
مطرحترین اپلیکیشنهای پرداخت ایرانی
|
[align=justify]رشد سریع فراگیر شدن استفاده از تلفنهای همراه هوشمند از یک سو و نقش کلیدی خدمات مالی در زندگی روزمره مردم از سوی دیگر، منجر به ارائه و گسترش خدمات مالی بر بستر تلفن همراه در کشور شده است. تعداد اپلیکیشنهایی که اکنون خدمات مالی در ایران ارائه میدهند کم نیست و با وجود گسترده بودن حوزههای خدمات مالی، تقریباً اکثر آنها روی خدمات پرداخت و اندکی هم روی خدمات بانکی متمرکز هستند و به همین دلیل اغلب یکسری خدمات مالی یکسان ولی با محیط کاربری متفاوت را در اختیار کاربران قرار میدهند. مسل
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1561
تراکنش زیر 2 هزار تومان ممنوع شد/ استفاده روزانه یکبار از هر کارت ب
|
بخشنامه جدید بانک مرکزی به تازگی تراکنش های موبایلی زیر ۲ هزار تومان را برای بانک ها ممنوع اعلام کرده است.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
بانک مرکزی ضوابط جدیدی در چارچوب کدهای دستوری تحت عنوان USSD تصویب و به بانک ها در جهت محدودیت استفاده از این سرویس ابلاغ کرده است (ادامه بلاتکلیفی کدهای دستوری ستاره مربع/ هیچ گزارش شفافی از بانک مرکزی ارائه نشده است).
بر اساس ضوابط جدید بانک مرکزی، هر کارت بانکی فقط یکبار در روز برای خرید شارژ، بست
|
نویسنده: masoudfn - پاسخها: 0 - بازدیدها: 792
فرار مشتریان بعد از شکست در پرداخت و راههای جلوگیری از آن
|
درست پس از راهاندازی درگاه پرداخت اینترنتی، یکی از چالشهایی که میتواند گریبان کسبوکار شما را بگیرد مسئله پرداختهای ناموفق یا شکست در پرداخت است. این مسئله چهقدر اهمیت دارد؟ و آیا به کسبوکار شما آسیبی میزند؟ با رایان پی همراه باشید تا پاسخ این پرسشها را بدانید.
مقدمه
فرض کنید قصد فروش محصولات خود را در بستر اینترنت دارید و برای این کار به راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی فکر میکنید. قطعا چند دقیقه پس از آنکه چنین فکری به ذهن شما بیاید، با مسئله مهمی مواجه خواهید شد : پول آن را چهطور
|