کلمات کلیدی
|
|
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 2267
12 استراتژی بازاریابی برای رشد فروش آنلاین شما
|
[align=justify]بزرگترین مشکلی که صاحبان فروشگاههای اینترنتی با آن روبرو هستند ایجاد ترافیک فروش است. دانستن آنکه از کجا شروع کنند و چگونه در برابر هزاران فروشگاه دیگر که با آنها در رقابت هستند تا ترافیک خود را بالا ببرند، مقاومت کنند، مبارزه ای ترسناک است.
انفجار رشد در دنیای تجارت، فقط باعث سخت تر شدن جذب حجم عظیمی از بازدید کنندگان حیاتی شده است، که برای بقا در تجارت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این مقاله 12 استراتژی متفاوت جهت کمک کردن به افزایش ترافیک و تقویت فروش اراده می گردد.
1-
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1541
محصولات خوب، استراتژی خوب؛ چرا موفق نیستیم؟
|
فرهنگ سازمانی موضوعی است كه به تازگی در دانش مديريت و رفتار سازمانی مطرح میشود. با بررسی كه توسط گروهی از انديشمندان علم مديريت صورت گرفته، فرهنگ سازمانی به عنوان يكی از مؤثرترين عوامل پيشرفت سازمانها شناخته شده است. فرهنگ سازمانی به عنوان مجموعهای از باورها و ارزشهای مشترك، بر رفتار و انديشه اعضای سازمان اثر میگذارد و میتواند نقطه شروعی برای حركت و پيشرفت باشد.
شما محصول و خدمات خوبی دارید. استراتژی خ
|
نویسنده: saberi - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1604
۱۱ استراتژی که به افزایش درآمد شما کمک میکند
|
یکی از بهترین روشها برای رسیدن به درآمد بیشتر در کسب و کار، دانستن استراتژیهایی است که میلیونرهای خودساخته آنها را انجام میدهند.
پس انداز کردن پول یک روش عالی برای افزایش ثروت است اما نباید از درآمد غافل شد زیرا کسب درآمد مهمترین چیزی است که ثروتمندان تمرکز ویژهای بر روی آن دارند. استیو سایبولد، میلیونر خودساخته نوشته است:
[align=justify]
" اکثر مردم به قدری به پس انداز کردن پول و کمتر کردن هزینهها اهمیت میدهند و وقتشان را برای آنها سپری میکنند که از موقعیت
|
چرا داشتن استراتژی در بازاریابی محتوا اهمیت دارد؟
|
[align=justify]امروزه کارآمدی بازایابی محتوا بر همه ثابت شده و به جزیی جداییناپذیر از پروسهی جلب اعتماد مشتری تبدیل شده است که نهایتا میتواند به تحولات مثبت در کسب و کار شما بیانجامد. مطالعات مختلف نشان داده است که افراد تصمیمگیر در حوزهی بیزنس تمایل دارند اطلاعات خود از یک شرکت را از طریق مقالات به دست آورند تا از طریق تبلیغات. اما مانند بیشتر تکنیکهای بازاریابی دیجیتال، وارد شدن به بازاریابی محتوا بدون داشتن اطلاعات لازم در مورد آن میتواند تاثیر منفی بر کسب و کار شما داشته باشد.
همان
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1596
۴ استراتژی ساده برای داشتن نفوذ بر ثروتمندان
|
[align=justify]ثروتمندان همیشه محتاطانه برخورد میکنند؛ به همین دلیل فروش یا ارائه خدمات به آنها بسیار سخت است، مگر اینکه روش برخورد با آنها را یاد بگیرید.
فرض کنید محصول یا خدماتی ارائه میدهید که مناسب برای ثروتمندان است. در این صورت با مشتریانی برخورد خواهید کرد که ثروت فراوان و مشغله کاری بسیاری دارند و بهسختی میتوان با آنها ملاقات کرد.
در بعضی از کسبوکارها، چالشهایی که با آنها روبهرو خواهید شد؛ مانند یک دروازه هستند که با داشتن دید درست به کسبوکار و همچنین مدیریت صحیح میتوانی
|
نویسنده: farnaz - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1660
۳ استراتژی برای توسعه محصول قبل از ورود به بازار
|
معمولا لازم است قبل از ارائه نهایی یک محصول، روی محبوبیت و مورد پسند بودن آن در میان کاربران کار شود.
همیشه این طور تصور میشود که افراد خلاق و مخترعان، انسانهای مرموزی هستند. آنها سعی میکنند ایدههای خود را پنهان نگهدارند تا مبادا شخص دیگری از ایدهی آنها استفاده کند. اما توسعه دادن ایدههای دیگران همیشه کار بدی به شمار نمیرود؛ این موضوع نشان میدهد به دنبال چیزی هستند که عموم مردم آن را میخواهند.
|
نویسنده: نسیم - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1535
چند استراتژی برای جلب رضایت مشتریهای یک برند
|
اگر برند شما بتواند کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و رابطهی خوبی با مشتریها برقرار کند آنگاه رشد و موفقیت آن برند تضمین شده است.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
برندهای موفق میدانند که مشتریها نقش بسیار مهمی را در حفظ بقای آنها ایفا میکنند. درواقع مشتریها دلیل اصلی راهاندازی کسبوکار شما هستند. بنابراین اولین تلاش شما برای جذب مشتری بسیار باارزش است و اگر به درستی انجام شود میتواند آنها را تبدیل به مشتریهای دائمی برند شما
|
نویسنده: saman - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1399
مدل استراتژی های رقابتی پورتر
|
شما چه در حال شروع یک کسب و کار جدید باشید یا به دنبال درک بیشتر نسبت به دورنمای کسب و کار فعلیتان، احتمالا دربارهی رقابت و مدل رقابتی پرسشهایی دارید. یک راه پاسخ دادن به آن پرسشها از طریق استفاده از مدل استراتژی های رقابتی نیروهای پنجگانه پورتر است.
مدل نیروهای پنجگانه پورتر ( Porter's Five Forces) که در ۱۹۷۹ توسط مایکل ای. پورتر از مدرسه کسب و کار هاروارد به وجود آمد، به پنج عامل مشخص می
|
نویسنده: minaf - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1113
استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی
|
استراتژی چیست؟
استراتژی به معنای روش های رسیدن به اهداف است.
فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند هر فعالیت هدفدار دیگری نیازمند تعیین استراتژی است. بی برنامگی در هر فعالیتی منجر به نتایج مطلوب نخواهد شد پس در فعالیت های شبکه های اجتماعی نیز، نیازمند برنامه ریزی و راهبرد صحیح خواهیم بود.
چگونگی تدوین فرآیند استراتژی شبکه های اجتماعی
[align=justify]برای تدوین فرآیند استراتژی شبکه های
|
نویسنده: elshan - پاسخها: 0 - بازدیدها: 1536
مراحل افزودن محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابی
|
ویدیو ابزار قدرتمندی در بازاریابی محتوا محسوب میشود؛ ولی تولید ویدیوی مناسبی که با مخاطبان بهخوبی ارتباط برقرار کند، به کمی تخصص نیاز دارد.
[align=center][تصویر: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
]
اگر مقالاتی را که در چند سال اخیر در مورد بازاریابی محتوا نوشته شدهاند بخوانید، میبینید که اغلب آنها روی محتوای ویدیویی تأکید ویژهای دارند. ولی اگر یاد نگرفته باشید که این محتوای ویدیویی را چگونه تولید کنید، تلاش شما در این حوزه فقط به خستگی و دلسردی منجر میشود.
|