شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
گوگل کسب ادز و استفاده کوچک کارهای از اهمیت برای

اهمیت استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک
#1
[font="Josefin Sans", isl]اهمیت استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک به احتمال زیاد سئوال صاحبان این قبیل کسب و کارهایی است که به دنبال راهی هستند تا اهداف اقتصادی خود را محقق سازند. بنابراین قبل از پرداختن به توضیحات بیشتر در همین ابتدا باید بیان کنیم که فضای گوگل ادز دقیقاً برای تجارت های خرد کاربرد دارد.[/font]

[font="Josefin Sans", isl]به عبارت دیگر، [b]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/b]
 برای آن دسته از شرکت هایی که به دنبال رسیدن به مشتریان هدف (نهایی) هستند و می خواهند که ROI (نرخ بازگشت سرمایه) خود را کنترل کنند بیشترین کارآیی را دارد.[/font]

[font="Josefin Sans", ism]تاثیر تبلیغات گوگل ادز بر رشد کسب و کارهای کوچک[/font]
[font="Josefin Sans", isl]همانطور که می دانید فضای گوگل ادز از PPC بهره می برد، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک. PPC و گوگل ادز بنا به دلایلی که در ادامه خواهد آمد برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارند:[/font]
[font="Josefin Sans", is]۱. رفتن به سمت مشتریان هدف[/font]
[font="Josefin Sans", isl]اگر از کلمات کلیدی مناسب در تبلیغ PPC استفاده کنید، انگاه تبلیغ شما دقیقا در موقع مناسب به مشتریانی عرضه می شود که کالای شما را مورد جستجو قرار داده اند. برای یک شرکت کوچک که تازه فعالیت خود را آغاز کرده چه موهبتی از این بالاتر می تواند وجود داشته باشد؟[/font]
[font="Josefin Sans", isl][تصویر:  the-importance-of-using-google-ads-for-s...nesses.jpg][/font]
[font="Josefin Sans", isl]مثلا اگر سایت فروش عینک داشته باشید ” خرید آنلاین عینک” کلمه کلیدی معاملاتی است که دقیقا از سوی کاربران یا مشتریان بالقوه مورد استفاده قرار می گیرد. البته استفاده از کلمات کلیدی به همین سادگی نیست و پیچیده تر از این است.[/font]
[font="Josefin Sans", is]۲. هدف گذاری براساس محل جغرافیایی[/font]
[font="Josefin Sans", isl]اگر فعالیتی را در یک محیط جغرافیایی خاص دنبال می کنید، احتمالا نیازی به اینکه در جستجوی نقاط دیگر بالا بیایید نخواهید داشت.
گوگل ادز به شما این امکان را می دهد که بنابر محل سکونت، جستجوها را هدف گذاری کنید و به آن مشتریانی دست پیدا کنید که در نزدیک شما ساکن هستند. استفاده از سئوی محلی، به همراه این امکان گوگل ادز، شانس شما برای رسیدن به مشتریان بیشتر را بالا می برد.[/font]
[font="Josefin Sans", is]۳. هدف گذاری کاربران مختلفی که به دنبال یک محصول می باشند[/font]
[font="Josefin Sans", isl]اگر محصولی را عرضه می کنید که مشتریان مختلفی داشته باشد، PPC به شما کمک می کند که با استفاده از کلمات کلیدی متنوع، طیف مختلف مشتریان را هدف گذاری کنید.[/font]
[font="Josefin Sans", is]۴. هدایت کاربران به صفحات مختلف[/font]
[font="Josefin Sans", isl]وقتی که فردی روی یک آگهی تبلیغاتی گوگل کلیک می کند، به صفحه ای از سایت شما وارد می شود. یکی از نقاط قوت PPC آن است که شما می توانید آن صفحه را مشخص کنید.[/font]
[font="Josefin Sans", isl][تصویر:  why-using-google-ads-for-small-businesses-2.jpg][/font]
[font="Josefin Sans", isl]بسیاری از سایت ها کاربران را به صفحه اصلی می فرستند که اشکالی هم البته ندارد. اما بواسطه گوگل ادز می توانید افراد را به صفحه ای مخصوص هدایت کنید که در آن امکان تبدیل (یعنی اقدام به خرید مشتریان) بالاتر است. با هدایت کاربران به صفحات فرودی که جنس و کالای مورد تقاضای آنها ارائه شده، شانس فروش بالاتر می رود.[/font]
[font="Josefin Sans", is]۵. امکان تعقیب کمپین[/font]
[font="Josefin Sans", isl]بواسطه PPC، شما می توانید نرخ کلیک، میزان هزینه و نرخ تبدیل را روی صفحات فرود دنبال کنید. یکی از دلایلی که تبلیغ گوگل را به یک تاکتیک بازاریابی عالی تبدیل می کند، قابلیت کنترل ROI است. میزان سرمایه گذاری یک معیار مهم برای مدیریت بودجه بازاریابی است و گوگل این اطلاعات را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.[/font]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سرور یا دسکتاپ-رفع نگرانی صاحبان کسب و کارهای کوچک saberi 0 1,135 ۹۴/۱۲/۵، ۱۱:۴۳ عصر
آخرین ارسال: saberi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان