۰۰/۴/۹، ۰۴:۱۷ عصر
لوگو تصویری یا لوگو نمادین (Symbolic or Picture Logo) خدمات و محصولات شرکت را در قالب تصویر و یا آیکون به تصویر می کشد. طراحی لوگو تصویری توأم با اشکال و ترسیمات بسیار ساده است که بهتر می توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند. طراح لوگو تصویری با استفاده مفاهیم انتزاعی و یا اشکال ساده ای و به کار بردن تغییرات خلاقانه سعی می کند؛ ارتباط مشتریان با خدمات و محصولات شرکت مربوطه را آسان تر سازد.
در واقع رایج ترین نوع طراحی لوگو، لوگوهای تصویری یا نمادین هستند. برای طراحی این نوع لوگوها باید از یک طراح خبره بهره برد چرا که این نوع طراحی ها نیازمند تجربه بالایی می باشند و از آن جایی که لوگوهای تصویری شباهت زیادی به هم دارند پس باید خلاقیتی منحصر بفرد در طراحی آنان به کار رود.
لوگو تصویری اگر به خوبی طراحی شود می تواند قابل شناسایی تر از یک لوگو تایپ باشد مانند لوگوی اپل. در واقع هویت برند شما با استفاده از لوگو تصویری افزایش می یابد و مشتریان درک بالاتری از نوع محصولات و خدمات شما به دست خواهند آورد. هر چه لوگو تصویری ساده تر و انعطاف پذیرتر باشد برند شما بیشتر و بهتر توسعه خواهد یافت.
[/url]
[url= https://logodesign.farsiblog.com/]https://logodesign.farsiblog.com/
در واقع رایج ترین نوع طراحی لوگو، لوگوهای تصویری یا نمادین هستند. برای طراحی این نوع لوگوها باید از یک طراح خبره بهره برد چرا که این نوع طراحی ها نیازمند تجربه بالایی می باشند و از آن جایی که لوگوهای تصویری شباهت زیادی به هم دارند پس باید خلاقیتی منحصر بفرد در طراحی آنان به کار رود.
لوگو تصویری اگر به خوبی طراحی شود می تواند قابل شناسایی تر از یک لوگو تایپ باشد مانند لوگوی اپل. در واقع هویت برند شما با استفاده از لوگو تصویری افزایش می یابد و مشتریان درک بالاتری از نوع محصولات و خدمات شما به دست خواهند آورد. هر چه لوگو تصویری ساده تر و انعطاف پذیرتر باشد برند شما بیشتر و بهتر توسعه خواهد یافت.
[/url]
[url= https://logodesign.farsiblog.com/]https://logodesign.farsiblog.com/