باید یه سری کارها رو برای کمپینتون به صورت روزانه انجام بدید
معیارهای عملکردتونو چک کنید:
شکست های ناگهانی رو پیدا کنید.
هر جا ناهنجاری دیدید کلیدواژه ها صفحات فرود، URLهای مقصد لینکها و غیره رو چک کنید
بر کلیدواژه ها نظارت کنید:
ببینید کدوم کلیدواژه ها بهتر از بقیه ترافیک براتون جذب میکنند
کلیدواژه هایی که باعث ترافیک منفی میشن را پیدا کنید
تاریخچه کلیدواژه هایی که پاک میکنید و اونهایی که نگه میدارید را داشته باشید
بودجه تونو بررسی کنید:
هر ماه همه چیز روی روال پیش رفته؟
آیا بو
|