شما عضو این انجمن نبوده یا وارد نشده اید. لطفا برای مشاهده کامل انجمن و استفاده از آن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
پشتیبانی شبکه خدمات 10 شرکت امنیت برتر

10 شرکت برتر پشتیبانی شبکه
#1
پشتیبانی شبکه را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای هر سازمان و کسب‌وکاری دانست. شبکه‌های کامپیوتری در اصل بستر و پایه راه‌اندازی یک شرکت یا سازمان می‌باشد. درصورتی‌که بستر سازمان‌ها و کسب‌وکارها مشکلی ایجاد نشود، می‌توان از توسعه و پیشرفت آن سازمان اطمینان حاصل کرد.
هدف اصلی از راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری، افزایش بازدهی مفید و راندمان سازمان‌ها است. شبکه کامپیوتری، بستری ارتباطی در شرکت‌ها محسوب می‌شود که کارمندان و کاربران شبکه می‌توانند از طریق آن به یکدیگر متصل شده و اطلاعات و محتوای لازم را برای یکدیگر ارسال کنند تا فرآیند کاری سازمان با سرعت بیشتری انجام شود تا بدین ترتیب بازدهی و سوددهی افزایش یابد.
اولویت اصلی مدیران سازمان‌های برتر جهانی بهبود نحوه تعامل و ارتباط میان کارمندان و نظارت بر آن‌ها برای پیشگیری از مسائل احتمالی و حل آن‌ها می‌باشد. ازاین‌رو پس از راه‌اندازی شبکه کامپیوتری به‌عنوان بستری برای بهبود فرآیند کسب‌وکار با چالشی به‌عنوان نگهداری و حفظ سلامت شبکه برای حفظ کیفیت و بازدهی سازمان مواجه می‌شوند. لذا به برون‌سپاری پشتیبانی شبکه روی می‌آورند؛ تا خودشان بتوانند به مسئولیت و وظایف اصلی خود رسیدگی کنند و از سلامت کارکرد شبکه و حفظ راندمان فعلی و افزایش آن اطمینان حاصل کنند.
[تصویر:  8.8.8.jpg]
مزایای برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه در سازمان ها
امروزه روابط برون‌سپاری در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه در سازمان‌ها و کسب و کارها یک ضرورت استراتژیک محسوب می‌شود. بدین ترتیب سازمان‌ها می‌توانند بر روند اصلی کسب‌وکار خود متمرکز شوند. این کار روشی است برای اینکه با کاهش هزینه‌های عملیاتی، منابع برون‌سازمانی را در خدمت اهداف سازمانی خود داشته باشند.
از مهم‌ترین موضوعات در حوزه شبکه های کامپیوتری برون‌سپاری است. برای توضیح واضح‌تر برون‌سپاری می‌توان گفت؛ سپردن کار به کاردان. امروزه مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده‌اند. بدین ترتیب تمرکز بر کسب‌وکار اصلی سازمان و لزوم بهره‌مندی از فناوری‌های نوین آن‌ها را به سمت برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شیکه سوق می‌دهد.
به‌بیان‌دیگر؛ شرکت‌هایی که فروش را پایان یک معامله نمی‌دانند به پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای دارند. چراکه درنهایت رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان بیشتر را در بر خواهد داشت.
[تصویر:  2.2.2.jpg]
ویژگی‌های برتر شرکت پشتیبانی شبکه
بدیهی است که شما به‌عنوان مدیر یک سازمان تصمیم داشته باشید بهترین تیم پشتیبانی شبکه را برای سازمان خود برگزینید؛ اما در ابتدا لازم است بدانید که یک تیم پشتیبانی خدمات شبکه چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب باید متناسب با شرایط شرکت های طرف مشتری انعطاف پذیری بالایی داشته باشند و خود را با شرایط ایشان وفق دهند تا بتوانند با آن ها همکاری داشته باشند و قادر به ادامه حیات شرکت در حوزه ی شبکه باشند. اگر مشتریان رضایت کافی از عملکرد یک شرکت پشتیبانی شبکه نداشته باشند ممکن است به مرور اعتبار خود را نزد مشتریان از دست دهند. به همین دلیل برخی از ویژگی های شرکت های پشتیبانی شبکه معتبر را برایتان آورده ایم تا بتوانید به خوبی آنها را انتخاب کنید. در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.
  1. تخصص کافی
یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه اصطلاحاً باید همه‌فن‌حریف باشد تا مطابق با نیاز کسب‌وکارهای مختلف قادر به ارائه خدمات فنی لازم باشد. از تخصص‌های لازم می‌توان مایکروسافت، لینوکس، سیسکو، ویپ و … اشاره کرد.
  1. تجربه
