کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 1 - بازدیدها: 3103
اولین برند ایرانی شبکه نوری انتقال ارتباطات پیاده سازی شد
|
نخستین سیستم ایرانی مالتی پلکس فشرده طول موج نوری – DWDM – به عنوان آخرین فناوری دیتا در انتقال ترافیک اطلاعات از طریق تارهای نوری، در شبکه زیرساخت ارتباطی کشور پیاده سازی شد.
[align=justify]سیستم مالتی پلکس فشرده طول موج نوری (Dense Wavelength Division Multiplexing) آخرین فناوری موجود در دنیا برای افزایش ظرفیت انتقال اطلاعات از طریق تارهای نوری است و پاسخگوی نیاز فراوان ترافیک سرویسهای چند رسانهای روی شبکههای زیرساخت و نیز شبکههای بزرگ شهری و بین شهری محسوب میش
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2328
برند به چه معناست؟ اصول اولیه برندینگ کدامند؟
|
[align=justify]بدون توجه به اندازه شرکت و نوع کسب و کار شما، مسئله برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری است و بهره مندی از آن یک مزیت بسیار مهم و با ارزش در بازار رقابتی امروز به حساب می آید. اما معنای آن چیست؟ و چگونه یک کسب و کار کوچک مانند شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟
به زبان ساده برند قولی است که شما به مشتری می دهید، اینکه آنها از محصولات و خدمات شما چه انتظاری باید داشته باشند و این محصولات و خدمات چه تفاوتی با رقیب دارد؟ اینکه مشتری، شما را چگونه باید درک کند؟
[align=center]
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2305
با ارزش ترین برند های سال 2015 کدامند؟
|
[align=justify]«اومنیکام» یک شرکت بازاریابی آمریکایی است که سالانه رتبه با ارزش ترین مارک های جهان را اعلام می کند.امسال در این لیست اعلام شده همانند 3 سال همانند 2 سال پیش اپل که هر 6 ثانیه یک موبایل می فروشد با ارزش ترین مارک جهان اعلام شده است.
در این لیست جدید که امسال اعلام شده همانند سال قبل 100 مارک معروف قرار دارند، شرکت لگو با ارزش ترین تازه وارد به این لیست است. این شرکت اسباب بازی سازی دانمارکی پس از موفقیت در فیلم لگو و توافق با چند فیلم مثل جنگ ستاره ها امسال پیشرفت زیادی کرد و ب
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2230
سطوح مختلف آگاهی از برند در ذهن مشتری
|
[align=justify]خریداران کالاهای B2B عموما برای برطرف کردن نیازمندیهایشان بیش از یک منبع خارجی دارند. البته برخی از شرکتها هم هستند که برای ایجاد یک مشارکت پایدار و به صورت هدفمند با شرکتها تفاهم نامه همکاری بلندمدت امضا میکنند یا دو، سه پیمانکار کوچک را همواره در کنار خود دارند و کارهایشان را بین آنها تقسیم میکنند.
اما در یک فضای متعارف برای B2Bها محصولات بین شرکتی اعم از کالا یا خدمات با طیف گستردهای از ویژگیهای منسوب به هر یک از شرکتهای ارائهدهنده و در یک فضای غیرمتعارف ارزیابی می
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2437
چگونه در مشتریان نسبت به یک برند تعهد ایجاد کنیم؟
|
[align=justify]برند بهعنوان یکی از موضوعات مهم در مدیریت بازاریابی از سال 1990 مطرح و یکی از ابعاد مهم وبرجسته در صنعت جهانی بهشمار میرود. برندهای قدرتمند مجموعهای از منافع مالی و غیرمالی را برای شرکتها فراهم میآورند.
این منافع شامل وفاداری بیشتر مشتریان، انعطافپذیری بیشتر عملیات شرکت در مواجهه با بحرانهای محیطی، حاشیه سود بالاتر، فرصتهای توسعه و بسط برند و... است. هدف تحقیقاتی که نام برند را با توجه به ادراکات مصرفکنندگان مورد بررسی قرار دادهاند، تجزیه وتحلیل واکنش آنها نسبت به بر
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2232
اهمیت ایجاد برند دیجیتال برای جویندگان کار
|
[align=justify]در بسیاری از مشاغل، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بخش کوچکی از نکات مهم استخدام کارجویان را تشکیل میدهد. امروز این یک حقیقت است که عمده نیاز نیروی کار مستعد سازمانها، از طریق جستوجوی نام جویندگان شغل در اینترنت تامین میشود و مدیران علاوهبر جستوجو در اینترنت، به دنبال اولویت استخدام افرادی هستند که حضور آنلاین مثبت و فعالی داشته باشند.
ضرورت حضور آنلاین امروزه به یک واقعیت برای بازاریابان، گرافیستها و مشاغل روابط عمومی تبدیل شده است. چون
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2024
نیازهای ساخت یك برند شخصی فوقالعاده
|
[align=justify]اصطلاح برندسازی برای مدتهای مدیدی برای طبقهبندی شرکتها استفاده میشد ولی امروزه تقریبا هر شخص حقیقی یک برند مختص به خود دارد.
با اینکه خیلی از افراد به صورت خودآگاه از این برندها بهره نمیبرند ولی با این حال آنها وجود دارند. ردپای دیجیتالی (کوکی) از جمله مواردی است که با گذر زمان توسط دوستان، همکلاسیها و دیگران بسط داده میشود. برپایه یک مطالعه، 92 درصد کودکان زیر 2 سال ردپای دیجیتالی دارند.
در این برهه زمانی سوال از داشتن برند شخصی نیست بلکه سوال از چگونگی هدایت و بهرهب
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 3 - بازدیدها: 2858
راهکارهایی برای ایجاد برند شخصی قدرتمند
|
[align=justify]برند شخصی حداقل سه هدف اصلی برای افراد دارد: یافتن شغلی مناسب و با ارزش، ایجاد اعتبار و شهرت اجتماعی و در نهایت ایجاد نفوذ و تاثیر در یک حوزه تخصصی. اما جدا از انگیزه شما برای ایجاد برند شخصی راهحلهای متنوعی برای ایجاد و تقویت برند شخصی وجود دارد.
به وجود آوردن برند شخصی به میزان تلاش و صرف وقتی دارد که در طول روز به این کار اختصاص میدهید. برای مثال، ساده ترین راه ایجاد یک وبلاگ شخصی برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود با دیگران است یا استفاده از شبکههای اجتماعی رایج که میتوا
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1854
ویژگی یک برند سرآمد
|
[align=justify]یکی از بهترین روشهای آموزش در دورههای کلاسیک و غیرکلاسیک آموزش مدیریت در جهان بیان داستان و شرح رویدادی خواندنی به قصد آموزش مفاهیم ساده یا پیچیده در مدیریت یا بسیاری از شاخههای علوم انسانی یا حتی به قول یکی از همکاران علوم غیرانسانی (منظور رشتههای مهندسی) است.
این بار میخواهیم با بیان داستان یکی از برندهای برتر قدیمی، داستان موفقیت و آموزههای مدیریتی آن را به شکلی ساده بیان کنیم.
آوردهاند که...
بهترین تفنگسازان ایران در قدیم سه نفر بودند به اسامی حاج مصطفی، حسن و موس
|
نویسنده: farnaz - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2948
چگونه بهترین نام برند (نام تجاری) را برای محصول، خدمت و شرکت انتخاب
|
[align=justify]معمولا از سوی مدیران یک سازمان زمان زیادی صرف طراحی، تولید و کنترل کیفی یک محصول تا پیش از عرضه آن به بازار میگردد، اما عرضه تحت چه نامی ؟ اینجاست داستان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آغاز میشود و به دنبال پاسخ به این سوال خواهیم بود که : چگونه بهترین نام برند (نام تجاری) را برای محصول، خدمت و شرکت انتخاب نماییم ؟
انتخاب نام برند (اسم تجاری) بخشی از وظایف [url=http://forum.romaak.ir/forumdisplay.php?fid=29][b]
|