تیم پشتیبانی باید علاوه بر تخصص، از تجربه کافی در سازمان‌های مختلف با حوزه‌های کاری مختلف برخوردار باشد. هر چه تجربه تیم بیشتر باشد (با توجه به این موضوع که راه‌های آزمون‌وخطا کمتر می‌شود) سریع‌تر قادر به حل مشکلات شبکه خواهد بود. ناگفته نماند که تجربه سرعت تشخیص مشکل را افزایش می‌دهد.
  1. در دسترس بودن
تیم پشتیبانی شبکه باید همیشه آماده‌ی حل مشکلات باشد. چرا که به همان اندازه‌ای که حل مشکل به تعویق میافتد آن سازمان متحمل هزینه می‌شود. ازاین‌رو پشتیبان شبکه به‌صورت 7/24 باید در دسترس بوده تا بتواند مسائل کلاینت‌های شبکه را در اسرع وقت حل کند.
  1. تعرفه مناسب و استاندارد
خدمات پشتیبانی شبکه نه‌تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت کردن شبکه‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند نیزموثراست. برای تمامی مشاغل وجود کامپیوترها و سیستم‌ها امری حیاتی وضروریست، بنابراین صرف هزینه نگهداری و پشتیبانی برای این سیستم‌ها نیز ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه‌جویی کنید.
  1. مشاوره
بدیهی است که تصمیم‌گیرنده اساسی برای زیرساخت‌های فنی سازمان مدیران آن هستند. ازاین‌رو متخصص پشتیبانی شبکه باید در مسائل مربوط به پسیو و اکتیو شبکه به مدیران سازمان بهترین گزینه‌ها را ارائه دهد. مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم‌افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس‌های نرم‌افزاری، مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم‌افزارهای عمومی ،  مشاوره در باره زیرساخت های نرم‌افزاری و سخت افزاری نیز از زمینه هایی هستند که شرکت پشتیبانی شبکه باید در آن صاحب نظر باشد.
[تصویر:  5.5.5.jpg]
  1. همکاری با شرکت های معتبر
تجربه همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر نشان دهنده این است که شرکت پشتیبانی شبکه از قابلیت های فنی بالایی برخوردار است. از این رو مورد تایید شرکت های معتبر قرار گرفته است.
  1. دارا بودن نیروی متخصص در تمامی حوزه های شبکه
به این نکته توجه داشته باشید که تخصص‌های ویندوز، مایکروسافت، لینوکس، سیسکو، ویپ، تعمیرسیستم های کامپیوتری و خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان ها  در حیطه توانایی یک فرد نیست. پس لازم است که یک تیم متشکل از متخصصین با توانایی‌های مختلف در کنار یکدیگر قرارگرفته و به ارائه خدمات بپردازند.
  1. تجربه ی بالای نیروها برای مدیریت شرایط بحرانی
از رایج ترین شرایطی که ممکن است برای سازمان ها و کسب وکارها ایجاد شود می توان سرقت، سیل، زلزله، آتش سوزی، نفوذ و هک را نام برد. شما به عنوان مدیر و رهبر سازمان قطعا در ابتدای بحران با پشتیبان شبکه سازمان تماس گرفته و تیم پشتیبانی را فرا خواهید خواند تا در سریع ترین زمان ممکن به جلوگیری از آسیب بیشتر بپردازند. تیم پشتیبانی باید بنا بر تجربه بالا توانایی مدیریت و حل مسائل در شرایط بحرانی را داشته و بهترین راه حل ها را پیدا کند.
  1. حسن اخلاق کارشناسان
کارشناسان شبکه در یک سازمان ممکن است با تمامی کارمندان درارتباط باشند از این رو لازم است از حسن اخلاق و روابط عمومی بالا برخوردار باشند.
  1. دارا بودن روحیه کار تیمی
از آنجایی که در پشتیبانی شبکه تخصص های بسیاری وجود دارد. لازم است که تمامی کارشناسان شبکه با یک دیگر نهایت تعامل را داشته و از تک روی خودداری کنند. چرا که تمامی کارهای شبکه به صورت زنجیروار به یک دیگر مرتبطند.
  1. وقت شناسی از نظر حضور به موقع در محل مشتری و تحویل کار در موعد مقرر
وقت شناسی یکی از مهم ترین شاخصه های تیم پشتیبانی شبکه است تا بتواند در زمان مقرر تمام درخواست های کارفرما را انجام داده و تحویل دهد.
  1. عمل به تعهدات
شاید لازم بود این نکته را در ابتدا عنوان میکردیم چرا که مسئولیت پذیری قطعا مهم ترین ویژگی یک تیم پشتیبانی شبکه است، تا با مسئولیت کامل به تعهدات خود عمل کند.
  1. تنظیم قرارداد پشتیبانی شبکه متناسب با خواست و نظر مشتری
برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکه‌ای و نرم‌افزارهای مرتبط لازم است در قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات فنی متناسب با اهداف و نیازهای سازمان کارفرما به درستی اعمال شوند.
 
[تصویر:  4.4.4.jpg]
 
خدمات شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟
همه ما میدانیم داشتن یک تیم  پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار برای کسب‌وکار چقدر تأثیرگذار و مهم است و همچنین باعث افزایش کارآیی و بهره وری آن شرکت خواهد بود. ، هزینه‌های ناشی از خسارات  احتمالی و نداشتن یک تیم پشتیبان شبکه به مراتب بیشتر از هزینه‌های داشتن یک تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه است.مانیتورینگ و تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت‌افزاری باید به‌صورت لحظه‌ای و مستمر انجام پذیرد. در ادامه به بررسی خدماتی که شرکت های پشتیبان شبکه ارائه میدهند بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم.
  1. آشنایی کامل با سخت‌افزارهای کامپیوتری
متخصص پشتیبانی شبکه در اصل باید توانایی بررسی و مشکلات رایج سخت‌افزارها مانند مادربورد، رم، وارد و CPU و تجهیزات شبکه (مثل سوئیچ شبکه، روتر، کیستون، رک)  را دارا باشد. چرا که با محیط سرویس های ارائه وب در ارتباط است؛ ازاین‌رو هرگونه اشکال در سخت‌افزار شبکه به‌سادگی می‌تواند باعث قطعی شبکه شود.
  1. خدمات پسیو:
یک شرکت یا کسب‌وکار نوپا ممکن از زیرساخت‌های اساسی برای راه‌اندازی شبکه برخوردار نباشد. ازاین‌رو لازم است شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، راه‌اندازی پسیو شبکه را در دستور کار قرار دهد. یا ممکن است زیرساخت‌های کابلی یک شبکه دچار فرسودگی شده باشد. لذا پشتیبان شبکه باید توانایی تعمیر زیرساخت‌ها و ارائه خدمات پسیو را داشته باشد.
  1. پیگیری مستمر جهت حل، بررسی و پیشگیری از مشکلات:
بعضی سرویس‌ها نیاز به تمدید سالانه یا ماهانه دارند و بعضی مشکلات هستند که پیگیری آن‌ها زمان‌بر و نیازمند ارتباط با شرکت رساننده خدمات اینترنتی (ISP) است. در این موارد نیاز به پیگیری به‌موقع برای رفع مشکل است.
  1. تهیه مستندات شبکه
چک‌لیست‌ها، شناسنامه سیستم‌ها، تجهیزات شبکه و … هرکدام جزء اطلاعات اساسی و حیاتی سازمان و کسب‌وکار محسوب می‌شوند. تیم پشتیبانی شبکه  موظف است هم به جهت یکپارچگی اطلاعات واحد انفورماتیک و هم به جهت ارائه گزارش به مدیران سازمان این مستندات را در بازه‌های زمانی مشخص ارائه و آپدیت کند.
  1. بک آپ گیری از اطلاعات تحت شبکه:
در یک سازمان کاربران موظفند که اطلاعات خود را بر روی شبکه قرار دهند. کارشناس شبکه نیز سعی می‌کند به روش‌های مختلف از اطلاعات موجود بر شبکه نسخه پشتیبان تهیه کند تا تحت هیچ شرایطی، اطلاعات سازمان با مشکل روبرو نشود.
 
[تصویر:  7.7.7.jpg]
  1. برقرار کردن ارتباط تلفنی بین کاربران (از طریق سانترال، ویپ و …):
هر سازمانی و کسب‌وکاری ممکن است نیاز داشته باشد در نقاط مختلفی شعبه داشته باشد. بدیهی است که تمامی کارمندان نیاز دارند با یکدیگر در ارتباط باشند؛ و ازآنجایی‌که امکان تماس تلفنی هرلحظه و هر جا مقدور نیست لازم است از پلتفرم‌ها و سرویس های بر خط مبتنی بر اینترنت استفاده شود. سیستم ویپ از زیربناهای مهم سازمانی مبتنی بر وب محسوب می‌شود که برای ارتباطات درون‌سازمانی استفاده می‌شود.
پشتیبان شبکه موظف است در جهت کاهش هزینه‌های سازمان و پلتفرمی تحت شبکه از این سیستم‌ها استفاده کند.
  1. پشتیبانی نرم‌افزار و سیستم عامل
از مهم ترین وظایف و خدمات تیم پشتیبانی شبکه عیب‌یابی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارها،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری، بررسی کیفیت و کارایی نرم‌افزارهای کاربردی در سازمان، پیگیری و  پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای ضروری و مالی سازمانی است.
  1. پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار
سخت افزارها و سیستم ها مهم ترین مبحثی هستند که پشتیبانان شبکه با آن در ارتباطند از این رو لازم است در عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( کامپویترها، پرینترها، اسکنرها)،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت‌افزاری، نصب و راه انداری سخت‌افزارهای جانبی،
مشاوره و خرید و ارتقا‌ی منابع سخت‌افزاری( سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر…از تخصص کافی برخوردار باشند.
  1. پشتیبانی اینترنت و وب
اینترنت و وب بستر ابتدایی و لازم برای راه اندازی شبکه هستند از این رو لازم است که تیم پشتیبانی شبکه توانایی کافی برای پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت،  پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی، پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران، پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی و پشتیبانی از سرویس‌ها و کاربران را داشته باشد.
  1. پشتیبانی شبکه اکتیو و پسیو
نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه، مدیریت ،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ، کیفیت و کارایی سرویس‌ها ،ترافیک شبکه و سخت‌افزارها،  کنترل و مدیریت و رفع عیب زیرساخت شبکه . شامل کابل کشی ،‌ترانکینگ ،‌ شبکه های وایرلس نیز از اقدامات لازم تیم پشتیبانی شبکه دراین حوزه است.
[caption id="attachment_3248" align="aligncenter" width="820"][تصویر:  6.6.6.jpg] top 10 of best network support[/caption]
توصیه می‌کنیم که با وسواس و صبر به دنبال یافتن یک پشتیبان شبکه مطمئن و قوی باشید و به نکات زیر دقت کنید.
  • رزومه این شرکت‌ها را بررسی کنید
  • با دیگر مشتریان ها آن‌ها صحبت کنید و نظر آن‌ها را جویا شوید.
  • توضیحات تکمیلی و دقیقی در مورد زیرساخت‌های آن‌ها بپرسید
  • از نحوه عملکرد آن‌ها مطلع شوید.
  • به توانایی و قدرت پاسخگویی آن‌ها در مورد نیازهایتان آگاه باشید.
 
پشتیبانی شبکه چه مزایا و معایبی برای کسب‌وکارها و استارتاپ ها دارد؟
این حق شماست که بدانید به‌عنوان مدیر یک سازمان استفاده از خدمات شبکه برای شما چه مزایا و معایبی دارد. ازاین‌رو در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.
 
  • مزایا
  1. باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود.
  2. ایرادات و نواقص به‌صورت تخصصی رفع می‌شوند
  3. بهره‌گیری از دانش روز
  4. بهره‌وری در هزینه‌ها
 
  • معایب
  1. دسترسی به اطلاعات محرمانه توسط شرکت پشتیبان
  2. مسئله محرمانگی دارایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  3. عدم انتقال دانش
  4. وابستگی
 
[تصویر:  3.3.3.jpg]
 
آنچه مطرح شد گوشه‌ای از مهم‌ترین مزایا و مسائلی است که در برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و زیرساخت شبکه، اعم از تجهیزات کامپیوتری و نرم‌افزاری و دیتاسنتر به شرکت‌های پشتیبانی و شبکه وجود دارد. درهرصورت هر سازمان بنا به شرایط، ضرورت‌ها و نیروی انسانی خود، تصمیم می‌گیرد که با عقد قرارداد، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خود را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه  برون‌سپاری کند یا خیر!
آنچه واضح است اکثر سازمان‌ها و کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا پشتیبانی شبکه، نرم‌افزار، سخت افرازی خود را برای تعمیر، نصب و راه‌اندازی، نگهداری و حفظ امنیت و موارد مشابه به شرکت‌های پشتیبانی شبکه که قابل‌اطمینان، معتبر و دارای مناسب‌ترین تعرفه پشتیبانی شبکه می‌باشند با رعایت مسائل امنیتی واگذار کنند.
شرکت‌های بسیاری در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه فعالیت می‌کنند و رقابت سنگینی برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه بهتر و باکیفیت بالاتر میان آن‌ها برقرار است. ارائه خدمات پشتیبانی شبکه باکیفیت و عالی ممکن است انتخاب را برای مدیران سازمان‌ها کمی سخت کند. ازاین‌رو در ادامه به معرفی 10 شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات شبکه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
10 شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در ایران
1.پارمونت
[تصویر:  .jpg]
در ابتدا بی‌مقدمه به معرفی و بررسی خدمات شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خواهیم پرداخت شبکه پارمونت خواهیم پرداخت؛ می‌توان گفت پارمونت با 20 سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه محسوب می‌شود. پارمونت ترجیح می‌دهد به‌جای اینکه با مشکلات فنی روبرو شوید بر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید.
خدمات گسترده پارمونت باکیفیت بالا می‌تواند تمامی نیازهای شمارا در حوزه وب و شبکه برطرف کند. بدین ترتیب می‌تواند تمامی نیازهای خود را در حوزه سایت و شبکه را به پارمونت بسپارید و به تخصص حرفه‌ای خود بپردازید.
  • ویژگی‌های برتر پارمونت
 
  • تجربه بالا
  • 20 سال سابقه مفید
  • ارائه تمامی خدمات شبکه
  • به‌کارگیری متخصصان حرفه‌ای
  • شفافیت مالی
  • مستندسازی
  • قرارداد حقوقی شفاف و معتبر
  • دانش فنی قابل‌اتکا
  • خدمات متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلف
 
2.پیراسیس
[تصویر:  1.jpg]
شرکت خدمات پشتیبانی شبکه پیراسیس در رتبه دوم 10 شرکت برتر خدمات پشتیبانی شبکه قرار دارد. این شرکت با 10 سال سابقه در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این حوزه محسوب می‌شود. پیراسیس یک هدف ساده تحت عنوان مشتری ما نباید هیچ دغدغه‌ای بابت پشتیبانی شبکه سازمانش و راه‌اندازی شبکه داشته باشد و تمام تمرکزش بر هسته اصلی کسب‌وکارش باشد.
پیراسیس در 10 سال گذشته با چالش‌های متفاوتی روبرو بوده ازاین‌رو تغییر کرده، بزرگ‌شده و بیش از 200 پروژه موفق داشته است.
  • مزیت‌های پیراسیس:
  • تعداد کارشناسان بالا
  • تعدد پروژه‌ها
  • سابقه بالا
  • تجربه کافی
  • دانش فنی بالا
  • تضمین کیفیت سرویس
  • مانیتورینگ مداوم سازمان‌های کارفرما
 
3.آریان نت
[تصویر:  -نت-1.jpg]
رتبه سوم 10 شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه تعلق می‌گیرد به آریان نت. آریان نت درباره خود می‌گوید که در تلاش است چالش‌های کسب‌وکارهای مختلف را شناسایی کرده و بهترین طرح را به توجه به تجارتشان پیشنهاد می‌کند. بیشترین تمرکز آریان نت بر روی جلب رضایت، آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان است. رضایتمندی از خدمات بر روی کیفیت تیم آریان نت تأثیرگذار بوده و به همین دلیل است که همواره در این صنعت متمایز بوده و بر روی تخصص خود بسیار عالی سرمایه‌گذاری کرده است تا این اطمینان حاصل شود که مشتریان بالقوه از بیشترین و بهترین دانش و خدمات برجسته این صنعت بهره‌مند‌ می‌شوند.
 
  • مزیت‌های آریان نت
 
  • ارائه‌دهنده انواع خدمات پشتیبانی
  • تجربه بالا و حرفه‌ای
  • قیمت دهی آنلاین
  • آگاهی از نیاز کسب‌وکارها
 
4.رایان پشتیبان
[تصویر:  -پشتیبان-1.jpg]
رایان پشتیبان در رده چهارم برترین خدمات دهندگان پشتیبانی شبکه قرار دارد. شرکت رایان پشتیبان با تیم کارآزموده و تلاش برای گسترش تکنولوژی IT و به همچنین به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود  سعی می‌نماید با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و کارآزموده و با تکیه‌بر سال‌ها تجربه درزمینهٔ خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر، فعالیت خود را در عرصه فناوری اطلاعات همواره دنبال نماید. فعالیت ما درزمینهٔ سخت‌افزار، نرم‌افزار و شبکه هست و در همین راستا با شرکت‌ها و نهادها و سازمان‌های بسیاری در طول این سال‌ها همکاری داشته و با ارائه خدمات مشاوره و پیاده‌سازی پروژه‌های شبکه و دیتاسنتر، خودکارسازی و سرویس و نگهداری تجربه بسیار بزرگی را کسب نموده است.
  • مزیت‌های رایان پشتیبان
  • تعهد به اصول اخلاقی
  • حفظ اطلاعات مشتری‌ها و سازمان‌ها
  • خدمات تخصصی و فنی
  • مشتری مداری
 
5.رایکانت
رتبه‌بندی پنجم رده‌بندی 10 شرکت برتر خدمات پشتیبانی شبکه به رایکانت تعلق دارد. رکت خدمات شبکه رایکانت، به‌منظور فعالیت و ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) و به شکل تخصصی‌تر درزمینهٔ خدمات شبکه در سال 1390 به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. این شرکت از همان ابتدا به شکل کاملاً حرفه‌ای درزمینهٔ زیرساخت و پسیو شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری، راه‌اندازی شبکه‌های درون‌سازمانی، خدمات امنیتی و سرور، بهینه‌سازی و اصلاح زیرساخت شبکه، پیاده‌سازی و نصب سرویس‌ها و نرم‌افزارهای شبکه و همچنین مشاوره رایگان و پشتیبانی شبکه شروع به فعالیت کرده است.
این مجموعه پاسخی است به نیاز مؤسسات، سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، مدارس و … درزمینهٔ خدمات تخصصی شبکه. در همین راستا سعی دارد تا خدماتی که عرضه می‌کند مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان باشد.
 
  • مزیت‌ها
 
  • کارشناسان متخصص و باتجربه
  • قابل‌اعتماد بودن، صداقت کارکنان، تعهد و مسئولیت‌پذیر بودن کارکنان
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه و قیمت واقعی خدمات
  • تشخیص نیازهای سازمان‌ها و بهترین راه‌حل جهت رفع مشکل
  • مشتری مداری و ارج نهادن به درخواست مشتریان
 
6.شایگان
[تصویر:  -2.jpg]
شایگان در رتبه ششم رده‌بندی قرار دارد. شرکت هنر توسعه و ارتباطات شایگان ارائه‌کننده خدمات نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری ، مجازی‌سازی سرورها ، طراحی سایت ، بهینه‌سازی وب‌سایت (سئو) ، فروش و نصب دکل مهاری و لینک‌های رادیویی موضوع فعالیت خود را پشتیبانی و حمایت از تمام کاربران فناوری اطلاعات در کشور می‌داند و به‌عنوان یک اصل این موضوع را پذیرفته است
 
  • مزیت‌های شایگان 
 
  • مستندسازی
  • مشتری مداری
  • مانیتورینگ
 
7.سامانه گستران
[تصویر:  -گستران-1.jpg]
در بررسی جایگاه هفتم به شرکت سامانه گستران می‌رسیم. این شرکت با 16 سال سابقه در ارائه خدمات پشتیبانی یکی از 10 شرکت برتر ایرانی محسوب می‌شود. شرکت سامانه گستران روز در ۱۵ آذرماه سال ۱۳۸۳ باهدف ارائه خدمات کامپیوتر در عرصه شبکه، سخت‌افزار و نرم‌افزار تأسیس گردید. در حال حاضر شرکت SGR در سه بخش مشغول به ارائه خدمات می‌باشند: شبکه، سخت‌افزار و بخش فضای مجازی
  • مزیت‌های سامانه گستران 
 
  • سابقه بالا
  • تجربه کافی
  • مشتری مداری
  • کارشناسان بالا
 
8.ادیب گستران عصر نوین
[تصویر:  -گستر-عصر-نوین.jpg]
هشتمین رتبه به شرکت معتبر ادیب گستران عصر نوین تعلق دارد. شرکت ادیب گستر عصر نوین در دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار فعالیت دارد این شرکت فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1380 آغاز نمود و در مدت‌زمان اندکی در میان رقبا خوش درخشید. دپارتمان تخصصی ادیب با هفده سال سابقه درزمینهٔ های مختلف IT نظیر طراحی سایت، پشتیبانی سایت و سئو، طراحی اپلیکیشن های Android و IOS راه‌اندازی و پشتیبانی شبکه، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مداربسته و… مفتخر است که  همراهی بیش از ده ها مجموعه‌ی دولتی و خصوصی دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد.
  • مزیت‌ها
 
  • پوشش همه‌جانبه خدمات وب
  • پوشش همه‌جانبه خدمات شبکه
 
9.چشم‌انداز نو
[تصویر:  -انداز-نو-1.jpg]
نهمین شرکت خدمات پشتیبان شبکه در ایران گروه چشم‌انداز نو هست.  شرکت توسعه راهکارهای نوین داده پرند بانام تجاری چشم‌انداز نو توسط گروهی از کارشناسان ارشد سخت‌افزار، الکترونیک، مدیران اجرائی – بازرگانی و بهره‌گیری از مشاوره كارشناسان و اساتيد مجرب؛ فعالیت خود را آغاز نمود. اين شرکت از بدو تأسيس تاکنون، خدمات متنوع و مؤثری را با توجه به مأموریت و آرمان خود و بر اساس نیاز بازار در حوزه فعالیت‌های اصلی ICT برای اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات درزمینهٔ های مختلف را به جامعه بزرگ ايران (سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و خصوصی) ارائه نموده است.
 
  • مزیت‌ها
 
  • مشتری مداری
  • هزینه مناسب و قیمت واقعی خدمات
  • تشخیص نیازهای سازمان‌ها و ارائه بهترین راه‌کار جهت رفع مسئله
 
10.هینزا
[تصویر:  -1.jpg]
و درنهایت رتبه‌بندی، 10 شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه با گروه هینزا به پایان می‌رسد... هینزا مجموعه‌ای است متشکل از متخصصین و نیروهای خلاق در حوزه‌های مختلف که مبنای فعالیت خود را بر توسعه فناوری و به‌کارگیری آن در جهت افزایش کیفیت زندگی و کار قرار داده‌اند. شرکت‌های کوچک و متوسط که در دنیا آن‌ها را بانام SME ها می‌شناسند برای باقی ماندن در بازار رقابتی امروز باید از منابع خود به‌طور بهینه استفاده کنند. ما به این دسته از شرکت‌ها از طریق ارائه راهکارها و مشاوره‌های تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تبلیغات کمک می‌کنیم تا هزینه‌های جاری خود را کاهش داده و از منابعی که در اختیاردارند به بهترین شکل استفاده کنند
  • مزایای هینزا
 
  • نیروهای متخصص
  • روش‌های خلاقانه در جهت کاهش هزینه‌ها
  • مشاوره تخصصی
 
سخن پایانی
در ابتدای این گفتار به بررسی اهمیت راه اندازی شبکه های کامپیوتری در سازمان ها و کسب وکارها پرداختیم. سپس به این مبحث پرداختیم که چرا لازم است شرکت ها خدمات پشتیبانی شبکه را برون سپاری کنند. در ادامه مقاله به بررسی و تفصیل ویژگی های یک تیم پشتیبانی شبکه پرداختیم و سپس خدماتی را که یک شرکت معتبر پشتیبانی شبکه ارائه میدهد به تفصیل شرح دادیم . و در نهایت بنا بر استنادات معتبر 10 شرکت برتر پشتیبانی شبکه را بررسی و تحلیل نمودیم تا شما به عنوان مدیر و رهبر یک سازمان دقیق ترین ودرست ترین انتخاب ممکن را بنابر نیاز کسب وکارتان داشته باشید.
منبع :  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قرارداد پشتیبانی شبکه ترازنت taraznet 1 658 ۰۰/۴/۱۲، ۰۵:۴۸ عصر
آخرین ارسال: alirezaei9312
  چرا پشتیبانی شبکه مهم است؟ taraznet 0 531 ۹۹/۱۱/۲۶، ۰۴:۰۴ صبح
آخرین ارسال: taraznet

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان